cici0201 Zgłoś #1 Napisano 25 Marca 2013 (edytowane) Witam, prosiłbym o analizę moich logów. Wydaje mi się, że samochód stał się trochę słabszy i głośniejszy oraz zaczął więcej palić. LOGI: statyczne Meas. Blocks Log (0 - 003) Log (1 - 001) Log (2 - 007) Log (3 - 013) Log (4 - 000) Log (5 - 023) statyczne Basic settings Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 004) Log (3 - 011) dynamiczne Meas. Blocks Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 000) Log (3 - 008) Log (4 - 003) Log (5 - 011) Log (6 - 010) Logi są z wczoraj, data na laptopie źle ustawiona. Z góry dziękuję Edytowane 26 Marca 2013 przez cici0201 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #2 Napisano 26 Marca 2013 Kolego przepływomierz tnie dawki i temu samochód jest słaby spróbuj go wyczyścić .Turbo ma przycinające się kierownice też należało by wyczyścić.Sprawdź też czy pompa się gdzieś nie poci? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cici0201 Zgłoś #3 Napisano 26 Marca 2013 O jaką dokładnie pompę chodzi? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że ubywa mi płynu chłodniczego. A i zapomniałem dodać, że jak silnik jest zimny to piszczy po rozgrzaniu już jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #4 Napisano 26 Marca 2013 Pompe wtryskową.Piszczy moze napinacz albo pasek wielo rowkowy.Musisz poszukac nieszczelności bo płynu nie powinno ubywać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cici0201 Zgłoś #5 Napisano 26 Marca 2013 Jutro postaram się zobaczyć jak to wygląda. Jeszcze jedna rzecz mnie nie pokoi ale to zrobię jutro zdjęcie. Co do płynu to wydaje mi się, że chłodnica bo w jednym miejscu jest nalot w kolorze płynu chłodniczego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cici0201 Zgłoś #6 Napisano 27 Marca 2013 Dzisiaj zajrzałem pod maskę. Pompa raczej w porządku, nie widać wycieków. Zrobiłem parę zdjęć. Czy mokre węże jakby w oleju to normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejvp5 Zgłoś #7 Napisano 27 Marca 2013 Węże powinny być suche i czyste sprawdź, czy nie cieknie z tego gumowego węża co jest połączony z kolektorem ssącym. Również może cieknąc z pod pokrywy zaworów. Najlepiej umyj wszystko i sprawdzaj z skąd cieknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach