banshee Zgłoś #41 Napisano 9 Marca 2013 Dlaczego MAF domaga się 750mg/str zamiast 850? Masz wtryski 216 i nie czujesz różnicy? Hmmm....dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr1985 Zgłoś #42 Napisano 9 Marca 2013 (edytowane) Nie wiem czego sie domaga. Po tym chiptuningu nie ma śladu bo wlutował mi moje stare kości ktore zabrałem ze sobą więc nie wiem, No nie czuje rożnicy w przyspieszeniu w pracy silnika na wolnych obrotach jest duza różnica. Czy zmiana w adaptaion w pozycji bodajże 2 lub 3 tak jest zmiana dotyczaca EGR czy ona ma wpływ na to że pojawiło sie tam 750 a nie 850? Edytowane 9 Marca 2013 przez kr1985 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #43 Napisano 9 Marca 2013 Nie, adaptacja nie ma wpływu w kanale 003. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr1985 Zgłoś #44 Napisano 9 Marca 2013 To czemu zmienił sie ten MAF bo wczesniej byl bodajże 850 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sieno26 Zgłoś #45 Napisano 30 Listopada 2013 witam, mam również automata z takim samym silnikiem. Przed chipem strasznie był mułowaty, natomiast po jeździ się już dużo lepiej ale znowu spalanie jest kosmiczne bo w granicach 9l w trybie mieszanym. Co proponujecie?? Logi dynamiczne na 2 biegu Log (0 - 001,003) Log (0 - 004,008) Log (0 - 011,010) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach