walus501 Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2013 Witam! u mojej siostry w clio II coś sie dzieje z wtryskami (chyba) silnik chodzi jak chce -nie równo i rzuca silnikiem. clio 1.5 dci 2002 rok W wakacje zacząłem coś dłubać i z polecenia mechanika zregenerowałem w Bosch jeden wtrysk i chyba to był baład bo wydałem 550 zł na sztukę;o teraz chciałem zrobi 3 żeby było już okej i teraz pytanie: czy wymieniać końcówkę czy zaworek? myc w myjce ultra czy nie? na filmiku z youtube rozebrano wtrysk do dołu a co z reszta korpusu?? jak do tego się zabrać? dodam ze robiłem już wtryski ale starego typu od aaz przelew pokazał: 1 cyl: 7 ml 2 cyl: 6 ml 3 cyl: 1.8 ml prawdopodobnie był regenerowany bo mam gwarancje na niego. 4 cyl: 6,5 ml co radzicie zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #2 Napisano 30 Maja 2013 regeneracja wtrysków Delphi w byle jakim warsztacie wiąże się z ryzykiem ze zamiast oryginalnego zestawu dostaniesz chińska podróbkę a płacisz jak za oryginał. co do rozbierania samemu wtrysków to jeśli tego nigdy nie robiłeś to nie polecam ( mnie nauka kosztowała 2 wtryski bo pogubiłem części ) jak ogarniesz wymianę wtrysków na nowe albo regenerowane to na przyszłość lać tylko dobre paliwo i na pełny bak litr mixolu i bedzie cacy sam tak robiłem w w swoim 100 konnym clio dci i wierz mi zero problemow. jeślibyś kupywal to wtryski musza mieć te same numery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #3 Napisano 30 Maja 2013 1.5Dci maja problem z zacierająca się pompą paliwa wstępna w zbiorniku paliwa. Opiłki dostają się do pompy wysokiego ciśnienia a z tąd dalej do wtryskiwaczy. profesjonalna regeneracja ok 900zł za sztukę. Niestety regeneracja nie starcza na długo jeśli się nie wyczyści układu paliwowego. Kolega właśnie walczy z zakładem który zrobił mu wymianę wtrysków a nie wyczyścił układu paliwowego. nie kombinuj sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach