och Zgłoś #1 Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) witam nowy w temacie , co moglem to juz sam poprawilem. znalazlem dziure w dolocie, samochód ożył, ale dalej nie ładnie pali zwłaszca rano. wymieniłem powrotne przewody gumowe na wtryskiwaczach bo były mokre wiec prawdopodobnie zapowietrzał się uklad paliwowy. wymienilem czujnik temperatury bo glupiał i wywalał blad pokazywal od 39 do gwaltownie minus 39 stopni C, tani nowy z allegro wiec moze cos źle wskazuje, wczesnie ten na tablicy rozdzielczej szybko 90 stopni pokazywal , a ten nowy trzeba poczekac o wiele dłużej. nie wiem moze ten teraz dobrze pokazuje a termostat jest słaby. po wymianie czujnika temperatury nie mam falowania obrotów z 800 na 1000 na jalowym , tak mialem jak pamietam kilka lat wstecz. prosze o popatrzenie na logi ktore wykonalem zwlaszca pod katem palenia rano (pali bardzo nie równo tak jakby 2 cylindry zapalaly póżniej) dodam ze wtryski sprawdzone są ok, czy w grupie 004 kąt rzeczywisty jest ok?? bo zastanawiam sie nad zaworem n108. statyczne w grupie 000 nie bylem w stanie zlogowac zapisalem dane 1- 041 2- 050 3 -000 4- 021 5- 100 6- 202 7- 098 8- 153 9- 125 10- 133 Log (0 - 001) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 013) dynamiczne Log (4 - 004) Log (5 - 008) Log (6 - 010) Log (7 - 011) pozdrawiam czekam na sugestie Edytowane 29 Grudnia 2012 przez och Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #2 Napisano 29 Grudnia 2012 (edytowane) wg mnie grupa 004 jest OK. Dalej masz problem z temp. Podmień czujnik na oryginał. Potem zobaczymy jak tam termostat. ---------- Dodano o 19:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:56 ---------- zwlaszca pod katem palenia rano (pali bardzo nie równo tak jakby 2 cylindry zapalaly póżniej) dodam ze wtryski sprawdzone są ok, c Świece żarowe do sprawdzenia Edytowane 29 Grudnia 2012 przez Rufus110hp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
och Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2012 sprawdzalem swiece przewodem z plusa akumulatora, iskrza więc dzialają "chyba" kontrolka świec gasnie bardzo szybko więc chyba po prostu ich jak juz nie zalącza. po drugie jak jest cieplo tak ja dzisiaj i wczoraj jest to samo , palenie slabo. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #4 Napisano 30 Grudnia 2012 Zrób loga 001 z samym zapłonem. Co do termostatu, to masz nie dogrzane auto lub termostat zepsuty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
och Zgłoś #5 Napisano 30 Grudnia 2012 (edytowane) witam a w pierwszym poscie wkleilem 001 /min mg/R V C 0.01 861 4.2 1.400 67.5 0.45 861 4.2 1.380 67.5 0.91 861 4.2 1.420 67.5 co to znaczy z samym zapłonem? i jeszcze mam pytanie , jak wyglada sprawa z cofającym się paliwem jak to sprawdzić??? czy jest jakiś zaworek zwrotny ??? Edytowane 30 Grudnia 2012 przez och Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2012 Stacyjka w pozycji zapłon, ale z nie zapalonym silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
och Zgłoś #7 Napisano 2 Stycznia 2013 (edytowane) prosze bardzo logi po samym zapłonie http://vaglog.rtnet.pl/och_109673.html rozumiem z powinno byc 0,72 v. czy to istotna roznica??? czujnik sprawdzalem na dworze był jeden stopien na plusie , na vagu pokazywalo -0,9 stopnia. czy to akceptowalne? Edytowane 2 Stycznia 2013 przez och Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach