Skocz do zawartości
och

passat b5 1,9 tdi ahu 90 km

Rekomendowane odpowiedzi

witam nowy w temacie , co moglem to juz sam poprawilem.

znalazlem dziure w dolocie, samochód ożył, ale dalej nie ładnie pali zwłaszca rano.

wymieniłem powrotne przewody gumowe na wtryskiwaczach bo były mokre wiec prawdopodobnie zapowietrzał się uklad paliwowy.

wymienilem czujnik temperatury bo glupiał i wywalał blad pokazywal od 39 do gwaltownie minus 39 stopni C, tani nowy z allegro wiec moze cos źle wskazuje, wczesnie ten na tablicy rozdzielczej szybko 90 stopni pokazywal , a ten nowy trzeba poczekac o wiele dłużej.

nie wiem moze ten teraz dobrze pokazuje a termostat jest słaby.

po wymianie czujnika temperatury nie mam falowania obrotów z 800 na 1000 na jalowym , tak mialem jak pamietam kilka lat wstecz.

 

prosze o popatrzenie na logi ktore wykonalem zwlaszca pod katem palenia rano (pali bardzo nie równo tak jakby 2 cylindry zapalaly póżniej) dodam ze wtryski sprawdzone są ok, czy w grupie 004 kąt rzeczywisty jest ok??

bo zastanawiam sie nad zaworem n108.

 

statyczne

w grupie 000 nie bylem w stanie zlogowac zapisalem dane

 

1- 041 2- 050 3 -000 4- 021 5- 100 6- 202 7- 098 8- 153 9- 125 10- 133

Log (0 - 001)

Log (1 - 003)

Log (2 - 004)

Log (3 - 013)

 

dynamiczne

Log (4 - 004)

Log (5 - 008)

Log (6 - 010)

Log (7 - 011)

 

pozdrawiam czekam na sugestie

Edytowane przez och

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg mnie grupa 004 jest OK.

Dalej masz problem z temp. Podmień czujnik na oryginał. Potem zobaczymy jak tam termostat.

 

---------- Dodano o 19:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:56 ----------

 

zwlaszca pod katem palenia rano (pali bardzo nie równo tak jakby 2 cylindry zapalaly póżniej) dodam ze wtryski sprawdzone są ok, c

 

 

Świece żarowe do sprawdzenia

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzalem swiece przewodem z plusa akumulatora, iskrza więc dzialają "chyba"

kontrolka świec gasnie bardzo szybko więc chyba po prostu ich jak juz nie zalącza.

po drugie jak jest cieplo tak ja dzisiaj i wczoraj jest to samo , palenie slabo.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób loga 001 z samym zapłonem. Co do termostatu, to masz nie dogrzane auto lub termostat zepsuty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

a w pierwszym poscie wkleilem 001

/min mg/R V C

0.01 861 4.2 1.400 67.5

0.45 861 4.2 1.380 67.5

0.91 861 4.2 1.420 67.5

 

co to znaczy z samym zapłonem?

 

 

i jeszcze mam pytanie , jak wyglada sprawa z cofającym się paliwem jak to sprawdzić???

czy jest jakiś zaworek zwrotny ???

Edytowane przez och

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stacyjka w pozycji zapłon, ale z nie zapalonym silnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze bardzo logi po samym zapłonie

 

http://vaglog.rtnet.pl/och_109673.html

 

rozumiem z powinno byc 0,72 v.

 

czy to istotna roznica???

 

czujnik sprawdzalem na dworze był jeden stopien na plusie , na vagu pokazywalo -0,9 stopnia.

czy to akceptowalne?

Edytowane przez och

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności