Skocz do zawartości
tppl1986

Gorąca prośba o analizę logów 2.5 TDI ACV

Rekomendowane odpowiedzi

zrób logi dynamiczne z bloku 4 .masz termostat do wymiany popraw poczatek wtrysku na 52 . sa zapisane jakies błedy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wywala błąd 17656 - niski poziom paliwa, myślę że termostat jest ok ponieważ silnik osiąga temp. 81 stopni, natomiast na którymś logu jest temp. bodajże 76 stopni ale to dlatego że to było na postoju a wczoraj mróz - 16 stopni u mnie był.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak myslałem masz problem z regulacja dynamicznego kata wtyrysku dlatego auto nie ma mocy .zacznij od poprawienia kata wtrysku tak jak napisałem na 52 i wymiany filtra paliwa jesli to nie pomoze to sprawdz opornosc n108 jesli bedzie ok wyjmij ten zawór z pompy jest na nim filterek byc moze on jest zabrudzony .jesli to nie pomorze bedzie potrzebana wizyta u pompiarza bo byc moze masz uszkodzony zawór cisnienia wewnetrznego pompy lub sama pompa jest juz zuzyta i nie jest w stanie regulowac kata wtrysku .a jeszcze jedna warzna rzecz sprawdz przewody paliwowe czy nie sa pozaginane . co do termoststu jest on do wymiany bo sie za wczesnie otwiera powinien sie zaczac otwierac przy 87 st a nie 81 jak u ciebie i nie ma tu znaczenia to ze jest u ciebie -16 st nawet przy - 25 st powinien trzymac min 87 st po to jest własnie termostat zeby utrzymywac optymalna temperature silnika .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do termoststu jest on do wymiany bo sie za wczesnie otwiera powinien sie zaczac otwierac przy 87 st a nie 81 jak u ciebie i nie ma tu znaczenia to ze jest u ciebie -16 st nawet przy - 25 st powinien trzymac min 87 st po to jest własnie termostat zeby utrzymywac optymalna temperature silnika .

 

Masz racje Kolego w moim passacie jest cały czas 89 stopni i to przy -12 st. mrozie ale termostat był wymieniany w wakacje.

Jeszcze jedno, jak najprościej sprawdzic oporność zaworka n 108 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najlepiej sprawdzi to omomierzem musisz rozpiac wtyczke od n108 i mierzysz opur miedzy pinami we wtycze od n108

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności