tppl1986 Zgłoś #1 Napisano 22 Grudnia 2012 Oto moje logi, powodem ich zrobienia jest to, że na czwartym i piątym biegu prędkość silnika dochodzi do 2,5 rpm i czasami jest utrudniony zimny start silnika, długo kręci. http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108464.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108466.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108467.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108468.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108469.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108470.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108471.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108472.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108473.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108474.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108475.html http://vaglog.rtnet.pl/tppl1986_108476.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 22 Grudnia 2012 zrób logi dynamiczne z bloku 4 .masz termostat do wymiany popraw poczatek wtrysku na 52 . sa zapisane jakies błedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #3 Napisano 23 Grudnia 2012 Wywala błąd 17656 - niski poziom paliwa, myślę że termostat jest ok ponieważ silnik osiąga temp. 81 stopni, natomiast na którymś logu jest temp. bodajże 76 stopni ale to dlatego że to było na postoju a wczoraj mróz - 16 stopni u mnie był. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #4 Napisano 23 Grudnia 2012 tak jak myslałem masz problem z regulacja dynamicznego kata wtyrysku dlatego auto nie ma mocy .zacznij od poprawienia kata wtrysku tak jak napisałem na 52 i wymiany filtra paliwa jesli to nie pomoze to sprawdz opornosc n108 jesli bedzie ok wyjmij ten zawór z pompy jest na nim filterek byc moze on jest zabrudzony .jesli to nie pomorze bedzie potrzebana wizyta u pompiarza bo byc moze masz uszkodzony zawór cisnienia wewnetrznego pompy lub sama pompa jest juz zuzyta i nie jest w stanie regulowac kata wtrysku .a jeszcze jedna warzna rzecz sprawdz przewody paliwowe czy nie sa pozaginane . co do termoststu jest on do wymiany bo sie za wczesnie otwiera powinien sie zaczac otwierac przy 87 st a nie 81 jak u ciebie i nie ma tu znaczenia to ze jest u ciebie -16 st nawet przy - 25 st powinien trzymac min 87 st po to jest własnie termostat zeby utrzymywac optymalna temperature silnika . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tppl1986 Zgłoś #5 Napisano 23 Grudnia 2012 co do termoststu jest on do wymiany bo sie za wczesnie otwiera powinien sie zaczac otwierac przy 87 st a nie 81 jak u ciebie i nie ma tu znaczenia to ze jest u ciebie -16 st nawet przy - 25 st powinien trzymac min 87 st po to jest własnie termostat zeby utrzymywac optymalna temperature silnika . Masz racje Kolego w moim passacie jest cały czas 89 stopni i to przy -12 st. mrozie ale termostat był wymieniany w wakacje. Jeszcze jedno, jak najprościej sprawdzic oporność zaworka n 108 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #6 Napisano 23 Grudnia 2012 najlepiej sprawdzi to omomierzem musisz rozpiac wtyczke od n108 i mierzysz opur miedzy pinami we wtycze od n108 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach