przemekd2vip Zgłoś #1 Napisano 13 Listopada 2012 Witam forumowiczów. Mam problem tego typu ze szukam informacji o silniku BMA 136 km i nigdzie nie moge sie doszukac. Nic nigdzie nie ma. Kupilem passka z tym silnikiem i chcialbym sie o nim czegos dowiedziec. Np. rodzaj pompy oleju, wtryskow, glowica i co tam wazniejszego wam jeszcze do glowy przyjdzie. No i awaryjnosc oczywiscie. Pomozcie prosze:help Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #2 Napisano 13 Listopada 2012 wtryski siemens, napęd pompy oleju można dojść po vinie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekd2vip Zgłoś #3 Napisano 13 Listopada 2012 No wlasnie. A o wtryskach slyszalem ze sa boscha. Jestes pewien? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #4 Napisano 13 Listopada 2012 kolega ze Szczecina , jest z resztą na forum AndrewK (chyba taki nick ma taki) i napewno jest siemens, miał już wymianiany w akcji dobrej woli:) także źródło pewne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal.b Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2012 Witam Wtryski są napewno siemensa miesiąc temu wymieniałem pierwszy a w zeszłym tygodniu 3 kolejne. Naszczęście wszystko w ramach gwarancji "teraz to jest jako akcja serwisowa". Jedynym warunkiem jest posiadanie nie naprawianych pompowtrysków. Jeżeli były regenerowane nie zostaną wymienione na gwearancji. To jedyna wada jaką dostrzegłem przy eksploatacji jeżdże nim od 2 lat od 170 000 km do 280 000 km. Chodzi jak brzytwa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekd2vip Zgłoś #6 Napisano 29 Listopada 2012 Wielkie dzieki kolego Michal. Ja mam dopiero 2 miesiace i jak narazie jestem tez zadowolony. Jedyne co mnie denerwuje to spalanie. Srednie 7,2 litra co po przesiadce z b5 110 koni ktory palil srednio niecale 5,5 jest duzym skokiem. A jezeli oryginalnie byly siemensa to wymieniaja na takie same czy juz na inne? I czy auto musi byc do konca serwisowane i posiadac ksiazke czy bez tego sie tez da? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal.b Zgłoś #7 Napisano 29 Listopada 2012 książka nie ma tu żadnego znaczenia sprawdzają sobie po numerze nadwozia. moje było serwisowane tylko przez 2 pierwsze lata, a później kolejny właściciel już naprawiał gdzie chciał. Ja osobiście omijam serwis z uwagi na masakryczne ceny. Jedyne co tam robię to blacharkę z Auto Casco był mały incydent roboa rewelacja !!! No i oczywiście słynne pompowtryskiwacze. Tak jak pisałem wcześniej warunkiem jest tylko aby te które padły były orginalne bez regeneracji. Nowe pompki również są siemensa ale mają już wstawione inne mocniejsze cewki (to właśnie w nich padało - zwarcie na cewce) Co do spalania w mieście (Szczecin) mam koło 7,5 do 8 l natomiast w trasie 5,8l przy zachowaniu prędkości 110-120km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekd2vip Zgłoś #8 Napisano 1 Grudnia 2012 Wielkie dzieki kolego. Mam nadzieje ze bedzie wszystko ok. No i Tobie tez miliona zycze. Zaskakuje mnie tylko ilosc informacji o tym silniku. Troche juz szukalem i niewiele tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal.b Zgłoś #9 Napisano 2 Grudnia 2012 Zgadzam się mało Pewne rzeczy pozostają bez zmian w passatch niezależnie od silnika np: walka z bulgocącą klimatyzacją już za mną 2 godziny wiszenia głową w dół. Teraz jeszcze przedemną czyszczenie EGR-a. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #10 Napisano 3 Grudnia 2012 Pewne rzeczy pozostają bez zmian w passatch niezależnie od silnika np: walka z bulgocącą klimatyzacją już za mną 2 godziny wiszenia głową w dół. Teraz wiesz co czuje nietoperz... :haha A co konkretnie zrobiłeś? Zamieniłeś silniczki miejcami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekd2vip Zgłoś #11 Napisano 3 Grudnia 2012 A co zrobiles z ta klima? Co do egr chyba nie powinno byc wielkiego problemu. Przerabialem to w b5 ale tam silnik jest wzdluznie wiec dojscie piekne. Mnie denerwuja wieczne szmery od klimatronica, jakby caly czas cos przestawial nastawial i nie wiem co jeszcze. Ale i tak jestem bardzo zadowolony z passka:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal.b Zgłoś #12 Napisano 4 Grudnia 2012 pozamieniałem same potencjometry i klima ucichła czas pracy 1,5 godz. Polecam nawet nie wyjmować silniczków zwłaszcza tych v158 i v159 przez wsporniki deski graniczy to z cudem. Naszczęście wystarczy zdjąć pokrywki i potencjometry do podmiany. 2 sprawne są zaraz za schowkiem przy wentylatorze i te akurat można spokojnie zdjąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #13 Napisano 4 Grudnia 2012 2 sprawne są zaraz za schowkiem przy wentylatorze i te akurat można spokojnie zdjąć. Czyli zdjąłeś te sprawne, a te niesprawne dałeś na ich miejsce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekd2vip Zgłoś #14 Napisano 7 Grudnia 2012 Koledzy, wczoraj zauwazylem ze nie moge zamknac nadmuchu powietrza na przednia szybe. Nawet jak puszcze gdzies indziej to dmucha tam gdzie jest wlaczone i tam na szybe tez. Caly czas. Na pewno jakis silniczek padl albo wtyczka nie laczy ale jaki i gdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2012 Ale na pewno wciąż dmucha, czy po prostu przycisk nie reaguje na wyłączenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekd2vip Zgłoś #16 Napisano 9 Grudnia 2012 Przycisk reaguje bo lampka na nim sie zapala i gasnie. A dmucha bez przerwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach