tomason2580 Zgłoś #1 Napisano 11 Listopada 2012 Witam Serdecznie. Mój tata posiada passata B5 1.9 AHU. Ostatnio narzeka na słabą moc w czasie jazdy. Podpiąłem go pod VAG-a wywalił błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 FQ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 2601 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05311 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu błąd narazie nie powrócił lecz obawiam się że coś turbo nie domaga. Mogli byście spojrzeć na logi (temp tylko 75 stopni bo chyba termostat niedomaga): Log (0 - 000,001,003,000,001,003) Log (1 - 000) Log (2 - 004,008,010) Log (3 - 004,007,013) Log (4 - 014,018,023) Log (5 - 004) Log (6 - 003) Log (7 - 011,011) Z góry dzięki. PZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #2 Napisano 11 Listopada 2012 Tak na szybko to do poprawy jest kąt wtrysku - jest opóźniony, temperatura max jaką ma to 73,8'C - termostat do wymiany, niedoładowanie w całym zakresie obrotów - syczy przy przyśpieszaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #3 Napisano 11 Listopada 2012 Kolego musisz znaleźć dużą dziurę w układzie dolotowym pomiędzy turbiną, a kolektorem ssącym. Ewidentnie gubisz to co turbina napompuje, a po przepływce widać że dziura jestcałkiem spora. Sprawdź koniecznie najpierw wszystkie połączenia gumowe - gdzieś masz pęknięcie węża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomason2580 Zgłoś #4 Napisano 12 Listopada 2012 Tak na szybko to do poprawy jest kąt wtrysku - jest opóźniony, temperatura max jaką ma to 73,8'C - termostat do wymiany, niedoładowanie w całym zakresie obrotów - syczy przy przyśpieszaniu? No wlasnie kolego syczy i jest to slyszalne w kabinie. Moglby mi ktos podpowiedziec na ktorych wezach w ahu szukac dziury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb5f Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2012 Kolego ja miałem u siebie AVF dziurę na wężu między turbo a interculerem. Najlepiej na kanał, latarka i macanko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2012 No wlasnie kolego syczy i jest to slyszalne w kabinie. Moglby mi ktos podpowiedziec na ktorych wezach w ahu szukac dziury? Zacznij od tej grubej rury elastycznej przy kolektorze ssącym. Później każdą kolejną podobnej średnicy, jeśli nie wiesz jak wygląda układ dolotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomason2580 Zgłoś #7 Napisano 12 Listopada 2012 No i jest. DUZA dziura na krótkim łączniku kolektora i tej plastikowej rury. Dzięki serdeczne za pomoc. Kupię wymienię i zobaczymy. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #8 Napisano 12 Listopada 2012 Często tam pęka ta guma. Po wymianie zrób ponownie logi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomason2580 Zgłoś #9 Napisano 12 Listopada 2012 Ok zrobię napewno. Jutro wymiana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomason2580 Zgłoś #10 Napisano 17 Listopada 2012 A oto logi po wymianie termostatu oraz gumy od dolotu: Log (0 - 000,001,003,000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (2 - 004,007,013) Log (3 - 000) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 011) Log (7 - 014,018,023) Czy już teraz wg was wszystko jest ok? Kat wtrysku ustawię w przyszłym tygodniu. Z góry dzięki za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #11 Napisano 17 Listopada 2012 Teraz jest tak, jak powinno być. Lekko stuknij ten kąt i śmigaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach