Skocz do zawartości
Nastar

AGR - brak mocy na niskich obrotach.

Rekomendowane odpowiedzi

przepływka do czyszczenia lub wymiany a reszta ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy przepływka może zmulać auto na niskich obrotach ? Jak widać w logach to tnie dopiero pow. 3000rpm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zmulenie na dole nie jest spowodwane przez przepływke tylko przez turbine która pózno wstaje moze byc to spowodwane przez zapchany wydech uszkodzona sprerzarkr lub padniete wtryski .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo zapchany katalizator może ? Auto ma 280kkm w końcu.

Logi wtrysków wyglądają OK. Czy mimo tego mogą być padnięte ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie są logi wtrysków. Grupa 013 to logi korekcji dawek na poszczególne cylindry i wcale nie świadczą zawsze o kondycji wtrysków. Dlaczego logujesz grupę 008 statycznie skoro nic ten log nigdy nie wnosi i dlaczego 011 w trybie BS dla turbo z zaworem upustowym, który w tym silniku też niczego nie wnosi ? Jeśli chodzi o turbo w AGR to najbardziej podejrzanym jest N75, który może w Twoim przypadku podawać z niskich obrotów ciśnienie na sztangę uchylającą zawór upustowy. N75 w AGR to najbardziej felerny elektrozawór i od jego podmiany bym zaczął zanim zdecydowałbym się wycinać katalizator choć przy tym przebiegu dawno bym się go i tak pozbył.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie śmialiśmy się z kolegą właścicielem auta, że logujemy wszystko :-) Co by potem nie zabrakło jakiegoś loga.

Wiem, że 013 to korekcje ale często z nich można wywnioskować pewne niedomagania wtrysków. W inny sposób kablem tradycyjnych wtryskiwaczy nie ma jak zbadać.

A propos N75 - własnie przypomniało mi się, że jest głośny tzn. brzęczy jakoś tak dziwnie chwile po wyłączeniu silnika.

W sumie dość łatwo go podmienić więc może faktycznie od tego warto zacząć.

Dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w logach ktorych grup mozna sprawdzic czy katlizator jest juz do wymiany. tez ma problem z moca na niskich obrotach. dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności