Nastar Zgłoś #1 Napisano 3 Listopada 2012 Dla odmiany proponuję sprawdzenie poczciwego AGR-a :-) Objawy: częste niedomagania mocy na niskich obrotach przy niedogrzanym silniku. Logi: http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103193.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103194.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103195.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103196.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103197.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103198.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103199.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103200.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103201.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103202.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103203.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103204.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103205.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103206.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103207.html http://vaglog.rtnet.pl/nastar09_103208.html Wg mnie coś MAP przycina dawkę pow. 3000rpm i regulacja ciśnienia doładowania jakby niedomagała. Ale nie wiem jak to dokładnie w AGR ma wyglądać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 3 Listopada 2012 przepływka do czyszczenia lub wymiany a reszta ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nastar Zgłoś #3 Napisano 4 Listopada 2012 A czy przepływka może zmulać auto na niskich obrotach ? Jak widać w logach to tnie dopiero pow. 3000rpm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #4 Napisano 4 Listopada 2012 zmulenie na dole nie jest spowodwane przez przepływke tylko przez turbine która pózno wstaje moze byc to spowodwane przez zapchany wydech uszkodzona sprerzarkr lub padniete wtryski . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nastar Zgłoś #5 Napisano 4 Listopada 2012 Albo zapchany katalizator może ? Auto ma 280kkm w końcu. Logi wtrysków wyglądają OK. Czy mimo tego mogą być padnięte ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #6 Napisano 4 Listopada 2012 To nie są logi wtrysków. Grupa 013 to logi korekcji dawek na poszczególne cylindry i wcale nie świadczą zawsze o kondycji wtrysków. Dlaczego logujesz grupę 008 statycznie skoro nic ten log nigdy nie wnosi i dlaczego 011 w trybie BS dla turbo z zaworem upustowym, który w tym silniku też niczego nie wnosi ? Jeśli chodzi o turbo w AGR to najbardziej podejrzanym jest N75, który może w Twoim przypadku podawać z niskich obrotów ciśnienie na sztangę uchylającą zawór upustowy. N75 w AGR to najbardziej felerny elektrozawór i od jego podmiany bym zaczął zanim zdecydowałbym się wycinać katalizator choć przy tym przebiegu dawno bym się go i tak pozbył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nastar Zgłoś #7 Napisano 4 Listopada 2012 Własnie śmialiśmy się z kolegą właścicielem auta, że logujemy wszystko :-) Co by potem nie zabrakło jakiegoś loga. Wiem, że 013 to korekcje ale często z nich można wywnioskować pewne niedomagania wtrysków. W inny sposób kablem tradycyjnych wtryskiwaczy nie ma jak zbadać. A propos N75 - własnie przypomniało mi się, że jest głośny tzn. brzęczy jakoś tak dziwnie chwile po wyłączeniu silnika. W sumie dość łatwo go podmienić więc może faktycznie od tego warto zacząć. Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #8 Napisano 7 Listopada 2012 w logach ktorych grup mozna sprawdzic czy katlizator jest juz do wymiany. tez ma problem z moca na niskich obrotach. dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach