Skocz do zawartości
gulu666

Proszę o analizę logów 1.8T 180KM

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów. Zrobił się coś słabszy i czasami jak zimny jakby nie palił na jeden gar.

 

Logi:

002, 115 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100227.html

020 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100230.html

118 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100229.html

031 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100228.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływka w miare ok doładowanie tez ok .kiedy wymieniałes swiece bo mocno cofa zapłony . jakie sa korekty w bloku 32

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swiece wymieniane były ponad rok temu. 2 cewki tez wymienialem na 2 i 3 cylindrze. Korekty z bloku 32 wyśle jutro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korekty sa ok .jedyny problem to spalanie sukowe ,ono jest odpowiedzialne za spadek mocy jakie swiece masz załorzaone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swiece to PFR6Q. Czasami rano pali jakby na 3 gary i wtedy wyskakują błędy 17584 oraz 17535. Samochód również ma LPG sekwencję. Ale logi robiłem na benzynie. TO czym jest spowodowane to spalanie stukowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyn spalania stukowego jest wiele . praca na zbyt bogatej lub ubogiej mieszance ,przegrzany silnik ,zbyt durza ilosc nagaru w komorze spalania ,palenie oleju .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już zakładasz wątek to trzymaj się jednego http://forum.vw-passat.pl/threads/124726-1-8T-150KM-Blad-17584-oraz-17535?highlight=17535, który dotyczy praktycznie tego samego.

Czy przed tym logiem nie kasowałeś błędów??

Samochód również ma LPG sekwencję. Ale logi robiłem na benzynie.

To, że wyłączasz instalację LPG i jeździsz na PB wcale nie znaczy, że instalacja jest bezczynna. Wtryski i mapsensor są połączone bezpośrednio z kolektorem ssącym, wystarczy w nich drobna nieszczelność i silnik nie będzie pracował jak trzeba.

Na jakich elementach masz LPG?

Kiedy wymieniałeś świece?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie miałes wymienianego łacznika elastycznego na wydechu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wymieniałem łącznika, ale wydech jest juz lichy. Posprawdzam jeszcze jutro dokładnie.

 

---------- Dodano o 23:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:46 ----------

 

Przed logiem 032 były skasowane błędy. A pozniej juz nie było zadnego błędu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świece były wymieniane około rok temu. Instalacja LPG to sterownik SEC i Wtryskiwacze Magic Jet. Nie mam żadnych problemów z LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed logiem 032 były skasowane błędy

To nie kasuj błędów przez dłuższy czas i wtedy zobacz korekty na 032 kanale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak długo masz instalacie w tym aucie i na jkie cefki wymieniałes te na 2 i 3 cylindrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalację mam okolo 2 lat. A cewki wkładałem BREMI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasami sie zdarza ze wtryski bezynowe sie zapiekaja od jazdy na LPG i to powoduje spalanie stukowe i problemy z porannym rozruchem i wyrzucanie przez sterownik bładów z sondy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest na to jakas rada? Poza tym żeby jezdzić tylko na benzynie?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_103174.html

 

zrobilem logi 032 nie kasowalem bledow.

 

Błędy były takie

17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult)

P1127 - 35-10 - System too Rich - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - Intermittent

16687 - Cylinder 3

P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst

P1176 - 35-10 - Control Limit Reached - Intermittent

 

nierowno rano pracuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwszy bład jest spowodowany zbyt bogata mieszanka najprawdopodobniej zle wyregulowana instalacja LPG .2i 3 bład tycza sie wypadania zapłonu na 3 cylindrze moze to byc spowodowane przez cewki, swiece , wtryskiwacz ,niska kompresie , 4 bład jest nastepstwem pierwszego błedu . ta korekcja to wynik jazdy tylko na PB czy na PB i LPG ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta korekcja to jazda na PB. Jak skasuje bledy to jak rano odpale i zaczyna nierówno pracować to od razu te błędy się pojawiaja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw trzeba znalesc przyczyne wypadania zapłonu.zacznij od przełorzenia swiec z 2 na 3 cylinder jesli po zmianie swiec bład dalej bedzie na 3 cylindrze to zamien cewki miejscami jesli dalej bedzie bez zmian to podmien wtryskiwacze .dobrze by było jak bys zmierzył cisnienie sprerzania na zimnym silniku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności