gulu666 Zgłoś #1 Napisano 8 Października 2012 Proszę o analizę logów. Zrobił się coś słabszy i czasami jak zimny jakby nie palił na jeden gar. Logi: 002, 115 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100227.html 020 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100230.html 118 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100229.html 031 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100228.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 8 Października 2012 przepływka w miare ok doładowanie tez ok .kiedy wymieniałes swiece bo mocno cofa zapłony . jakie sa korekty w bloku 32 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #3 Napisano 8 Października 2012 swiece wymieniane były ponad rok temu. 2 cewki tez wymienialem na 2 i 3 cylindrze. Korekty z bloku 32 wyśle jutro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #4 Napisano 9 Października 2012 Grupy: 032 - http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100258.html Grupy: 033 - http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100259.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #5 Napisano 9 Października 2012 korekty sa ok .jedyny problem to spalanie sukowe ,ono jest odpowiedzialne za spadek mocy jakie swiece masz załorzaone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #6 Napisano 9 Października 2012 Swiece to PFR6Q. Czasami rano pali jakby na 3 gary i wtedy wyskakują błędy 17584 oraz 17535. Samochód również ma LPG sekwencję. Ale logi robiłem na benzynie. TO czym jest spowodowane to spalanie stukowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #7 Napisano 9 Października 2012 przyczyn spalania stukowego jest wiele . praca na zbyt bogatej lub ubogiej mieszance ,przegrzany silnik ,zbyt durza ilosc nagaru w komorze spalania ,palenie oleju . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #8 Napisano 9 Października 2012 Jak już zakładasz wątek to trzymaj się jednego http://forum.vw-passat.pl/threads/124726-1-8T-150KM-Blad-17584-oraz-17535?highlight=17535, który dotyczy praktycznie tego samego. Grupy: 032 - http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_100258.html Czy przed tym logiem nie kasowałeś błędów?? Samochód również ma LPG sekwencję. Ale logi robiłem na benzynie. To, że wyłączasz instalację LPG i jeździsz na PB wcale nie znaczy, że instalacja jest bezczynna. Wtryski i mapsensor są połączone bezpośrednio z kolektorem ssącym, wystarczy w nich drobna nieszczelność i silnik nie będzie pracował jak trzeba. Na jakich elementach masz LPG? Kiedy wymieniałeś świece? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #9 Napisano 9 Października 2012 a nie miałes wymienianego łacznika elastycznego na wydechu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #10 Napisano 9 Października 2012 Nie wymieniałem łącznika, ale wydech jest juz lichy. Posprawdzam jeszcze jutro dokładnie. ---------- Dodano o 23:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:46 ---------- Przed logiem 032 były skasowane błędy. A pozniej juz nie było zadnego błędu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #11 Napisano 10 Października 2012 Świece były wymieniane około rok temu. Instalacja LPG to sterownik SEC i Wtryskiwacze Magic Jet. Nie mam żadnych problemów z LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 10 Października 2012 Przed logiem 032 były skasowane błędy To nie kasuj błędów przez dłuższy czas i wtedy zobacz korekty na 032 kanale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #13 Napisano 11 Października 2012 jak długo masz instalacie w tym aucie i na jkie cefki wymieniałes te na 2 i 3 cylindrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #14 Napisano 11 Października 2012 Instalację mam okolo 2 lat. A cewki wkładałem BREMI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #15 Napisano 12 Października 2012 czasami sie zdarza ze wtryski bezynowe sie zapiekaja od jazdy na LPG i to powoduje spalanie stukowe i problemy z porannym rozruchem i wyrzucanie przez sterownik bładów z sondy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #16 Napisano 13 Października 2012 Czy jest na to jakas rada? Poza tym żeby jezdzić tylko na benzynie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #17 Napisano 2 Listopada 2012 http://vaglog.rtnet.pl/mgulu666_103174.html zrobilem logi 032 nie kasowalem bledow. Błędy były takie 17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1127 - 35-10 - System too Rich - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 35-10 - - Intermittent 16687 - Cylinder 3 P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent 17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst P1176 - 35-10 - Control Limit Reached - Intermittent nierowno rano pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #18 Napisano 3 Listopada 2012 pierwszy bład jest spowodowany zbyt bogata mieszanka najprawdopodobniej zle wyregulowana instalacja LPG .2i 3 bład tycza sie wypadania zapłonu na 3 cylindrze moze to byc spowodowane przez cewki, swiece , wtryskiwacz ,niska kompresie , 4 bład jest nastepstwem pierwszego błedu . ta korekcja to wynik jazdy tylko na PB czy na PB i LPG ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gulu666 Zgłoś #19 Napisano 4 Listopada 2012 ta korekcja to jazda na PB. Jak skasuje bledy to jak rano odpale i zaczyna nierówno pracować to od razu te błędy się pojawiaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #20 Napisano 5 Listopada 2012 najpierw trzeba znalesc przyczyne wypadania zapłonu.zacznij od przełorzenia swiec z 2 na 3 cylinder jesli po zmianie swiec bład dalej bedzie na 3 cylindrze to zamien cewki miejscami jesli dalej bedzie bez zmian to podmien wtryskiwacze .dobrze by było jak bys zmierzył cisnienie sprerzania na zimnym silniku . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach