Skocz do zawartości
szynder

AFN, automat, zimny cieżko odpala

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jak w temacie: z rana długo kręci zanim złapie. Założony zawór zwrotny. Widać lekki wyciek z pompy. Co z kątem wtrysku? Proszę o analize:

 

logi statyczne:

MB

000

001,003

004,007

BS:

000

003

004

011

 

logi dynamiczne:

000,001

003,004

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zlikwiduj wyciek z pompy i popraw kąt wtrysku -jest zbyt późny stąd minimalnie gorsze odpalanie.

Sprawdź też świece żarowe.

Po logu dyanmicznym 004 widać, że pompa generuje niewystarczające ciśnienie aby poprawnie i szybko wyprzedzać dynamiczny kąt wtryku.

Może to przez nieszczelność... W którym miejscu ona jest i ile tego paliwa ucieka?

Układ może też się zapowietrzać w samej pompie.

 

P.S. Pomija niedogrzanie silnika przy logu 007

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche tego wycieka-w zasadzie tyle, że blok jest mokry od strony pompy.

Z odpalaniem zaczeły sie problemy po tym jak filtr paliwa wypadł z mocowania albo to zbieg okoliczności...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jakiego miejsca leci ropa?

Spod dekla nastawnika, spod samego nastawnika, czy spod głowiczki?

A może spod centralnej śruby z tyłu pompy?

 

To przez wyciek słabo ci odpala, więc albo sam to zrobisz albo mechanik, w zależności skąd masz wyciek.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciek jest spod górnego dekielka i przy głowicy także trzeba kat wtrysku pózniej ustawić.

Kiedys zakładałem podobny wątek tam są zdjęcia-wycieki identyczne jak w pompie w AFN.

http://forum.vw-passat.pl/threads/62716-pocenie-sie-pompy?p=634896&viewfull=1#post634896

Edytowane przez szynder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wyciek jest spod górnego dekielka i przy głowicy także trzeba kat wtrysku pózniej ustawić.

Kiedys zakładałem podobny wątek tam są zdjęcia-wycieki identyczne jak w pompie w AFN.

http://forum.vw-passat.pl/threads/62716-pocenie-sie-pompy?p=634896&viewfull=1#post634896

 

 

Górny dekielek wymienisz sam na poczekaniu. Uszczelke kupisz za ok.12zł w InterCarsie.

Jeśli leci jeszcze gdzieś to najlepiej i najpewniej będzie wyjąć pompę i wymienić komplet uszczelek w całej pompie.

Mechanik znający temat nie powinien wziąć więcej jak ze 2 stówki.

Z chęcią ogarnąłbym ten temat, ale masz daleko... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W naszej okolicy wołają za uszczelnienie pompy (demotaż/montaż/ustawienie) czyli na gotowo od 450zl do 550.

Problem nie dotyczy w sumie mojego auta a kolegi. Przypomniało mi sie, że to pocenie się popmy nie miało wczesniej wpływu na odpalanie, ale może w końcu teraz wpłynęło:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popytaj na forum kogoś z okolicy, czy nie ogarnie tematu...

Mechanicy czasem robią na ilość, nie na jakość.

Dziwi mnie trochę podejście właściciela do tego wycieku. Wnioskuję, że jeździ już tak jakiś dłuższy czas i wcale mu to nie przeszkadza... Może więc zrobi kilka dodatkowych dziur w pompie lub misce olejowej - może auto będzie dalej jeździło i palenie się polepszy.

Żarty! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności