szynder Zgłoś #1 Napisano 27 Września 2012 Problem jak w temacie: z rana długo kręci zanim złapie. Założony zawór zwrotny. Widać lekki wyciek z pompy. Co z kątem wtrysku? Proszę o analize: logi statyczne: MB 000 001,003 004,007 BS: 000 003 004 011 logi dynamiczne: 000,001 003,004 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 27 Września 2012 Zlikwiduj wyciek z pompy i popraw kąt wtrysku -jest zbyt późny stąd minimalnie gorsze odpalanie. Sprawdź też świece żarowe. Po logu dyanmicznym 004 widać, że pompa generuje niewystarczające ciśnienie aby poprawnie i szybko wyprzedzać dynamiczny kąt wtryku. Może to przez nieszczelność... W którym miejscu ona jest i ile tego paliwa ucieka? Układ może też się zapowietrzać w samej pompie. P.S. Pomija niedogrzanie silnika przy logu 007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #3 Napisano 27 Września 2012 Troche tego wycieka-w zasadzie tyle, że blok jest mokry od strony pompy. Z odpalaniem zaczeły sie problemy po tym jak filtr paliwa wypadł z mocowania albo to zbieg okoliczności... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 27 Września 2012 Z jakiego miejsca leci ropa? Spod dekla nastawnika, spod samego nastawnika, czy spod głowiczki? A może spod centralnej śruby z tyłu pompy? To przez wyciek słabo ci odpala, więc albo sam to zrobisz albo mechanik, w zależności skąd masz wyciek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2012 (edytowane) Wyciek jest spod górnego dekielka i przy głowicy także trzeba kat wtrysku pózniej ustawić. Kiedys zakładałem podobny wątek tam są zdjęcia-wycieki identyczne jak w pompie w AFN. http://forum.vw-passat.pl/threads/62716-pocenie-sie-pompy?p=634896&viewfull=1#post634896 Edytowane 27 Września 2012 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2012 Wyciek jest spod górnego dekielka i przy głowicy także trzeba kat wtrysku pózniej ustawić.Kiedys zakładałem podobny wątek tam są zdjęcia-wycieki identyczne jak w pompie w AFN. http://forum.vw-passat.pl/threads/62716-pocenie-sie-pompy?p=634896&viewfull=1#post634896 Górny dekielek wymienisz sam na poczekaniu. Uszczelke kupisz za ok.12zł w InterCarsie. Jeśli leci jeszcze gdzieś to najlepiej i najpewniej będzie wyjąć pompę i wymienić komplet uszczelek w całej pompie. Mechanik znający temat nie powinien wziąć więcej jak ze 2 stówki. Z chęcią ogarnąłbym ten temat, ale masz daleko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2012 W naszej okolicy wołają za uszczelnienie pompy (demotaż/montaż/ustawienie) czyli na gotowo od 450zl do 550. Problem nie dotyczy w sumie mojego auta a kolegi. Przypomniało mi sie, że to pocenie się popmy nie miało wczesniej wpływu na odpalanie, ale może w końcu teraz wpłynęło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2012 Popytaj na forum kogoś z okolicy, czy nie ogarnie tematu... Mechanicy czasem robią na ilość, nie na jakość. Dziwi mnie trochę podejście właściciela do tego wycieku. Wnioskuję, że jeździ już tak jakiś dłuższy czas i wcale mu to nie przeszkadza... Może więc zrobi kilka dodatkowych dziur w pompie lub misce olejowej - może auto będzie dalej jeździło i palenie się polepszy. Żarty! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach