sznels Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2012 Witam, Mam problem z Szarpaniem przy bardzo delikatnym przyspieszaniu... Problem pojawił się po tym jak uporałem się z olejem w dolocie czyli wymieniłem pokrywę na poprawioną.. szarpie na niższych biegach Moc jest. Pedał mięciutki... Zastanawiam się czy warto przeczyścić zawory n75 i n18? co o tym sadzicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2012 Mam problem z Szarpaniem przy bardzo delikatnym przyspieszaniu... Bo pasek to nie furmanka, potrzebuje trochę polatać. :haha a tak na serio, przedmuchanie zaworów nie zaszkodzi. Problem pojawił się po tym jak uporałem się z olejem w dolocie czyli wymieniłem pokrywę na poprawioną.. Przekonany jesteś o 100% sprawności tej pokrywy? bo mi to wygląda na słabe odpowietrzanie silnika. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #3 Napisano 7 Września 2012 EGR się przycina. Sprawdź go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #4 Napisano 7 Września 2012 Przekonany jesteś o 100% sprawności tej pokrywy? bo mi to wygląda na słabe odpowietrzanie silnika. Pozdro. Tak gdyż rok temu gdy miałem odmę spuszczoną w dół silnika i też występował taki problem.. gdy cały dolot był zalany olejem to wszystko grało...Zastanawiam się czy po prostu olej jakoś zasycha i utrudnia to teraz problem w normalnej pracy... Rozumiem ze proponujesz czyszczenie EGR.. z tym dam rade A jak przeczyścić zapory i od którego zacząć??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #5 Napisano 7 Września 2012 A ja bym się po prostu przyjrzał listwie zasilającej pompowtryski PS: Rozumiem, że wymieniałeś pokrywę zaworów na "poprawioną"? Jeśli tak to jestem niemal na 100% pewien, że powodem jest to co napisałem powyżej :ok PS2: Te silniki nie lubią wszystkiego co eko i jest to dla nich generalnie niezdrowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #6 Napisano 7 Września 2012 podpowiesz mi co mam szukac w tej listwie zasilajacwj? gdzie jest ? i czego ewentualnie szukac? Dodam ze silnik mylem ostatnio, lecz ten problem wystapil wczesniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2012 Miałem dokładnie takie same objawy ale bez eko drivingu Chodzi o to że pod deklem zaworowym masz wiązkę zasilaijącą pompowtryski i często kostki z niej odchodzące obluzowują się albo po prostu źle kontaktują i trzeba je obejrzeć, poprawić ewentualnie oczyścić i powinno być ok. Ja robiłem ten zabieg w warsztacie i kosztowało mnie to 100zł. Od tamtej pory spokój z szarpaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sznels Zgłoś #8 Napisano 8 Września 2012 (edytowane) Dzięki za poradę.. Na pewno sprawdzę... chodź na razie wykonałem logi... Udało mi się również wychwycić problem i zalogować go na logu dynamicznym, mam nadzieję ze to sporo wyjaśni. Gdy utworzę wątek dodam tutaj link : http://forum.vw-passat.pl/threads/124238-Szarpanie-eco-driving-Passat-B5-FL-AWX?p=1745233#post1745233 Edytowane 8 Września 2012 przez sznels dodanie linku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach