Skocz do zawartości
trequ

Moduł kontroli przekładni TCM - złe funkcjonowanie

Rekomendowane odpowiedzi

hejo

pomocy koledzy,

jestem na urlopie w chorwacji i wywaliło mi błąd jak w tytule o kodzie VAG 18060

auto zachowuje sie tragicznie, jakby pracował na 3 gary, obroty max do 2000 i to delikatnie trzeba się rozpędzać bo całą budą trzęsie, za tydzień mam wracać do polszy a już zje...any urlop bo nie wiem czy już szukać biletów na samolot a złomka zostawić w adriatyku czy może to jakaś pierdułka

helppppp bo rodzinka żyć mi nie daje bo mieliśmy jechać na zwiedznie

Edytowane przez trequ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś ze sterownikiem DSG: http://forum.vw-passat.pl/threads/62467-Montaz-Tempomatu-passat-b6-1-9-105-km?p=865362&viewfull=1#post865362

 

w googlach też wyskakuje problem ze skrzynią, ale rozwiązania nie ma. Jesteś pewien, że to nie jest problem przypadkowy, a w rzeczywistości masz usterkę mechaniczną, np. padający wtrysk, toż tam siemensy siedzą. Jakby odłączyć klemę na chwilę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wykasować błędy, jak nie pomoże jedz do serwisu niech ci zdiagnozują uszkodzenie, w Splicie jest ASO VW.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://de.volkswagen.com/de/unternehmen/laenderauswahl.html

 

nie widzę, żeby była chorwacja dostępna, co tym bardziej mnie dziwi.

 

dobra jest: http://www.volkswagen.hr/ :P a konkretniej http://www.volkswagen.hr/savjetovanje_kupnja_vozila/vw_partneri/ pod zdjęciem jest link, gdzie wpisujesz miejscowość.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakby odłączyć klemę na chwilę?

jakby po odłączeniu skrzynia pracuje normalnie a zostaje praca na 3 gary

nie dawno przerabiałem kwestie wtrysku (na 2 garze), sprzedawca używki mówił żebym sobie wziął na zapas i patrz wrona jeden wykrakał wryyyyyy

teraz to 3 gar i jak to pech że nie zablokowało silnika bo bym sprawdził jak działa "akcja dobrej woli VW" w Chorwacji

 

w Splicie jest ASO VW
właśnie do splitu nie dojechałem - szczęście w nieszczęściu że mam 20 km do Splitu

 

jak ja lubie takie wydatki na urlopach

 

koło 18 ma dojechać z pracy autochton zaprzyjaźniony co angielski zna i wtedy pojedziem do serwisu

 

koledzy zorientujcie sie jaki byłby koszt w naszym polańskim serwisie koszt (czarnowidząc) pompowtrysku siemensa z literą D na końcu z wymianą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

03G130073SX - 1787.10zł brutto. Błąd pompki (zwarcie do masy lub plus) objawia się wyłączeniem silnika wiec raczej musisz szukać gdzieś indziej.

 

Co do wydatków to tydzień temu rozwaliłem intercooler właśnie w Chorwacji, też mnie ładnie pociągnęło po kieszeni. Ceny części oryginalnych części w HR są na tym samym poziomie co w PL.

Edytowane przez Zielas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy na wtryski nie ma akcji serwisowej? Niektórym z forum w B6 wymienili za free 4sztuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten SX jest wymienny z literą D?????

 

---------- Dodano o 17:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:08 ----------

 

A czy na wtryski nie ma akcji serwisowej? Niektórym z forum w B6 wymienili za free 4sztuki

przy założeniu że silnik nie pracuje a u mnie niestety pracuje (na 3 gary)

nie zmienia to faktu że spróbuje poczarować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

S to nowa wersja D podobno lepsza, akcja darmowej wymiany dotyczy tylko wady elektrycznej cewki, jak ci auto pali to nie to, nic się nie da ściemnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co za znaczenie mają te X jak SX czy DX ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz jak coś zdziałasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co za znaczenie mają te X jak SX czy DX??

X oznacza regenerowane fabrycznie przez producenta. Robiłeś pełny skan, jest tylko ten jeden błąd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest tylko ten jeden błąd w silniku (na marginesie cemu on sugeruje awarie sterownika skrzyni TCM?)

no i zrobiłem kontrole pracy pompowtrysków i pokazał bip's 0 na 3 z opisem zbyt niskie napięcie (czy jakoś takoś)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam,że poleciałby cewki sterujące tzn. zbyt mała oporność do masy czyli uszkodzenie elektryczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed ewentualnym unieruchomieniem silnika w Cro proponowałbym upewnić się w ASO czy u nich też jest "akcja dobrej woli", bo za darmo wymieniają zdaje się tylko w Anglii, no i u nas pod warunkiem, że auta nie da się odpalić.

 

Nie masz Assistance jakiegoś i samochodu zastępczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed ewentualnym unieruchomieniem silnika w Cro proponowałbym upewnić się w ASO czy u nich też jest "akcja dobrej woli", bo za darmo wymieniają zdaje się tylko w Anglii, no i u nas pod warunkiem, że auta nie da się odpalić.

 

Nie masz Assistance jakiegoś i samochodu zastępczego?

 

Nie wymienią wtrysku jak auto pali, musi też mieć odpowiedni błąd. Nie wiem tylko jak to możliwe że pracuje na 3 garach bez błędu w kompie, powinien sypnąć błędam jak się patrzy. Bład sterownika skrzyni to "chyba" zbieg okoliczności. Nie znam się na dsg, ale czy błąd sterownika może przełączyć silnik w tryb awaryjny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mało jest w necie na temat tego błędu :/ poczekamy na diagnozę kolegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja perdziele więcej nerwów na mam stracone na niby fajnego operatora play (po 12 latach w erze zachciało mi sie zmian) raz - dosłownie raz udało mi sie wykonać połączenie, a o połączeniu z internetem w roamingu to już nie wspomnę.

Jestem umówiony na poniedziałek w serwisie w splicie i jade z zaprzyjaźnionym autochtonem bo sie okazuje że tam jakiś ich znajomy pracuje.

dam znać co wyszło

 

Nie masz Assistance jakiegoś i samochodu zastępczego?

no niby mam w pzu najlepszy super komfort tylko jak pisałem sie gdzieś dodzwonić to mam lipę z swoim telefonem, poza tym czekam na poniedziałek bo podejrzewam że koszty ewentualnych części mają byś tożsame jak w naszych serwisach

z tego co ustaliłem to na croatie jedno auto bym dostał coby dojechac do granicy a niby od węgier drugie z szoferem - ja niestety na potomka muszę z noclegiem na slowacji bo bym ześwirował prawie 2000 km ciągłej jazdy z dzieciakiem ryczącym w foteliku

 

 

kurde zamiast leżec na plaży czy łazic spokojnie po miasteczkach człowiek łapie siwe włosy przez dziadów z VWja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego w razie czego możesz sprawdzić ceny części http://sklep.gajos.com.pl/sklep/.

 

A i jeszcze uważaj w HR minuta rozmowy do PL to 5zł, prawie jak audiotele :)

 

Odnośnie assistance to w większości firm to działa tak, dzwonisz do nich zamawiasz lawetę do serwisu, jak w serwisie stwierdzą że auto będzie stać min. 3 dni przysługuje ci samochód zastępczy. Jak zawieziesz sam auto do serwisu to nie przysługuje ci samochod zastępczy, radzę się więc upewić jaki jest u ciebie.

Edytowane przez Zielas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy trzymajcie kciuki, dosŁownie 20 metrw przed serwisem Audi (VW w splicie jednak nie ma) auto zdechŁo

po przestaniu weekendu nawet przez 15 kilometrow jechalo prawie normalnie - delkatne szarpanie w zakresie 1500 -2400 obrotow i stop doslownie 20 metrow od audi :D

okazuje sie ze akcja wymiany jest i w chorwacji i na tych samych zasadach co w polsce czy anglii

panienka w sewisie mowila ze z akcji dobrej woli wylaczona jest bialorus i ukraina i jakas tu jeszcze republika po jugoslowianska zdaje sie bosnia

tak co jeszce nie dzwonili po djagnostyce (auto zostawiŁem) wiec trzmac kciuki mi tu prosze.

 

a najwazniesze po tym jak zdech przy probie odpalania na zegarach wyskoczl blad chyba taki "AFS INOPERATIVE" cokolwiek to znaczy bo nawet na swiatlach nie jechalem

 

odnosnie tytulu watku to bledu skrzyni dzis nie mialem w kompie a co zauwazylem to ze spalanie sredniemi wzroslo o jakies 50 % na tej trasie do splitu

Edytowane przez trequ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności