lisu1 Zgłoś #1 Napisano 22 Lipca 2012 Witam mam problem z moim paskiem.silnik benzyna 1.8 adr z gazem.(ale gaz nie stwarza problemów bo juz zakreciłem zawór gazu i jezdzi na samej benzynie.) gdy odpale go po nocy lub jest zimny , chwile chodzi na ssaniu a za kilka sekund obroty spadaja ponizej 800 i jakby sie dusił a potem zgasnie. po ponownym odpaleniu jest podobnie a dopiero za trzecim odpaleniem mozna normalnie ruszyć. pózniej wszystko jest ok. na ciepłym silniku tez jest wporzadku. świece sa nowe. zmieniłem przepływke na inna ale nic to nie zmieniło.moze ktoś ma jakies rady.lub podobny problem miał. zauwazylem ze podzcas dodawania gazu w okolicy przepustnicy słychać jakby zasysał powietrze z zewnatrz . nie wiem czy to normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 22 Lipca 2012 To sprawdź wężyki, czy któryś nie jest pękniety :fajny A filtr paliwa to kiedy wymieniałeś? Lub też pompa już moze zdychać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisu1 Zgłoś #3 Napisano 22 Lipca 2012 filtra nie wymieniałem odkad go kupiłem tzn jakies 4lata 60tys. km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 22 Lipca 2012 To może na początek : - sprawdź te wężyki - wymień filtr paliwa (koszt 40 zł i godzina czasu). Filtr masz zamontowany pod podłogą w okolicy prawych tylnych drzwi. Aluminiowy walec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisu1 Zgłoś #5 Napisano 22 Lipca 2012 ale jeszcze jedno . przy odpalaniu bardzo czuc jakby niespalonym paliwem z rury wydechowej. wiec on raczej ma nadmiar paliwa niz jego niedostatek wynikajacy z zapchanego filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 22 Lipca 2012 Wcześniej o tym nie pisałeś :fajny Wiec na początek może podepnij VAGa. By moze czujnik temperatury jest do D.....y lub cos innego i zalewa go paliwem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisu1 Zgłoś #7 Napisano 22 Lipca 2012 byc moze bo jak było gorąco to po odpaleniu bardzo długo cjhodzil nassaniu na wysokich obrotach jakby był mróz. a w którym miejscu jest ten czujnik temperatury i od czego temperatury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 22 Lipca 2012 Z tyłu za silnikiem - jak zajrzysz, to jest taki czarny króciec plastikowy. Dochodzi do niego kwadratowa cztero przewodowa wtyczka. Pod nią jest czujnik temperatury płynu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisu1 Zgłoś #9 Napisano 22 Lipca 2012 ajeszcze jedno. gdzie dostane program vag po windows 7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 22 Lipca 2012 O to zapytaj w dziale DIAGNOSTYKA VAG :Fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach