bagger Zgłoś #1 Napisano 14 Lipca 2012 Prosze o analizę. Niestety w skrzyni automatycznej ciezko otrzymac pelne obciazenie na 3 biegu. Czasem przerzuca...proszę wziąść to pod uwagę. Czy nie ma za niskich obrotów. Jest jeden log dynamiczny, w ktorym wchodzi w tryb awaryjny, ewidentnie widać przeładowanie. Pozniej już w innych logach dynamicznych to się nie działo.Obstawiam turbine jednak....: http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91557.html A tu pozostale logi, niestety korzystam z vagcom 208.1 i nie mogę logowac grupy 000. Pozostale logi: http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91556.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91558.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91559.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91560.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91561.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91562.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91563.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91564.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91565.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91566.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91567.html http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91568.html Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam, jarek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 14 Lipca 2012 *Kąt wtrysku lekko przyśpieszony, *82st.C to za mało - zapewne termostat puszcza *turbina do czyszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bagger Zgłoś #3 Napisano 14 Lipca 2012 Dzięki za odpowiedź, sam mogę jakoś kąt wtrysku zmienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 14 Lipca 2012 Jarek kąt wtrysku to najmniejszy problem, bo niewiele trzeba aby był idealnie. Jeśli nie możesz wejść w 000BS spójrz na 004. Musiałbyś tak go skorygować, aby wartość w kolumnie 3 była taka sama jak w kolumnie 2, a wysterowanie (ostatnia kolumna) miała wspólczynnik 2,8%. Jeśli współczynnik ci wzrośnie to znaczy, że poszedłeś za daleko z korektą i trzeba lekko wrócić. Ja zająłbym się tylko turbiną i na tym poprzestał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bagger Zgłoś #5 Napisano 14 Lipca 2012 Ok, ja wejsc na 000bs moge nawet sprawdzilem sobie sam timing pompy TDI, wpisując wartosci do arkusza. I faktycznie punk żółty;) jest blisko granicy;) Czyli korekte robi sie w 004BS, tak? A turbiną się zajmę, chyba dam do regeneracji, raz juz byla czyszczona i teraz znow to samo się dzieje, po 2 latach... Dzięki za odpowiedz Sławek:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #6 Napisano 14 Lipca 2012 (edytowane) Zgadzam się ze Sławkiem ja proponowałbym na poczatek rozruszanie gruszki turbiny i wyczyszczenie przepływomierza ale oczywiście czyszczenie turbiny to było by naprawde wskazane:) Edytowane 14 Lipca 2012 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bagger Zgłoś #7 Napisano 14 Lipca 2012 W 011BS widac ze sztanga chodzi, wiec chyba grucha jest ok. Ale chetnie poslucham wszelkich wskazowek;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #8 Napisano 14 Lipca 2012 U mnie tez chodziła ale rozruszałem ja bardziej i wyczyściłem przepływke i teraz zero spadku mocy przy 2tyś obr. i teraz naprawde to jedzie takze spróbuj to zrobic bo u mnie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #9 Napisano 14 Lipca 2012 Powalający efekt jest po gruntownym dokładnym wyczyszczeniu częsci gorącej turbiny, ale dopiero po rozebraniu. Najważniejszym elementem jest pierścień do którego dolegają kierownice. JEśli nie będzie płasko zeszlifowany możemy mieć problem ze sterowaniem już po 3 m-cach. Niestety w niektórych (pierwszych) turbinach pierścień ten nie jest demontowalny i ciężko go obrobić. Poniżej pierścień, który mam na myśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #10 Napisano 14 Lipca 2012 Ok, ja wejsc na 000bs moge nawet sprawdzilem sobie sam timing pompy TDI, wpisując wartosci do arkusza. I faktycznie punk żółty jest blisko granicyCzyli korekte robi sie w 004BS, tak? Pisałeś, że nie możesz wejść w 000BS, więc podałem ci drugi sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bagger Zgłoś #11 Napisano 14 Lipca 2012 Nie moge logować, odczytywać, obserwować mogę. No to Teraz szukam jak wyczyścic przepływkę a później, daję turbinę do regeneracji. Jakie bloki odczytać przed czyszczeniem przepływki? Zaby można było dojrzeć różnicę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #12 Napisano 14 Lipca 2012 Nie moge logować, odczytywać, obserwować mogę. No to Teraz szukam jak wyczyścic przepływkę a później, daję turbinę do regeneracji.Jakie bloki odczytać przed czyszczeniem przepływki? Zaby można było dojrzeć różnicę? 003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bagger Zgłoś #13 Napisano 14 Lipca 2012 Dzięki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #14 Napisano 15 Lipca 2012 Nie rozumiem, po co chcesz ruszać przepływkę? Jeśli turbina nie steruje poprawnie to wartości przepływki nie będą stabilne. Najpierw musisz ogarnąć turbinę, a później zweryfikować LMM. Co do turbiny to radzę nie regenerować, tylko ją wyczyścić. Jeśli ma za duże luzy to wymienić na używkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach