Skocz do zawartości
bagger

Bardzo proszę o analizę AFN automat

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o analizę. Niestety w skrzyni automatycznej ciezko otrzymac pelne obciazenie na 3 biegu. Czasem przerzuca...proszę wziąść to pod uwagę. Czy nie ma za niskich obrotów.

 

Jest jeden log dynamiczny, w ktorym wchodzi w tryb awaryjny, ewidentnie widać przeładowanie. Pozniej już w innych logach dynamicznych to się nie działo.Obstawiam turbine jednak....:

 

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91557.html

 

A tu pozostale logi, niestety korzystam z vagcom 208.1 i nie mogę logowac grupy 000. Pozostale logi:

 

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91556.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91558.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91559.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91560.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91561.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91562.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91563.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91564.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91565.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91566.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91567.html

http://vaglog.rtnet.pl/sbagger_91568.html

 

Proszę o podpowiedzi.

 

Pozdrawiam,

 

jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

*Kąt wtrysku lekko przyśpieszony,

*82st.C to za mało - zapewne termostat puszcza

*turbina do czyszczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, sam mogę jakoś kąt wtrysku zmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jarek kąt wtrysku to najmniejszy problem, bo niewiele trzeba aby był idealnie.

Jeśli nie możesz wejść w 000BS spójrz na 004.

Musiałbyś tak go skorygować, aby wartość w kolumnie 3 była taka sama jak w kolumnie 2, a wysterowanie (ostatnia kolumna) miała wspólczynnik 2,8%. Jeśli współczynnik ci wzrośnie to znaczy, że poszedłeś za daleko z korektą i trzeba lekko wrócić.

 

Ja zająłbym się tylko turbiną i na tym poprzestał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, ja wejsc na 000bs moge nawet sprawdzilem sobie sam timing pompy TDI, wpisując wartosci do arkusza. I faktycznie punk żółty;) jest blisko granicy;)

Czyli korekte robi sie w 004BS, tak?

 

A turbiną się zajmę, chyba dam do regeneracji, raz juz byla czyszczona i teraz znow to samo się dzieje, po 2 latach...

 

Dzięki za odpowiedz Sławek:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się ze Sławkiem ja proponowałbym na poczatek rozruszanie gruszki turbiny i wyczyszczenie przepływomierza ale oczywiście czyszczenie turbiny to było by naprawde wskazane:)

Edytowane przez Robcyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 011BS widac ze sztanga chodzi, wiec chyba grucha jest ok. Ale chetnie poslucham wszelkich wskazowek;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez chodziła ale rozruszałem ja bardziej i wyczyściłem przepływke i teraz zero spadku mocy przy 2tyś obr. i teraz naprawde to jedzie takze spróbuj to zrobic bo u mnie pomogło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powalający efekt jest po gruntownym dokładnym wyczyszczeniu częsci gorącej turbiny, ale dopiero po rozebraniu.

Najważniejszym elementem jest pierścień do którego dolegają kierownice. JEśli nie będzie płasko zeszlifowany możemy mieć problem ze sterowaniem już po 3 m-cach.

Niestety w niektórych (pierwszych) turbinach pierścień ten nie jest demontowalny i ciężko go obrobić.

 

Poniżej pierścień, który mam na myśli.03.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok, ja wejsc na 000bs moge nawet sprawdzilem sobie sam timing pompy TDI, wpisując wartosci do arkusza. I faktycznie punk żółty jest blisko granicy

Czyli korekte robi sie w 004BS, tak?

Pisałeś, że nie możesz wejść w 000BS, więc podałem ci drugi sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie moge logować, odczytywać, obserwować mogę. No to Teraz szukam jak wyczyścic przepływkę a później, daję turbinę do regeneracji.

Jakie bloki odczytać przed czyszczeniem przepływki? Zaby można było dojrzeć różnicę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie moge logować, odczytywać, obserwować mogę. No to Teraz szukam jak wyczyścic przepływkę a później, daję turbinę do regeneracji.

Jakie bloki odczytać przed czyszczeniem przepływki? Zaby można było dojrzeć różnicę?

 

003

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, po co chcesz ruszać przepływkę?

Jeśli turbina nie steruje poprawnie to wartości przepływki nie będą stabilne.

Najpierw musisz ogarnąć turbinę, a później zweryfikować LMM.

Co do turbiny to radzę nie regenerować, tylko ją wyczyścić. Jeśli ma za duże luzy to wymienić na używkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności