makumba50 Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2012 Witam Trochę po szukajce pobiegałem, ale nic się nie znalazło;/ W najbliższym czasie planuje zmienić parownik/reduktor (ciekawe ile nazw tego jest) gazu i odnośnie tego mam pytanko: Jaki reduktor zakupić? Mam instalacje z przełącznikami I(benz)-0(gaz)-II(benz-2500-gaz). Która to generacja to nie wiem...jeśli będą potrzebne zdjęcia to zrobię Chodzi mi żeby była moc (wiem, że się bierze reduktor z zapasem), ale i dobrze się sprawował. Słyszałem o jakiś wielokomorowych itp. itd. Silnik 1.8 PF (107 KM) Byłbym wdzięczny za poprawne dobranie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2012 Witam Ja w 90KM silniku miałem Lovato RG90. Bardzo przyjemny w użytku, bo nawet jak się zagapiłem i przeskoczył na gaz, mino zimnego parownika, to jechał bez problemu i obroty jałowe tez trzymał. Przy instalacji I generacji ( baz żadnych komputerów ) palił 10l/100 w cyklu mieszanym. Niby jest do 120KM ( tak mówi producent) ale czy da radę przy Twoich 107 to już ktoś bardziej doświadczony musi się wypowiedzieć. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach