Skocz do zawartości
Bondd

Prośba o analizę logów AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam kilka logów statycznych z AFN-a da się coś z nich wyczytać ? Ogólnie chodzi mi o przepływomierz :

 

000 : http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87517.html

003 : http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87515.html

011 : http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87518.html

 

Logi dynamiczne zrobię w najbliższym czasie gdy będzie tylko taka możliwość.

 

Pozdrawiam.

 

Dodaję błąd :

 

1 Fault Found:

17553 - Mass Air Flow Sensor (G70): Short to Plus

P1145 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Edytowane przez Bondd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poczatek wtrysku do porawki ,egr zaslepiony lub uszkodzony .zeby cos powiedziec o przepływce i silniku przydał by sie komplet logów .dynamiczne z bloku 3 4 8 11 i statyczne z bloku 1 3 4 7 i bs z bloku 000 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Reanimacja starej przeplywki sie nie powiodła ale miałem w domu przepływkę od Audi A4 B6 1.9 TDI z 2004 roku. Zamieniłem tylko wkład. Powiem tak różnica była, passat sie lepiej zbierał, błędu komp nie wywalił. Samochód ma z pewnością walnięte turbo i egr no i szklanki tłuką niemiłosiernie. Zrobiłem logi dynamiczne 003 i 011. Są tutaj :

 

Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87753.html

Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87754.html

 

Ps

 

jakoś się podwojnie zrobily, te na dole są właściwe.

Dodam, ze passat do setki rozpędzał się w 17sekund więc bez szału.

 

Dodaję logi statyczne :

 

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87764.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87765.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87766.html

Grupy: 004,004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87767.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/bond941_87768.html

Edytowane przez Bondd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podmien n75 z n18 i posprawdzaj wszystkie przewody podcisnieniowe i zrób ponowne logi z bloku 3 8 11 . no i poczatek wtrysku do poprawki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak myślicie co jest powodem, że samochód do setki rozpędza się 17 sekund ??? Turbina chyba działa chodź jej wcale nie słyszę (w 2000 roku było ją wyraźnie słychać). Ten n75 z n18 mam zamienić miejscami czy jak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyna tego ze auto rozpedza sie tak długo jest prawdopodobnie padnieta przepływka ale przydał by sie jeszcze log z bloku 8 dynamicznie .tam n75 z n18 zamien miejscami przepinajac przewody i wtyczki .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności