Skocz do zawartości
Gość trava

B5 AFN 110 - błędy / diagnostyka - prośba o pomoc w analizie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość trava

Cześć,

Siedzę w aucie, mam już Xp na wirtualnej maszynie, 311.2, połączenie, zrobiłem testy i wyszło:

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 P

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1629

Coding: 00002

Shop #: WSC 05314

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

35-00 - -

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 A

Component: CLIMATRONIC S 9.0

Coding: 02000

Shop #: WSC 05314

No fault code found.

 

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 909 607 A

Component: AIRBAG VW3 S V04

Coding: 00065

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal to Low - Intermittent

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 919 881 N

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V34

Coding: 04140

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0W0681028

2 Faults Found:

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 J

Component: 0E Zentral-SG Komf.0002

Coding: 04097

Shop #: WSC 05311

4 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-00 - Unknown Switch Condition

01179 - Incorrect Key Programming

35-00 - -

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

End -------------------------------------------------------

 

Logów na razie nie mam jak zrobić - jestem sam, a i w ogóle robię to wszystko po raz pierwszy i trochę się jeszcze gubię.

Czy na podstawie tych błędów da się wyeliminować problemy (oświetlenie wnętrza w pozycji otwartych drzwi nie działało, a po zaryglowaniu centralki z pilota robiły "dyskotekę", bywał tryb awaryjny, lewe tylne zablokowane - po podłączeniu do kompa się odblokowały - ale wył dziś alarm, wczoraj nie chciał się zamknąć z kluczyka - dziś już tak, czasami podczas jazdy uchylał się szyber, jak siedzę i zamykam się w środku z pilota - słychać cykanie w podłodze po lewej - przed siedzeniem kierowcy - moduł komfortu? itp...), czy trzeba zrobić logi aby z tym powalczyć?

 

Ze statycznymi chyba sobie poradzę, dynamiczne - jeszcze mnie przerastają - może jutro będę miał dłuższą chwilę, by nauczyć się i je robić.

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

 

Dobrej nocy : )

Tomek

 

 

 

 

UPSRUP:

 

Dynamiczne być może będę potrzebował powtórzyć - nie trzymałem pedału gazu "w podłodze", ciut przed : )

 

Log (0 - 004,007,013)

Log (1 - 004)

Log (2 - 000,001,003)

Log (3 - 003)

Log (4 - 002,003)

Log (5 - 004,018,014)

Log (6 - 000,001,003,000,001,003,000,001,003)

Log (7 - 008,010,011)

Log (8 - 004,008,010)

Log (9 - 000)

Edytowane przez trava

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. czyszczenie kierownic turbiny lub podmiana N75, bład 00575

2. chyba nie podpięta lub uszkodzona wtyczka czujnika temp. zewn. przed chłodnicą, bład 00779

3. czy auto nie jest po jakimś dzwonie ? błąd abs, airbag...

4. centralny zamek świruje przez wodę na podłodze lub typowe zużycie styków w zamkach drzwi

5. co do logów - typowe: turbo do czyszczenia, przepływka do podmiany, zmiana termostatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kod 00779 oznacza rowniez uszkodzona swiece zarowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo kierownice zasyfione albo gruszka dziurawa. Jak masz dobre dojscie do turbo to sproboj odpiac wydech od turbo i popsikac wd40 w kierownice, ruszajac sztanga, z ta rurka powinienes dojsc. Sproboj zaciagnac ustami gruszke przez wezyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności