Gość trava Zgłoś #1 Napisano 10 Maja 2012 (edytowane) Cześć, Siedzę w aucie, mam już Xp na wirtualnej maszynie, 311.2, połączenie, zrobiłem testy i wyszło: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 018 P Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1629 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 A Component: CLIMATRONIC S 9.0 Coding: 02000 Shop #: WSC 05314 No fault code found. Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 909 607 A Component: AIRBAG VW3 S V04 Coding: 00065 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 919 881 N Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V34 Coding: 04140 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0W0681028 2 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 29-10 - Short to Ground - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 J Component: 0E Zentral-SG Komf.0002 Coding: 04097 Shop #: WSC 05311 4 Faults Found: 00953 - Interior Light Time limit 25-00 - Unknown Switch Condition 01179 - Incorrect Key Programming 35-00 - - 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-00 - Implausible Signal 00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent End ------------------------------------------------------- Logów na razie nie mam jak zrobić - jestem sam, a i w ogóle robię to wszystko po raz pierwszy i trochę się jeszcze gubię. Czy na podstawie tych błędów da się wyeliminować problemy (oświetlenie wnętrza w pozycji otwartych drzwi nie działało, a po zaryglowaniu centralki z pilota robiły "dyskotekę", bywał tryb awaryjny, lewe tylne zablokowane - po podłączeniu do kompa się odblokowały - ale wył dziś alarm, wczoraj nie chciał się zamknąć z kluczyka - dziś już tak, czasami podczas jazdy uchylał się szyber, jak siedzę i zamykam się w środku z pilota - słychać cykanie w podłodze po lewej - przed siedzeniem kierowcy - moduł komfortu? itp...), czy trzeba zrobić logi aby z tym powalczyć? Ze statycznymi chyba sobie poradzę, dynamiczne - jeszcze mnie przerastają - może jutro będę miał dłuższą chwilę, by nauczyć się i je robić. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Dobrej nocy : ) Tomek UPSRUP: Dynamiczne być może będę potrzebował powtórzyć - nie trzymałem pedału gazu "w podłodze", ciut przed : ) Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 004) Log (2 - 000,001,003) Log (3 - 003) Log (4 - 002,003) Log (5 - 004,018,014) Log (6 - 000,001,003,000,001,003,000,001,003) Log (7 - 008,010,011) Log (8 - 004,008,010) Log (9 - 000) Edytowane 11 Maja 2012 przez trava Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #2 Napisano 11 Maja 2012 1. czyszczenie kierownic turbiny lub podmiana N75, bład 00575 2. chyba nie podpięta lub uszkodzona wtyczka czujnika temp. zewn. przed chłodnicą, bład 00779 3. czy auto nie jest po jakimś dzwonie ? błąd abs, airbag... 4. centralny zamek świruje przez wodę na podłodze lub typowe zużycie styków w zamkach drzwi 5. co do logów - typowe: turbo do czyszczenia, przepływka do podmiany, zmiana termostatu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik Zgłoś #3 Napisano 10 Września 2013 Kod 00779 oznacza rowniez uszkodzona swiece zarowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #4 Napisano 10 Września 2013 albo kierownice zasyfione albo gruszka dziurawa. Jak masz dobre dojscie do turbo to sproboj odpiac wydech od turbo i popsikac wd40 w kierownice, ruszajac sztanga, z ta rurka powinienes dojsc. Sproboj zaciagnac ustami gruszke przez wezyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach