brath100 Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2012 Witam, jakie sa mozliwe miejsca wycieku oleju po lewej stronie silnika 1.8 t ANB ? Turbo wykluczylem, uszczelniacze z przodu silnika wyeliminowane. Olej gdzies cieknie, i jego czesc przedostaje sie na kolektor wydechowy i turbo. Czy mozliwe jest zeby olej przedostawal sie z pod uszczelki glowicy z ktoregos kanalu olejowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #2 Napisano 8 Maja 2012 po lewej stronie silnika Proszę, cały samochód jak i jego części mają jedną prawą stronę i jedną lewą, zupełnie tak samo jak człowiek.... U mnie (niby AWT, ale pod względem umieszczenia osprzętu jest praktycznie taki sam) mocno pocił się z tyłu, gdzieś spod pokrywy zaworów. A i jeszcze jedno - są to jakieś znaczne ilości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #3 Napisano 8 Maja 2012 Powiem ci, tak, dosc mocno to leci. 5 dni temu mialem rozkrecony caly przod, turbo sciagniete, wszystko wymyte, a dzis znowu wszystko zalane, ze az leci na komkpresor klimy. Podejrzewalem waz miedzy turbo-miska, nawet wymienilem ale niestety to nie to. Z pod uszczelki pokrywy zaworow nic nie leci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #4 Napisano 8 Maja 2012 Musiał bym to zobaczyć na żywo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #5 Napisano 8 Maja 2012 a czy wogole jest taka mozliwosc zeby z pod glowicy olej lecial? Silnik pracuje ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2012 (edytowane) Rafał fakt mam 1.8 bez turbiny , jakieś dwa tyg temu uszczelnialem cały motor , i to od czego smierdziało to z pod napinacza łańcucha uwierzy spore ilości uciekały a co do tego ze niby z lewej to też Tak myślałem a okazało się ze pod czas jazdy olej beyzgal od pędu powietrza . Zbadaj ręką cały napinacza zwłaszcza na łączeniu z glowica. A najlepiej wpadnij oblukamy ---------- Dodano o 19:51 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:46 ---------- Ps. U ciebie napinacz jest chyba bez cewki , Czy ma kostkę?? Edytowane 8 Maja 2012 przez tomascor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2012 napinacz jest bez kostki,jutro go obadam. Szczerze mowiac to wolalbym opcje ze cieknie z pod uszczelki glowicy niz z napinacza, mniej kosztow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #8 Napisano 8 Maja 2012 Nie będzie tragedii z pod napinacza wymieniasz uszczelke.z wymiana 150zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brath100 Zgłoś #9 Napisano 9 Maja 2012 No niestety, okolice napinacza suche, cieknie gdzieś z lewej strony. Eliminuje tez uszczelniacze walkow bo pod oslana rozrzadu tez sucho. Ewidentnie cieknie gdzies z lewej strony silnika, tyl jest suchu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #10 Napisano 9 Maja 2012 Uszczelke klawiatury oglądałeś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malutki83 Zgłoś #11 Napisano 15 Sierpnia 2012 dużo rzeźby jest wymienić uszczelke pod napinaczem łańcuszka rozrządu tego co wałki łączy w AWT, na coś zwrócić uwage przy wymianie. wymieniłem uszczelke klawiatury ale jeszce gdzies leci podejrzewam że właśnie spod tego napinacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malutki83 Zgłoś #12 Napisano 22 Sierpnia 2012 a czy jest możliwe że cieknie z pod zaworu kombinowanego a nie z pod napinacza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach