zibi1972 Zgłoś #21 Napisano 24 Maja 2012 (edytowane) Tak , też szarpał przy dodawaniu gazu Edytowane 24 Maja 2012 przez zibi1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smentek Zgłoś #22 Napisano 25 Maja 2012 Zrób logi 13 i 23 dynamiczne. Najlepiej jak byś miał drugą osobę do pomocy, która podczas szarpania zaznaczałaby markerem miejsce szarpań. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #23 Napisano 29 Maja 2012 Przepraszam za długą nieobecność , hmm powiem szczerze że nie bardzo wiem jak to zaznaczyć markerem podczas jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smentek Zgłoś #24 Napisano 17 Czerwca 2012 (edytowane) Zobacz ten wątek od tego posta http://forum.vw-passat.pl/threads/112244-logi-passat-B5-AWX?p=1531965&viewfull=1#post1531965 Podejrzewam, że przypadek podobny, albo styki przy pompowtryskach albo same pompowtryski. Po logach które zamieściłeś (tych pierwszych) podejrzane są pompki na 3 i 4 cylindrze. P.S. Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem, ale niestety brak czasu Edytowane 17 Czerwca 2012 przez smentek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach