zibi1972 Zgłoś #1 Napisano 3 Maja 2012 Witam wszystkich , koledzy czy można cos wywnioskować z tych logów ?? jestem totalnym laikiem w vagu i robiłem je według opisu , więc mogą być do bani ale byłbym wdzięczny gdyby ktoś na nie zerknoł , passacik nie ma kopyta , i przy dodawaniu gazu strasznie szarpie a fachowcy o których byłem bez szczegółowego zbadania vagiem chcą mi wymieniać pół samochodu:wsciekly http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83380.html , http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83381.html za okazaną pomoc bylbym wdzięczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #2 Napisano 3 Maja 2012 wtych logach wszystko jest ok zrób jeszcze logi dynamiczne z bloku 1 3 4 8 11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #3 Napisano 3 Maja 2012 german81 troszkę mnie pocieszyleś że oky jutro sie wezmę za to , bo nie mam już siły tak męczyć passka , jeden pomiar robilem dynamicznie to grupa 003 i 011 , tylko instrukcja była żeby rozpedzić brykę do 4.500 obr. mnie udało się chyba do 4000 i klapa dalej już nie szło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #4 Napisano 4 Maja 2012 To go wstaw. Do 4k wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #5 Napisano 4 Maja 2012 (edytowane) Panowie dzisiaj udało mi się zrobić komplet logów (przynajmniej tak mi się wydaje) według instrukcji z naszego forum prosił bym Was gorąco o spojrzenie na nie, za co będę dozgonnie wdzięczny musze przyznać troszkę tego jest logi statyczne Meas. Blocks-08 http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83434.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83436.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83437.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83438.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83439.html logi statyczne Basic Setings-04 http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83443.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83444.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83445.html logi dynamiczne Meas.Blocks-04 http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83446.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83447.html http://vaglog.rtnet.pl/simson33_83448.html Edytowane 4 Maja 2012 przez zibi1972 błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #6 Napisano 4 Maja 2012 z tego co widze wtych logach i z opisu problemu podejrzewam problem z egr sprubuj go zaslepic puszka po piwie .jesli sie nic nie zmieni to jedyne co bym zrobił to tylko skrucił sztange o 1-2 obr a tak pozatym wszystko jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #7 Napisano 4 Maja 2012 german81 dzięki za zerknięcie na logi , jutro wezmę się za egr , choć powiem szczerze że może nie cały rok temu go czyściłem profilaktycznie , no ale kto wie co się mogło zdażyć do tej pory , troszkę mnie też dziwi to że jak postoi ze 3,4 godzinki szarpanie ustępuje ale moc nie wraca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #8 Napisano 4 Maja 2012 masz zapisane jakies błedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #9 Napisano 4 Maja 2012 silnik czysty zero błędów , mam jeszce jedno pytanie do Ciebie german81 czy pompowtryski też są w porządku ? bo coś za cholerę nie umię zejśc poniżej 7 litrów a jeżdżę raczej spokojnie , czy powodem tego tez może być EGR ? postój 0,9 do 1,0 z klimą do 1,2 W niedzielę wracałem z nad morza i na full baku przy jeździe około 120 km/h zrobiłem 800 km , a może te typy tak mają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
german81 Zgłoś #10 Napisano 4 Maja 2012 pomki wyglondaja ok . te wskazania na FIS-e nie sa zgodne z rzeczywistoscia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #11 Napisano 4 Maja 2012 no to jestem w domu , czyli od dzisiaj biorę te wyniki z przymrużeniem oka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #12 Napisano 7 Maja 2012 Panowie jak narazie bez większych zmian po zaślepieniu EGR oczywiście komunikat abgas werkstatt, jedyna poprawa to zwiększenie obrotów na 3 biegu miałem problem osiągnąć powyżej 4000 teraz dochodzą do 4500, szarpanie silnika bez zmian Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #13 Napisano 7 Maja 2012 a tak prosta rzecz jak filtr paliwa, zmieniany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #14 Napisano 7 Maja 2012 (edytowane) anderllh filterek przy naszym paliwie wymieniam co 5 tys. i ten który mam ma śmignięte niecałe 2 tys. Dla ciekawych jaki nam syf leją na stacjach ostatnie czyszczenie siteczka pompki paliwa w baku Edytowane 7 Maja 2012 przez zibi1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #15 Napisano 21 Maja 2012 Panowie macie jeszce jakieś pomysły odnośnie takich zachowań silnika po wszelkich drobnych naprawach typu wymiana wężyków podciśnienia , wymiany przepływki, zerkanie na każdy wąż z osobna nadal występuje szarpanie silnika przy dodawaniu gazu i brak mocy :( o wyprzedzaniu można tylko pomażyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #16 Napisano 21 Maja 2012 od kiedy zaczął występować ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #17 Napisano 21 Maja 2012 problem od 3 miesięcy brak mi już pomysłów za co się chwytać a mechaniory widomo zaraz by pół samochodu wymienili , żeby wywaliło przynajmniej jeden błąd było by wiadomo za co się chywtać , a tak czarna magia zero błędu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anderllh Zgłoś #18 Napisano 21 Maja 2012 problem od 3 miesięcy no ale to tak z dnia na dzień? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi1972 Zgłoś #19 Napisano 21 Maja 2012 (edytowane) dokładnie z dnia na dzień . choć przypominam sobie fakt że samochód zgasł mi samowolnie 2 razy , i miałem problem odpalić go znowu, ale czy to by miało jakikolwiek związek ??? Edytowane 22 Maja 2012 przez zibi1972 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smentek Zgłoś #20 Napisano 23 Maja 2012 Jak robiłeś te logi to też szarpał?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach