bacaino Zgłoś #1 Napisano 29 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam. Mam problem z silownikiem tylnej klapy w moim aucie a w zasadzie z mocowaniem tego silownika. Jedna strona silownika mocowana jest do klapy..a druga do karoserii..i wlasnie ten element w karoserii rusza mi sie i jest obluzowany. Sprawia to ze silownik sie rusza, ociera o karoserie i powoduje trzaski, piski Sciagalem boczny plastik z tylniego slupka ale nie ma dojscia aby jakos to zlapac z drugiej strony. Pytanie..jak dokrecic ten element? Edytowane 29 Kwietnia 2012 przez bacaino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liss_ek Zgłoś #2 Napisano 29 Kwietnia 2012 u mnie jest podobnie, że w lewej strony jest poluzowane, tzn raz na jakiś czas muszę dokręcać. Od zewnętrznej strony na tej "śrubie" jest miejsce na klucz (bodajże 13). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bacaino Zgłoś #3 Napisano 30 Kwietnia 2012 Tak rozumiem z zewnetrznej str jest miejsce na klucz..ale jak tym krece to obraca sie w kolko i nic sie nie dokreca. Mam obawy ze to sie wykreci-urwie Czy nikt nie wie jak sobie z tym poradzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #4 Napisano 1 Maja 2012 w takich sytuacjach najlepsze wyjscie jakis klucz udarowy tylko małej mocy bo sruba tylko m8 wiec dosc sieka i powinno dokrecic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pgor Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2013 Kolego, mam podobny problem t.j. to mocowanie od siłownika po prostu mi się odkręcilo i wypadło. Jak sobie w końcu poradziłeś ze swoim problemem dokręcienia mocowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2013 podejrzewam ze jest tam nakretka zgrzewana w srodku i pewnie zgrzew puscil jesli tak jest jedynym sposobem jest wywiercic otwor od srodka w tym miejscu lub co bardziej drastyczne wspawac slupek tylny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 26 Listopada 2013 Kolego, mam podobny problem t.j. to mocowanie od siłownika po prostu mi się odkręcilo i wypadło. Jak sobie w końcu poradziłeś ze swoim problemem dokręcienia mocowania? No to żeś się obudził :lol2 podejrzewam ze jest tam nakretka zgrzewana w srodkui pewnie zgrzew puscil jesli tak jest jedynym sposobem jest wywiercic otwor od srodka w tym miejscu lub co bardziej drastyczne wspawac slupek tylny W w czym problem chwycić nakrętkę spawem? Da się i funkcjonuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bezklanowy Zgłoś #8 Napisano 27 Listopada 2013 Miałem ten sam problem, nakrętka wpadła do słupka i nie obyło się bez wiercenia dziury w słupku. Prze...rana robota - otwór na czop kulisty jest pod innym katem niż wiercony otwór od wewnątrz, trzeba było się nagimnastykować (w środku jest jeszcze jedna grubsza blacha). Podłożenie nowej nakrętki to kolejna gimnastyka, kontrolnie użyłem jeszcze silikonu, by woda ewentualnie nie dostała się do środka i skręciłem wszystko na "amen", a dziurę w słupku zakleiłem taśmą a'la MacGyver - po założeniu osłony na słupek, ani śladu. Brak skrzypienia przy otwieraniu klapy -bezcenny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #9 Napisano 27 Listopada 2013 No to żeś się obudził :lol2 W w czym problem chwycić nakrętkę spawem? Da się i funkcjonuje... co nie zmienia faktu ze trzeba wywiercic otwor:jasne niestety jak sie zacznie spawac to spali wiec bez lakierowania sie nie obejdzie jakiegos:/: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
felodese Zgłoś #10 Napisano 28 Listopada 2013 Miałem to samo i zrobiłem w ten sposób że przewierciłem otwór w słupku wiertłem nr 15, następnie widać nakrętkę,trzeba włożyć płaski śrubokręt docisnąć tak aby podczas dokręcania nie kręciła się w tym czasie kolega lub drugą ręką dokręcamy czop kulisty i mamy po zabawie. Następnie składamy plastiki. Czas 30 min. Miłej zabawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszwal Zgłoś #11 Napisano 17 Maja 2015 Miałem to samo i zrobiłem w ten sposób że przewierciłem otwór w słupku wiertłem nr 15, następnie widać nakrętkę,trzeba włożyć płaski śrubokręt docisnąć tak aby podczas dokręcania nie kręciła się w tym czasie kolega lub drugą ręką dokręcamy czop kulisty i mamy po zabawie. Następnie składamy plastiki. Czas 30 min. Miłej zabawy. najlepszy pomysł,działa,dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_ Zgłoś #12 Napisano 21 Maja 2015 Witam kolegów Kupiłem dziś Passata kombi i mam ten sam problem, luźny trzpień siłownika klapy tylnej z prawej strony. Zaniedbano to i trzpień trochę lata. Nie da się go dokręcić od zewnątrz, próbowałem. Jak zdjąć tapicerkę ze słupka by nawiercić otwór i odkręcić ten stary trzpień i założyć nowy. Z góry dziękuję za informacje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #13 Napisano 22 Maja 2015 Witam kolegów Kupiłem dziś Passata kombi i mam ten sam problem, luźny trzpień siłownika klapy tylnej z prawej strony. Zaniedbano to i trzpień trochę lata. Nie da się go dokręcić od zewnątrz, próbowałem. Jak zdjąć tapicerkę ze słupka by nawiercić otwór i odkręcić ten stary trzpień i założyć nowy. Z góry dziękuję za informacje. Pozdrawiam Zainwestuj w książkę pt. Sam naprawiam i dowiesz sie wszystkiego lub użyj opcji szukaj tu na forum albo w google Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach