Skocz do zawartości
bacaino

Jak dokrecic mocowanie silownika tylniej klapy (kombi)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z silownikiem tylnej klapy w moim aucie a w zasadzie z mocowaniem tego silownika. Jedna strona silownika mocowana jest do klapy..a druga do karoserii..i wlasnie ten element w karoserii rusza mi sie i jest obluzowany. Sprawia to ze silownik sie rusza, ociera o karoserie i powoduje trzaski, piski :/ Sciagalem boczny plastik z tylniego slupka ale nie ma dojscia aby jakos to zlapac z drugiej strony. Pytanie..jak dokrecic ten element?

24.jpg

Edytowane przez bacaino

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest podobnie, że w lewej strony jest poluzowane, tzn raz na jakiś czas muszę dokręcać. Od zewnętrznej strony na tej "śrubie" jest miejsce na klucz (bodajże 13).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak rozumiem z zewnetrznej str jest miejsce na klucz..ale jak tym krece to obraca sie w kolko i nic sie nie dokreca. Mam obawy ze to sie wykreci-urwie :/ Czy nikt nie wie jak sobie z tym poradzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takich sytuacjach najlepsze wyjscie jakis klucz udarowy tylko małej mocy bo sruba tylko m8 wiec dosc sieka i powinno dokrecic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pgor

Kolego, mam podobny problem t.j. to mocowanie od siłownika po prostu mi się odkręcilo i wypadło. Jak sobie w końcu poradziłeś ze swoim problemem dokręcienia mocowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze jest tam nakretka zgrzewana w srodku

i pewnie zgrzew puscil

jesli tak jest jedynym sposobem jest wywiercic otwor od srodka w tym miejscu lub co bardziej drastyczne wspawac slupek tylny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego, mam podobny problem t.j. to mocowanie od siłownika po prostu mi się odkręcilo i wypadło. Jak sobie w końcu poradziłeś ze swoim problemem dokręcienia mocowania?

 

No to żeś się obudził :lol2

 

 

podejrzewam ze jest tam nakretka zgrzewana w srodku

i pewnie zgrzew puscil

jesli tak jest jedynym sposobem jest wywiercic otwor od srodka w tym miejscu lub co bardziej drastyczne wspawac slupek tylny

 

W w czym problem chwycić nakrętkę spawem?

Da się i funkcjonuje... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, nakrętka wpadła do słupka i nie obyło się bez wiercenia dziury w słupku. Prze...rana robota - otwór na czop kulisty jest pod innym katem niż wiercony otwór od wewnątrz, trzeba było się nagimnastykować (w środku jest jeszcze jedna grubsza blacha). Podłożenie nowej nakrętki to kolejna gimnastyka, kontrolnie użyłem jeszcze silikonu, by woda ewentualnie nie dostała się do środka i skręciłem wszystko na "amen", a dziurę w słupku zakleiłem taśmą a'la MacGyver - po założeniu osłony na słupek, ani śladu.

Brak skrzypienia przy otwieraniu klapy -bezcenny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to żeś się obudził :lol2

 

 

 

W w czym problem chwycić nakrętkę spawem?

Da się i funkcjonuje... ;)

 

co nie zmienia faktu ze trzeba wywiercic otwor:jasne

 

niestety jak sie zacznie spawac to spali wiec bez lakierowania sie nie obejdzie jakiegos:/:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo i zrobiłem w ten sposób że przewierciłem otwór w słupku wiertłem nr 15, następnie widać nakrętkę,trzeba włożyć płaski śrubokręt docisnąć tak aby podczas dokręcania nie kręciła się w tym czasie kolega lub drugą ręką dokręcamy czop kulisty i mamy po zabawie. Następnie składamy plastiki. Czas 30 min. Miłej zabawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miałem to samo i zrobiłem w ten sposób że przewierciłem otwór w słupku wiertłem nr 15, następnie widać nakrętkę,trzeba włożyć płaski śrubokręt docisnąć tak aby podczas dokręcania nie kręciła się w tym czasie kolega lub drugą ręką dokręcamy czop kulisty i mamy po zabawie. Następnie składamy plastiki. Czas 30 min. Miłej zabawy.

 

najlepszy pomysł,działa,dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

 

Kupiłem dziś Passata kombi i mam ten sam problem, luźny trzpień siłownika klapy tylnej z prawej strony. Zaniedbano to i trzpień trochę lata. Nie da się go dokręcić od zewnątrz, próbowałem. Jak zdjąć tapicerkę ze słupka by nawiercić otwór i odkręcić ten stary trzpień i założyć nowy. Z góry dziękuję za informacje.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam kolegów

 

Kupiłem dziś Passata kombi i mam ten sam problem, luźny trzpień siłownika klapy tylnej z prawej strony. Zaniedbano to i trzpień trochę lata. Nie da się go dokręcić od zewnątrz, próbowałem. Jak zdjąć tapicerkę ze słupka by nawiercić otwór i odkręcić ten stary trzpień i założyć nowy. Z góry dziękuję za informacje.

 

Pozdrawiam

 

Zainwestuj w książkę pt. Sam naprawiam i dowiesz sie wszystkiego lub użyj opcji szukaj tu na forum albo w google :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności