Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Super odpowiedz naprawde dzieki. Ale to nie jest odpowiedz na moja prosbe wiec po co ktos sie udziela niepotrzebnie.

 

Wymieniałeś już przewody? :hmm Nowe kupowałeś? Jakoś trudno mi w to uwierzyć. Skoro ci się pisze, ze nowe kosztują w pi....u kasy i trzeba szukać używanych, to posłuchaj i zrób, jak ci się sugeruje.

No ale jeśli już raz je wymieniałeś - NA NOWE - to nic, tylko pozazdrościć, jak to się w UK zarabia :bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rowniez mam dziwny problem ze swoja klimatyzacja a nigdzie nie moglem znalezc pomocy a wiec climatronic nie zapamietuje mi ostatnio wybranej pozycji ale nie zawsze.

Mianowicie gdy klimatyzacje wylaczam to na nastepny dzien mam klimatyzacje na auto w tym ze temperature zapmietuje ale np gdy wylacze silnik na nadmuchu na szybie 1poziom to kolejnego dnia mam to samo ustawienie i teraz moje pytanie wiem ze to tak nie powinno byc ale czy poprzedni wlasciciel auta zadbal o to by sprezarka klimatyzacji chodzila i zeby sie nie zatarla od nieuzywania.

 

prosze o pomoc

 

aha jeszcze jak auto stalo 2 dni niuruchamiane to nawet pozycji nadmuchu na szybe nie zapamietal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam wszystkich bardzo prosze o numer czesci obu węzy od klimy a konkretniej o te co wychodza z kompresora. jeden mam przertarty a drugi pekniety (nie widoczna studzienka na drodze asfaltowej )

 

Witam

U mnie ten wąż miał nr 8D0260704H. Niedawno całkiem tez wymieniałem obydwa u siebie.

Nie wiem niestety jaki nr ma ten drugi przewód ale jak się pytałem jakiś czas temu w ASO w Gdańsku to za dwa chcieli około 1400zł

Tu masz link do tego jak one wyglądają:

http://www.ebay.co.uk/itm/261034360154?nma=true&si=%2Fzgi0m4MyP193Aw8obBIrtbJGR4%3D&rt=nc&_trksid=p4340.l2557&orig_cvip=true

A tu masz jeden na allegro:

http://allegro.pl/a4-a6-passat-waz-przewod-klimatyzacji-8d0260704h-i2662436765.html

 

http://allegro.pl/przewod-klimatyzacji-vw-passat-b5-1-9-tdi-i2682311980.html

Edytowane przez dzali0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanie o klimatyzacje: ostatnio jadac autem z wylaczona klimatyzacja (na wyswietlaczu OFF) wialo z kratek bardzi cieple powietrze. myslalem ze cos z silnikiem, nie znam sie... ale potem wlaczylem klimatyzacje, ustawilem na minimalna temperature i wylaczylem ja (na wyswietlaczu OFF) - i wtedy znowu wialo, tylko ze zimne...

 

stad moje pytanie: dlaczego wieje na cieplo nawet przy wylaczonej klimie? czy to oznacza ze klima dziala caly czas? nawet jak jest OFF to sie grzeje lub chlodzi zaleznie od ustawien?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jest OFF to wpada powietrze z zewnątrz siła rzeczy u mnie jest tak samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w porzadku, ale dlaczego klima, ktora jest OFF ma wplyw na temperature tego powietrza?

jak pisalem, zaleznie od ustawien (mimo, ze jest OFF) - powietrze jest cieple lub zimne i wieje na twarz lub nie....

 

chce wiedziec, czy to jest normalne, czy tez cos mam do naprawy w tym wzgledzie?

 

zastanawia mnie tez zuzycie paliwa, bo skoro wlaczona klima zwieksza zuzycie to czy wylaczona tez? jest wylaczona, wiec nie powinna, ale w koncu jakos ogrzewa to powietrze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób test klimy i się dowiesz, czy któraś klapka niedomaga :fajny Być może obieg zamknięty się włącza lub tez zmieniasz ustawienia nawiewów i raz wieje na twarz a innym razem - NIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest to samo i mam na ten temat pewna teorie : jesli masz klime ustawiona na grzanie (nawet w trybie ekon) i zjedziesz wentylator na zero (na wyswietlaczu off) to klapka cieplo-zimno pozostaje w takiej pozycji w jakiej ustawila sie podczas pracy wentylatora. Dlatego jesli przestawisz temp na LO i znowu wylaczysz wentylator to wtedy bedzie wialo zimne. To ze w ogole wieje z kratek przy wylaczonym wentylatorze to sprawia ped powietrza podczas jazdy autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to, ze wieje z kratek podczas jazdy to ped powietrza - jasne.

ale to, ze wieje bardzo cieple powietrze podczas gdy za oknem zimno - czy to nie oznacza, ze jednak wcale nie jest to wylaczone? nie do konca? cos tam ogrzewa to powietrze. a to oznacza, ze jakas czesc paliwa przeznaczona jest na ogrzewanie tego powietrza. tylko ja sie pytam: czemu - skoro ustawilem na OFF?

 

jak wylaczyc to calkowicie (i nie mam na mysli zamkniecia kratek :P )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź masz powyżej :fajny

Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem...

A dodatkowo możesz włączyć obieg zamknięty - wtedy klapka przed wentylatorem się zamknie i odetnie tamtędy dopływa powietrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok... no to ja mam dzis zly dzien i nie rozumiem...

prosze o wytlumaczenie w wersji "dla blondynki" bo z tego co ja rozumiem to wylaczyc sie tego nie da, mozna tylko zrobic tak, zeby nie wialo do kabiny...?

 

czy moze dziala to tak, ze klapka chlodzi lub grzeje (zaleznie od ustawien) ZAWSZE a ja tylko moge regulowac moc nawiewu?

 

poza tym co to takiego jest "test klimy" i jak to wykonac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak klapkę (nawiew) ustawisz na LO, to po wyłączeniu powinna być maxymalnie otwarta i będzie puszczać max powietrza z zewnątrz.

Jak dasz obieg zamknięty i wyłączysz, to powinno zamknąć dopływ powietrza od strony filtra.

 

Test klimy - wciskasz razem klawisze "obieg zamkn" i "econ", przekręcasz kluczyk w stacyjce, czekasz aż zaświeci się cały wyświetlacz i dopiero puszczasz przyciski. Klima się testuje i na koniec coś ci wyświetli. Jeśli nic nie znajdzie, to wyświetli 444_00 lub 444_02. A jeżeli coś innego pokaże, to spisz sobie kod błędu z wyświetlacza i potem przewijasz na następny błąd, naciskając "czerwony". Aż do momentu, jak pojawią się trzy zera - 000. Wtedy naciskasz i trzymasz około 3 sekundy ECON, aż wyświetli te "czwórki.

 

prosze o wytlumaczenie w wersji "dla blondynki"

 

Chyba łysej ... :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie czy podczas pracy klimatyzacji w samochodzie (climatronik passat B5 FL) na wyswietlaczu pojawia sie znak włączonej klimy ?(podczas testu na wyświetlaczu znajduje sie on koło znaczka ogrzewania szyby takie AC)

Dzisiaj naprawiłem klime ,w trybie auto ,ładnie chłodzi,jak załącza sie sprężarka zmieniają sie obroty, po zgaszeniu silnika słychać syczenie w okolicy dyszy rozprężnej czyli klima działa ale nie mam na wyswietlaczu znaczka ze klima jet włączona,ani w trybie AUTO,ani jeśli nie ma zadnego napisu po prawej stronie,po podpieciu kompa mam tylko błąd silnika v71.

Jak jest u Was?

 

Ps.

zrobiłem dziś samodiagnoze klimy ten znaczek koło znaczka ogrzewania przedniej szyby to litera A i koło niej znak obiegu zamknietego ,a klima pracuje przy obiegu zamknietym czyli jak mniemam u mnie ten znaczek sie nie wyświetla ponieważ uszkodzony mam silnik od klapy nawiewu v71 wiec automatycznie klima nie moze sie uruchomić przy zamknietym obiegu i myślę ze stąd brak u mnie na wyświetlaczu tego wskazania.

 

Ps.

NIkt nie jeździ z włączona klima aby odpowiezieć na tak banalne pytanie jak to jest z z tym znakiem wyświetlanym na wyswietlaczu podczas pracującej klimy:D?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy jakiej temperaturze klima wam się juz nie włancza ?? Bo mi przy pozniej 4 stopni juz się nie włancza, nie można tego jakoś ominąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie.

Tak ma być.

 

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego tak ma byc?

 

gdzies wyczytalem ze jak jest zimno i zeby odparowac szyby w srodku auta to najlepiej wlaczyc klime bo wieje suchym powietrzem i wtedy szybe szybcjej odparowywuje. czy mam racje czy nie bo juz sam nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Równie ważną funkcją klimatyzatora jest utrzymanie odpowiedniej wilgotności powietrza. W trakcie działania układu klimatyzacji, powietrze dostarczone do wnętrza samochodu przez wentylator nawiewu zostanie najpierw osuszone (wilgotne powietrze przepływając przez zimny parownik "oddaje" wilgoć w postaci skroplin, które wypływają pod samochód), a następnie będzie podgrzane przez nagrzewnice do nastawionej przez nas temperatury. Dzięki temu szyby pojazdu bardzo szybko przestaną być zaparowane, a powietrze wewnątrz samochodu będzie miało odpowiednią wilgotność i temperaturę zapewniając nam komfortowe warunki podróży. Jest to tak zwane odmgławianie szyb pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

posiadam passata b5 1.9tdi 1998r z manualna klimą. problem jest następujący niby wszystko działa spreżarka wentylator świezo nabita klima lód na przewodach pod maska a do kabiny żaden chłodek nie wieje....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elo

 

Również posiadam problem z moją Auto-klimą, otóż przy temperaturze zewnętrznej powyżej 28 stopni nie chce się jej chłodzić tzn. powietrze nie osiąga zadanej wartości . Nie wiem co jest grane ponieważ zauważyłem że do temp. 28 działa bez zarzutu! układ nabity czynnikiem wentylator obraca się zero błędów, itp.

Szpec od klimatyzacji zmierzył ciśnienie LP i HP mówił że wszystko w jak najlepszym porządku, tylko wtedy było 25 stopni! Proszę o pomoc na pw. :help

 

 

 

 

„Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł.”

- Robert Kiyosaki

Edytowane przez Rufus110hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Jestem świeżym posiadaczem passata i mam z nim kilka problemów. Jednym z nich jest to że po przekręceniu stacyjki nie wlącza się klimatronik muszę kilka razy ją przekręcić i tak za 3 czy 4 razem dopiero się uruchamia. proszę o pomoc. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności