ronuch Zgłoś #661 Napisano 21 Lipca 2013 panowie a co moze byc przyczyna zamarzania klimy? ilosc czynnika jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamill15 Zgłoś #662 Napisano 21 Lipca 2013 moze być to wina czujnika temperatury parownika climatronik nie widzi ze temperatura jest ponizej 4 stopni i schładza dalej parownik a jak wiadomo na parowniku skrapla sie woda która pózniej zamarza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #663 Napisano 21 Lipca 2013 Przyczyna zamarzania moze byc brak filtra a co za tym idzie zabity syfem parownik albo filter jest ale ostatnio wymieniany dwa lata temu-to opcje najtansze. Opcje drozsze to uszkodzonia w systemie chłodniczym a dalsza diagnoza mozliwa po podaniu cisnien podczas pracy klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #664 Napisano 23 Lipca 2013 auto to audi a4 98 rok kombi i tam raczej nie ma czujnika temperatury parownika - ale oczywiscie moge sie mylic. Co do filtra kabiny to zawsze byl na miejscu i wymieniany na wiosne. Wiec musze podjechac sprawdzic cisnienia. Probowalem tez upuscic troszke gazu ale chlodzenie zostalo bez zmian bo dalej zamarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peq Zgłoś #665 Napisano 27 Lipca 2013 W zeszłym tygodniu nabiłem klimę. Hula jak ta lala. Ale na niskich obrotach wyczuwalne są jakby minimalne drgania. Jakby nadmiernie obciążała silnik. Jak przełączę na ECON to znowu wraca wszystko do normy. Czy to jest normalne czy jednak coś się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
takilukasz Zgłoś #666 Napisano 27 Lipca 2013 normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebuś1505732841 Zgłoś #667 Napisano 27 Lipca 2013 jest to normalne poniewaz przy wlaczeniu klimy wlacza sie kompresor i silnik dostaje obciazenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olejek_ Zgłoś #668 Napisano 28 Lipca 2013 Ja mam problem w swoim 1.8T (po chipie ma 187KM) a jak wlacze klime to sie robi taki muł że masakra. jak na 1ce albo 2ce puszcze gaz to czuc drastycznie jak silnik hamuje cale auto. W poprzednich autach tak nie mialem. Ten typ tak ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #669 Napisano 28 Lipca 2013 Łożysko w sprężarce może się zaciera - stąd takie opory w obrotach i nadmierne mulenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olejek_ Zgłoś #670 Napisano 28 Lipca 2013 Jak to diagnozuje i czy jest to wymienialne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #671 Napisano 28 Lipca 2013 Wpisz sobie w SZUKAJke - wymiana lozyska kompresora klimatyzacji. Lub coś podobnego. Łożysko kosztuje ze 40 zeta i wymiana jak wymiana. Znajdziesz temat to poczytasz :fajny Jest trochę roboty. A diagnoza? Rzężenie, ocieranie, chrobotanie, buczenie łożyska...itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #672 Napisano 28 Lipca 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/29894-Wymiana-lozyska-sprzegla-kompresora-klimy-firmy-ZEXEL-opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saxiw Zgłoś #673 Napisano 29 Lipca 2013 Witam, mam taki problem że gdy stoję w korku chwilę dłużej lub po prostu odpalę samochód i stoi on na biegu jałowym to klimatyzacja się wyłącza. Co może być problemem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #674 Napisano 29 Lipca 2013 wentylator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielmz Zgłoś #675 Napisano 31 Lipca 2013 Witam. Mam taki oto problem z klimatyzacja. Pol roku temu wszystko było ok, wszystko działało jak należy. Teraz po załączeniu ( klima manualna) wentylator załącza się a sprężarka nie. Podłączyłem na krotko plus od akumulatora pod kostkę przy zbiorniczku od płynu hamulcowego i sprężarka się załączyła lecz wyłączyć w kabinie jej się nie da przy takim podłączeniu. Jaki może być powód mojego problemu. Z góry dziękuje za pomoc. Dopiszę że gaz był sprawdzany 2 tyg temu, brakowało ok 7%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #676 Napisano 31 Lipca 2013 Przekaźnik od sprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielmz Zgłoś #677 Napisano 31 Lipca 2013 Mógł byś mi wytłumaczyć gdzie on się znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #678 Napisano 31 Lipca 2013 Jak odkręcisz dolną osłonę kokpitu, czyli tą część z włącznikiem świateł, to zobaczysz przekaźniki. Przekaźnik nr 267. Ewentualnie sprawdź wg rozpiski - w którym gnieździe jest przekaźnik kompresora. Prawdopodobnie to będzie górny rząd- gniazdo trzecie od lewej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DF1 Zgłoś #679 Napisano 1 Sierpnia 2013 Witam, Mam problem z kompresorem od swojego Climatronica. Parę dni temu klima przestała nagle chłodzić, pojechałem do warsztatu bo myślałem, że skończył się czynnik, ale okazało się że z 630g jest jeszcze aż 625. Mechanik sprawdził i stwierdził, że w ogóle nie załącza się kompresor. Sprawdził też szczelność układu i ciśnienie, wszystko OK. Następnego dnia włączyłem znów klimę aby sprawdzić, ale nic się nie zmieniło i cały czas nie chłodziła. W trakcie jazdy otworzyłem więc okna i poczułem swąd spalonego sprzęgła. Po kilkunastu kilometrach doszły jeszcze dziwne stuki i zgrzytania z przodu auta, dość nieregularne (raz pojawiały się, za chwilę ich nie było i po kilkudziesięciu sekundach znów). Cały czas czuć było swąd sprzęgła. Kolejnego dnia nie włączałem już klimy ani na sekundę i z otwartymi oknami pokonałem kilkanaście km - tym razem gdy klima nie pracowała, to nie było ani smrodu ani tych dźwięków, jakby auto kompletnie zdrowe. Na samym początku gdy tylko poczułem swąd sprzęgła to byłem przekonany, że nadpaliło się sprzęgło z układu napędowego. Ale po obserwacjach w dniach kolejnych j/w zacząłem się zastanawiać czy to aby nie sprzęgło od kompresora. Czy to możliwe, aby popsute sprzęgło sprężarki tak samo śmierdziało jak sprzęgło z napędu auta? Czy wg Waszych doświadczeń opisane przeze mnie objawy mogą świadczyć o uszkodzeniu sprzęgła kompresora, które następnie doprowadziło do awarii całej sprężarki? Będę wdzięczny za uwagi i wskazówki :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #680 Napisano 1 Sierpnia 2013 Sądzę, ze raczej ten swąd to był od paska napędzajacego klimę. A sprzęgło sprężarki po prostu zdechło, bo zapewne łożysko w kompresorze sie zatarło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach