tomekk1980 Zgłoś #661 Napisano 15 Lipca 2013 Z tego co da się wyczytać na Forum jest różnie- jedni psioczą, że mieli problemy z elektryką po użyciu tego typu środków, drudzy chwalą.Ja osobiście użyłem i chwalę. Myślę, że trzeba zachować umiar w ilości aplikowanej piany. Jeśli Twoje obawy przyjmują "paniczny" rozmiar, proponuję zakup środka dezynfekująco-odświeżającego, którego nie aplikuje się do nawiewów. Puszkę stawiasz z tyłu, za siedzeniami, włączasz silnik i klimatyzację(sprężarka działa), ustawiasz na obieg zamknięty, pełny zakres obrotów wentylatora świeżego powietrza. Otwierasz zawór puszki. Przez parę minut obserwujesz, jak wydobywa się preparat Czekasz bodajże 10-15 min. Wietrzysz auto. Gotowe. W sklepie namówiony zostałem na środek Firmowany napisem "Plak", koszt około 15zł. Gdybym miał wybór, kupiłbym droższy Liqui Moly. Nie mówię jednak, że ten "Plak" się nie spisał Takiego niedawno użyłem z plaka;) A z tym drugim to wole sobie dać spokój i nie mić prblemów z elektryką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adiiee76 Zgłoś #662 Napisano 21 Lipca 2013 Witajcie. mam pytanko odnośnie mojej klimy a dokładnie rzecz biorąc sprężarki klimatyzacji, po włączeniu klimy na wolnych obrotach piszczy i to dość głośno, pasek klinowy jest wstawiony nowy i naprężony odpowiednio, podejrzewam że to może być łożysko w sprężarce, i teraz cz można wymienić owe łożysko jak tak to ile ono kosztuje, czy muszę się liczyć z wymianą sprężarki, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #663 Napisano 21 Lipca 2013 panowie a co moze byc przyczyna zamarzania klimy? ilosc czynnika jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamill15 Zgłoś #664 Napisano 21 Lipca 2013 moze być to wina czujnika temperatury parownika climatronik nie widzi ze temperatura jest ponizej 4 stopni i schładza dalej parownik a jak wiadomo na parowniku skrapla sie woda która pózniej zamarza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #665 Napisano 21 Lipca 2013 Przyczyna zamarzania moze byc brak filtra a co za tym idzie zabity syfem parownik albo filter jest ale ostatnio wymieniany dwa lata temu-to opcje najtansze. Opcje drozsze to uszkodzonia w systemie chłodniczym a dalsza diagnoza mozliwa po podaniu cisnien podczas pracy klimy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #666 Napisano 23 Lipca 2013 auto to audi a4 98 rok kombi i tam raczej nie ma czujnika temperatury parownika - ale oczywiscie moge sie mylic. Co do filtra kabiny to zawsze byl na miejscu i wymieniany na wiosne. Wiec musze podjechac sprawdzic cisnienia. Probowalem tez upuscic troszke gazu ale chlodzenie zostalo bez zmian bo dalej zamarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peq Zgłoś #667 Napisano 27 Lipca 2013 W zeszłym tygodniu nabiłem klimę. Hula jak ta lala. Ale na niskich obrotach wyczuwalne są jakby minimalne drgania. Jakby nadmiernie obciążała silnik. Jak przełączę na ECON to znowu wraca wszystko do normy. Czy to jest normalne czy jednak coś się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
takilukasz Zgłoś #668 Napisano 27 Lipca 2013 normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebuś1505732841 Zgłoś #669 Napisano 27 Lipca 2013 jest to normalne poniewaz przy wlaczeniu klimy wlacza sie kompresor i silnik dostaje obciazenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olejek_ Zgłoś #670 Napisano 28 Lipca 2013 Ja mam problem w swoim 1.8T (po chipie ma 187KM) a jak wlacze klime to sie robi taki muł że masakra. jak na 1ce albo 2ce puszcze gaz to czuc drastycznie jak silnik hamuje cale auto. W poprzednich autach tak nie mialem. Ten typ tak ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #671 Napisano 28 Lipca 2013 Łożysko w sprężarce może się zaciera - stąd takie opory w obrotach i nadmierne mulenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olejek_ Zgłoś #672 Napisano 28 Lipca 2013 Jak to diagnozuje i czy jest to wymienialne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #673 Napisano 28 Lipca 2013 Wpisz sobie w SZUKAJke - wymiana lozyska kompresora klimatyzacji. Lub coś podobnego. Łożysko kosztuje ze 40 zeta i wymiana jak wymiana. Znajdziesz temat to poczytasz :fajny Jest trochę roboty. A diagnoza? Rzężenie, ocieranie, chrobotanie, buczenie łożyska...itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #674 Napisano 28 Lipca 2013 http://forum.vw-passat.pl/threads/29894-Wymiana-lozyska-sprzegla-kompresora-klimy-firmy-ZEXEL-opis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Saxiw Zgłoś #675 Napisano 29 Lipca 2013 Witam, mam taki problem że gdy stoję w korku chwilę dłużej lub po prostu odpalę samochód i stoi on na biegu jałowym to klimatyzacja się wyłącza. Co może być problemem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #676 Napisano 29 Lipca 2013 wentylator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielmz Zgłoś #677 Napisano 31 Lipca 2013 Witam. Mam taki oto problem z klimatyzacja. Pol roku temu wszystko było ok, wszystko działało jak należy. Teraz po załączeniu ( klima manualna) wentylator załącza się a sprężarka nie. Podłączyłem na krotko plus od akumulatora pod kostkę przy zbiorniczku od płynu hamulcowego i sprężarka się załączyła lecz wyłączyć w kabinie jej się nie da przy takim podłączeniu. Jaki może być powód mojego problemu. Z góry dziękuje za pomoc. Dopiszę że gaz był sprawdzany 2 tyg temu, brakowało ok 7%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #678 Napisano 31 Lipca 2013 Przekaźnik od sprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danielmz Zgłoś #679 Napisano 31 Lipca 2013 Mógł byś mi wytłumaczyć gdzie on się znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #680 Napisano 31 Lipca 2013 Jak odkręcisz dolną osłonę kokpitu, czyli tą część z włącznikiem świateł, to zobaczysz przekaźniki. Przekaźnik nr 267. Ewentualnie sprawdź wg rozpiski - w którym gnieździe jest przekaźnik kompresora. Prawdopodobnie to będzie górny rząd- gniazdo trzecie od lewej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach