nygus81 Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2012 Witam mam następujący problem. w ,moim pasku cos sie chyba dzieje nie tak. Jak odpalę auto i sie nagrzeje do temperatury 90 to podczas jazdy na wyższych prędkosciach to temperatura jest na srodku pomiędzu 90 a 100 stopni, a jak jadę tak do 60 km/h to pełne 90 stopni. Nigdy tak nie było do tej p[ory. Jakieś 3 tygodnie temu zaczęło sie dziać. Dolałem płynu weszło niecałe 250 ml. Byłem u mechanika. Prze gazował go na postoju i przy 95 stopniach moze troszę wiecej i włączył sie wentyl. Potem temperatura płynu spadła do 80 i po jakiś 2 km jazdy próbnej znów na 93 stopnie. i tak jest do dzisiaj. Mech powiedział ze tak musi być i nie mam co szukac bo nie znajde. spojler od dołu cały. Chłodnica gorąca. Dolny wąż gorący. W srodku upał. Pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2012 Pomocy!!! ale w czym problem jak problemu nie ma?? kolego nie szukaj sobie problemów gdy nie istnieją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nygus81 Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2012 Tzn tak ma być i już? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2012 Tzn tak ma być i już? kolego normalna temperatura cieczy podczas pracy silnika waha się między 90 a 95 stopni czasem może podskoczyć do 100 np gdy stoisz w korku ale wtedy wyłącznik termiczny zadba o to aby włączyć wentylator... poczytaj może to Ci troszkę rozjaśni: http://forum.vw-passat.pl/threads/34724-temperatura-silnika-przeczytaj-zanim-zapytasz szukajka nie gryzie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nygus81 Zgłoś #5 Napisano 31 Stycznia 2012 Dobra Dzieki Tylko ja jak jade to sie robi 95 a jak stanę na chwilę to temperatura spada na 90 a podczas jazdy rzadko. Tylko ie krzyczcie na mnie ze pytam 0o taklie rzeczy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #6 Napisano 31 Stycznia 2012 jade to się robi 95 a jak stanę na chwilę to temperatura spada na 90 a podczas jazdy rzadko być może uszkodzony jest czujnik temperatury płynu i sam dobrze nie wie jaka jest temperatura cieczy.. trzeba po kolei sprawdzić ilość płynu w zbiorniczku wyrównawczym jeżeli jest mało płynu dolej i odpowietrz układ, później jeśli to nie pomoże odpal silnik niech popracuje na biegu jałowym gdy wskazówka będzie pokazywać około 90 stopni sprawdź węże idące od chłodnicy powinny być gorące oba ale auto musi pracować na biegu jałowym... jeżeli różnica temperatur węży jest znaczna tj. górny wąż gorący dolny zimny oznacz to że prawdopodobnie nie domaga termostat... Tylko ie krzyczcie na mnie ze pytam 0o taklie rzeczy wszyscy staramy się pomóc ale nie jesteśmy nie omylni pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nygus81 Zgłoś #7 Napisano 13 Maja 2012 Zmieniłem termostat i włącznik wiatraka bo kręcił tylko na pierwszym biegu i dopiero jak było 105 stopni. Teraz po zmianie wszystko prądzi jak na początku. Wiatrak włacza sie przy 95 i temp. spada w oczach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek1863 Zgłoś #8 Napisano 13 Maja 2012 Zmieniłem termostat i włącznik wiatraka bo kręcił tylko na pierwszym biegu i dopiero jak było 105 stopni. Teraz po zmianie wszystko prądzi jak na początku. Wiatrak włacza sie przy 95 i temp. spada w oczach.cieszę się kolego że wszystko działa jak przedtem niech tam się pasio toczy dalej po drogach :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach