Frolik Zgłoś #1 Napisano 20 Stycznia 2012 Witam , mam wsk 125 i sie zepsuła . Mianowicie spada łańcuch zdjąłem ta całą imprezę I moim oczom pokazała sie zębatka z lekko naderwanym jednym ząbkiem moze i da rade. Ale zastanawia mnie jak sie nazywa ten element - długi pręt ? moim zdaniem jest lekko skrzywiony i wyglada jak by czegoś mu brakowało wyjąłem too z wałku wydaje mi sie ze to trzymało zębatke i dlatego spada. Foto poniżej Uploaded with ImageShack.us Ps ile może być warta czerwona mz 250 1984 rok sprawna do rejstracji? w dobrym stanie? z nowym akumulatorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 20 Stycznia 2012 wyjąłem too z wałku wydaje mi sie ze to trzymało zębatke i dlatego spada. Ten pręt nie trzyma zębatki, to popychacz sprzęgła. Zębatkę dociska nakrętka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2012 (edytowane) z lekko naderwanym jednym ząbkiem moze i da rade. Rozbawiłeś mnie tym zdaniem. Ta zębatka to śmieć i wcale nie chcę cie obrazić. Tu masz cały schemat i jak kolega wyżej pisał ten pręt to przedłużacz popychacza sprzęgła. Pod tym adresem poniżej masz fotki zębatki do WSK z różną ilością zębów (chodzi o moc albo prędkość) http://leris.pl/index.php?producent=&cat_id=55&page=&sort=price Pozdrawiam PS Ps ile może być warta czerwona mz 250 1984 rok http://allegro.pl/szosowo-turystyczne-mz-18491 Edytowane 20 Stycznia 2012 przez kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2012 dzieki za odpowiedzi Panowie ja tam nie widze do czego mozna tą zębatke przykręcić ,zębatke nakładam na klin wału i dalej nie widzedo czego to można przykręcić.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2012 do czego mozna tą zębatke przykręcić ,zębatke nakładam na klin wału Jaki klin - dałeś fote zębatki łańcucha napędowego i tam jest wieloklin. Zębatka napędowa na pewno nie chodzi na wale tylko na wałku pośrednim ze skrzyni biegów. Więc o co kaman?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #6 Napisano 20 Stycznia 2012 Jaki klin - dałeś fote zębatki łańcucha napędowego i tam jest wieloklin. Zębatka napędowa na pewno nie chodzi na wale tylko na wałku pośrednim ze skrzyni biegów. Więc o co kaman?? Możliwe , niewiem jak to dokładnie fachowo nazwać. tak patrze i faktycznie masz racje . Ta wsk jest po przejściach chce ją uratować kupiłem ją taką i dlatego pytam ta zębatka juz tak luzem była a nie mam pojęcia jak ją skręcić zeby nie spadała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #7 Napisano 20 Stycznia 2012 Możliwe , niewiem jak to dokładnie fachowo nazwać. Jak masz możliwość to dawaj foty na [email protected] tego silnika i co ci nie pasuje. W opisie masz że mieszkasz daleeeko a może blisko mnie to tą WSK reanimujemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #8 Napisano 20 Stycznia 2012 Jak masz możliwość to dawaj foty na [email protected] tego silnika i co ci nie pasuje. W opisie masz że mieszkasz daleeeko a może blisko mnie to tą WSK reanimujemy. Dzieki kolego , napewno jutro podeśle , postaram sie zrobić jak najlepszej jakości. Juz zmieniłem mieszkam w Ciechanowie , z tego co patrze to jest coś około 180 km :smutek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #9 Napisano 20 Stycznia 2012 Dzieki kolego , napewno jutro podeśle , OK - dawaj fotki. Tylko zastrzegam ja zawsze pracowałem na "żywym" organizmie (silniku), wraz z kolegami to taką WSK składaliśmy w 30 min. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 21 Stycznia 2012 ja tam nie widze do czego mozna tą zębatke przykręcić ,zębatke nakładam na klin wału i dalej nie widzedo czego to można przykręcić.. Pewnie nie ma już gwintu na wałku zdawczym. Zobacz jak powinien wyglądać wałek zdawczy: http://xarchiwum.pl/wsk-wfm-slh-125-175-zebatka-zdawcza-walek-zdawczy-i1423057241.html Na ten wałek zakładasz zębatkę, podkładkę z wieloklinem i dokręcasz nakrętką Jak nie ma gwintu to silnik trzeba rozpołowić i wymienić wałek zdawczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #11 Napisano 21 Stycznia 2012 Witam , mam fotki i części spójrzcie , juz chyba wiem o co biega:) Klinu jeszcze jest .. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #12 Napisano 21 Stycznia 2012 Witam Na zdjęciu drugim widać różnicę Jeżeli chcesz tym jeździć to mówiąc szczerze trzeba by było wyjąc ten silnik i wymienić wałek + co jeszcze wyjdzie (na pewno uszczelki cylindra głowicy oraz uszczelnienie wału ). Nowa zębatka długo nie pociągnie, wyrobi się tak jak ta stara. Należało by wymienić łańcuch oraz tylna zębatkę - koszt nie jest duży a pojeździ to znowu z 15 lat:D Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #13 Napisano 21 Stycznia 2012 Ja to raczej chciał bym sprzedać , bo chce kupić jakąś 600 . papiery do rejstracji są to ktoś może sie skusi .. sam juz nie wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #14 Napisano 21 Stycznia 2012 Ja to raczej chciał bym sprzedać , bo chce kupić jakąś 600 .papiery do rejstracji są to ktoś może sie skusi .. sam juz nie wiem Tak wiem jestem złym człowiekiem;) - pakuj wszystko do kupy byle chodziło i do żyda z tym sprzętem. Jak kupi to fan WSK to ją zregeneruje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #15 Napisano 21 Stycznia 2012 Ona taka zła nie jest boo ja dużo w nią włożyłem od zakupu , nowe uszczelki pierścionki , klin wału ewentualnie malowanie , założenie elektryki i bedzie lalka:). Ile z papierami do rejestracji na 100 % da rade ją zarejestrować jest warta jak by chodziła ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #16 Napisano 21 Stycznia 2012 Ile z papierami do rejestracji na 100 % da rade ją zarejestrować jest warta jak by chodziła ?? A czemu by się nie dało jej zarejestrować?? Przejdzie przegląd techniczny i w drogę.... A ile to jest warte to odsyłam do http://www.allegro.pl bo nie wiem. PS. 6 lat temu MZ 125 sprzedałem za 800 zł - i od tamtej pory z motocyklami nie miałem nic wspólnego Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #17 Napisano 21 Stycznia 2012 bawiłem sie dziś z tą wsk założyłem na klin nową zębatke ,podkładke , ale nakrętka niechce sie wkręcić ;/ Coo by tu zrobić zeby to sie nakręciło..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #18 Napisano 21 Stycznia 2012 Coo by tu zrobić zeby to sie nakręciło..? Przegwintować jeżeli masz odpowiednią narzynkę. Jeżeli nie masz to nakręcaj "starą " nakrętkę - powinno być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #19 Napisano 21 Stycznia 2012 Leży gdzieś w garażu , poszukam i podziałam z tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #20 Napisano 21 Stycznia 2012 na nakrętce chyba jest lewy gwint. dlatego nie idzie... ---------- Dodano o 17:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:02 ---------- tryb przesuwał się z powodu braku nakrętki i dlatego łańcuch spadał (bo w osi nie był) możliwe, że z tego powodu uszkodził się nieco gwint i może być problem z zakręceniem nakrętki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach