Skocz do zawartości
Scyhe

[AFN] Jak powinno wyglądać odpowietrzenie przewodów paliwowych?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie do osób które robiły tą czynność lub miałyby ochotę mi pomóc i sprawdzić w swoim samochodzie.

Czy po odkręceniu nakrętki na przewodzie sztywnym paliwowym przy wtryskiwaczu ( poluzowanie o kilka obrotów) paliwo wytryskuje pod dużym ciśnieniem podczas kręcenia rozrusznikiem ? Bo obawiam się, że mam zapowietrzony układ a już sam nie wiem czy powinno tu być te 190bar ? czyli po poluzowaniu nakrętki powinna być znaczna fontanna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinna być fontanna jutro sprawdze jak mocna. na pracującym silniku jak poluzujesz nakrętke to silnik powinien nierówno pracować i też powinna być fontanna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że auta nie moge odpalić :( Tylko kręce rozrusznikiem. Pompa była sprawdzana - wyczyszczony nastawnik i wymienione zaworki w zakładzie, jednak po tym jak ją założyłem dalej nie odpala i dalej nie ma właśnie fontanny z poluzowanych nakrętek. Rozrząd przy okazji także wymieniony bo zbliżał się termin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kont wtrysku ustawiałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak ustawić jak nie mogę odpalić samochodu? Całkiem możliwe że pompa lekko jest przestawiona na fasolkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sęk w tym, że auta nie moge odpalić :( Tylko kręce rozrusznikiem. Pompa była sprawdzana - wyczyszczony nastawnik i wymienione zaworki w zakładzie, jednak po tym jak ją założyłem dalej nie odpala i dalej nie ma właśnie fontanny z poluzowanych nakrętek. Rozrząd przy okazji także wymieniony bo zbliżał się termin.

Czyli jak kręcisz rozrusznikiem na poluzowanym przewodzie wysokiego ciśnienia nie ma wogóle paliwa na przewodzie?

Jakie zaworki zostały wymienione, na pompie ? Sprawdź elektrozawór pompy (nad przewodami wysokiego ciśnienia). Po przekręceniu kluczyka na elektrozaworze przez chwile powinno sie pokazać napięcie (kabel i żarówka 12V). Jezeli nie ma prądu uszkodzony elektrozawór.

Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności