Scyhe Zgłoś #1 Napisano 15 Listopada 2011 Witam, mam pytanie do osób które robiły tą czynność lub miałyby ochotę mi pomóc i sprawdzić w swoim samochodzie. Czy po odkręceniu nakrętki na przewodzie sztywnym paliwowym przy wtryskiwaczu ( poluzowanie o kilka obrotów) paliwo wytryskuje pod dużym ciśnieniem podczas kręcenia rozrusznikiem ? Bo obawiam się, że mam zapowietrzony układ a już sam nie wiem czy powinno tu być te 190bar ? czyli po poluzowaniu nakrętki powinna być znaczna fontanna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bibo2 Zgłoś #2 Napisano 15 Listopada 2011 powinna być fontanna jutro sprawdze jak mocna. na pracującym silniku jak poluzujesz nakrętke to silnik powinien nierówno pracować i też powinna być fontanna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyhe Zgłoś #3 Napisano 15 Listopada 2011 Sęk w tym, że auta nie moge odpalić Tylko kręce rozrusznikiem. Pompa była sprawdzana - wyczyszczony nastawnik i wymienione zaworki w zakładzie, jednak po tym jak ją założyłem dalej nie odpala i dalej nie ma właśnie fontanny z poluzowanych nakrętek. Rozrząd przy okazji także wymieniony bo zbliżał się termin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bibo2 Zgłoś #4 Napisano 15 Listopada 2011 a kont wtrysku ustawiałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scyhe Zgłoś #5 Napisano 15 Listopada 2011 Tylko jak ustawić jak nie mogę odpalić samochodu? Całkiem możliwe że pompa lekko jest przestawiona na fasolkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #6 Napisano 15 Listopada 2011 Sęk w tym, że auta nie moge odpalić Tylko kręce rozrusznikiem. Pompa była sprawdzana - wyczyszczony nastawnik i wymienione zaworki w zakładzie, jednak po tym jak ją założyłem dalej nie odpala i dalej nie ma właśnie fontanny z poluzowanych nakrętek. Rozrząd przy okazji także wymieniony bo zbliżał się termin. Czyli jak kręcisz rozrusznikiem na poluzowanym przewodzie wysokiego ciśnienia nie ma wogóle paliwa na przewodzie? Jakie zaworki zostały wymienione, na pompie ? Sprawdź elektrozawór pompy (nad przewodami wysokiego ciśnienia). Po przekręceniu kluczyka na elektrozaworze przez chwile powinno sie pokazać napięcie (kabel i żarówka 12V). Jezeli nie ma prądu uszkodzony elektrozawór. Pozdro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach