zlin142 Zgłoś #1 Napisano 2 Listopada 2011 Proszę o radę. Golf IV tdi 90 KM 99 r. silnik AGR .Podczas przyspieszania ok 4 tys obrotów nagle auto traci moc, przestaje ciągnąć i dalej zachowuje się jak sdi i nie można przekroczyć prędkości 140 . Ale najlepsze jest to, że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu silnika wszystko ustaje i historia zaczyna się od nowa . Ale gdy się jedzie spokojnie nic sie nie dzieje. Będę wdzięczny za radę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam66655 Zgłoś #2 Napisano 2 Listopada 2011 Proszę o radę. Golf IV tdi 90 KM 99 r. silnik AGR .Podczas przyspieszania ok 4 tys obrotów nagle auto traci moc, przestaje ciągnąć i dalej zachowuje się jak sdi i nie można przekroczyć prędkości 140 . Ale najlepsze jest to, że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu silnika wszystko ustaje i historia zaczyna się od nowa . Ale gdy się jedzie spokojnie nic sie nie dzieje. Będę wdzięczny za radę . ja stawiam na turbinę wpada w tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceglarz Zgłoś #3 Napisano 2 Listopada 2011 Auto łapie notlauf. Zrób logi, a wtedy wiele się wyjaśni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #4 Napisano 2 Listopada 2011 Ale najlepsze jest to, że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu silnika wszystko ustaje i historia zaczyna się od nowa To nie jest najlepsze tylko zupełnie najnormalniejsze w świecie gdyż po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu resetuje się tryb awaryjny skutkiem, którego wcześniej auto zupełnie straciło dynamikę i jechało jak SDI. W Twoim przypadku tryb awaryjny jest skutkiem wadliwej regulacji ciśnienia doładowania a, że masz w swoim silniku zwykłe turbo z zaworem upustowym a nie ze zmienną geometrią to pierwsze podejrzenie pada na nieszczelny, któryś z wężyków ciśnieniowych w układzie sterowania turbodoładowaniem i/lub wadliwie działający elektrozawór N75. Jeśli nie dysponujesz możliwością zlogowania dynamicznego samochodu w tym grupy 011 to zacznij najpierw od sprawdzenia szczelności wężyków wychodzących z N75 do turbosprężarki widocznych na schemacie w poniższym linku a jeśli te będą OK to podmień sobie na próbę od kogoś N75 i sprawdź czy identyczne efekty znowu się pojawią : http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=31c69bcbdc4e49bd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlin142 Zgłoś #5 Napisano 3 Listopada 2011 Dziękuję , sprawdzę wężyki i ten elektrozawór. Aż miło się czyta takie odpowiedzi jak Sztomela. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlin142 Zgłoś #6 Napisano 3 Listopada 2011 Sprawdziłem wężyki . Jeden wężyk od czujnika doładowania był lekko przetarty i pewnie to jego wina . Silnik wchodził w tryb awaryjny. Podziękowania dla kolegów z forum, a szczególnie dla "Sztomela"!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach