Skocz do zawartości
zlin142

Raptownie traci moc

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o radę. Golf IV tdi 90 KM 99 r. silnik AGR .Podczas przyspieszania ok 4 tys obrotów nagle auto traci moc, przestaje

 

ciągnąć i dalej zachowuje się jak sdi i nie można przekroczyć prędkości 140 . Ale najlepsze jest to, że po wyłączeniu zapłonu

 

i ponownym włączeniu silnika wszystko ustaje i historia zaczyna się od nowa . Ale gdy się jedzie spokojnie nic sie nie dzieje.

 

Będę wdzięczny za radę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o radę. Golf IV tdi 90 KM 99 r. silnik AGR .Podczas przyspieszania ok 4 tys obrotów nagle auto traci moc, przestaje

 

ciągnąć i dalej zachowuje się jak sdi i nie można przekroczyć prędkości 140 . Ale najlepsze jest to, że po wyłączeniu zapłonu

 

i ponownym włączeniu silnika wszystko ustaje i historia zaczyna się od nowa . Ale gdy się jedzie spokojnie nic sie nie dzieje.

 

Będę wdzięczny za radę .

 

 

 

 

ja stawiam na turbinę wpada w tryb awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto łapie notlauf. Zrób logi, a wtedy wiele się wyjaśni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale najlepsze jest to, że po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu silnika wszystko ustaje i historia zaczyna się od nowa

 

To nie jest najlepsze tylko zupełnie najnormalniejsze w świecie gdyż po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu resetuje się tryb awaryjny skutkiem, którego wcześniej auto zupełnie straciło dynamikę i jechało jak SDI. W Twoim przypadku tryb awaryjny jest skutkiem wadliwej regulacji ciśnienia doładowania a, że masz w swoim silniku zwykłe turbo z zaworem upustowym a nie ze zmienną geometrią to pierwsze podejrzenie pada na nieszczelny, któryś z wężyków ciśnieniowych w układzie sterowania turbodoładowaniem i/lub wadliwie działający elektrozawór N75. Jeśli nie dysponujesz możliwością zlogowania dynamicznego samochodu w tym grupy 011 to zacznij najpierw od sprawdzenia szczelności wężyków wychodzących z N75 do turbosprężarki widocznych na schemacie w poniższym linku a jeśli te będą OK to podmień sobie na próbę od kogoś N75 i sprawdź czy identyczne efekty znowu się pojawią :

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=31c69bcbdc4e49bd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję , sprawdzę wężyki i ten elektrozawór. Aż miło się czyta takie odpowiedzi jak Sztomela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem wężyki . Jeden wężyk od czujnika doładowania był lekko przetarty i pewnie to jego wina . Silnik wchodził w tryb awaryjny.

 

Podziękowania dla kolegów z forum, a szczególnie dla "Sztomela"!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności