bolsfanwk Zgłoś #1 Napisano 7 Października 2011 (edytowane) Witam, mam takie pytanie, posiadam kabelek obdII plus vag coma 3.11 i chciałem odczytać jakie ciśnienia dają pompowtryski w ibizie 1.9 tdi 130 konnej, 2002rok i dodatkowo spytać jakie wartości powinny być nominalne, aby porównać stan zużycia chciałem też spróbować odczytać przebieg ze sterownika silnika, o ile się będzie dało i w którą opcje się wchodzi się w vag comie aby to sprawdzić ?? Edytowane 7 Października 2011 przez bolsfanwk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 7 Października 2011 Użyj szukaj-ki !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #3 Napisano 7 Października 2011 (edytowane) Użyj szukaj-ki !!! wpisałem w wyszukiwarkę sprawdzenie pompowtrysków, jak sprawdzić pompowtryski i nic nie wyszło konkretnego. interesuje mnie dokładnie na które parametry w vag komie patrzeć, aby to odczytać, i w którą opcję wchodzi się krok po kroku aby odczytać ten przebieg o ile się da. Edytowane 7 Października 2011 przez bolsfanwk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #4 Napisano 7 Października 2011 Pompki sprawdzisz w MS block. bloki 013, 018 i 023 Przebieg sterownika: Odpalasz vag > Applicatons > EDC 15/16 > read i już ... (nie każdy sterownik jest lub ma włączoną obsługę, więc jeśli jest "nie obsługiwany", to odpuść, niczym tego nie sprawdzisz.) ... ale nie łudź się, że wskaże Ci to na prawdziwy przebieg auta pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #5 Napisano 7 Października 2011 (edytowane) Pompki sprawdzisz w MS block. bloki 013, 018 i 023Przebieg sterownika: Odpalasz vag > Applicatons > EDC 15/16 > read i już ... (nie każdy sterownik jest lub ma włączoną obsługę, więc jeśli jest "nie obsługiwany", to odpuść, niczym tego nie sprawdzisz.) ... ale nie łudź się, że wskaże Ci to na prawdziwy przebieg auta pozdr dzięki Ci wielkie mądry człowieku !! a powiedz jeszcze jeśli wiesz jaką wartość ma podawać sprawny pompowtrysk ? i jaka jest granicznie niska wartość mieszcząca się w normie ? jeszcze jednej rzeczy nie kumam, odpadam VAG COMA I wchodzę w select tak ? i które dalej wybieram opcje ? bo nie widzę nigdzie Applications ?? Uploaded with ImageShack.us Edytowane 7 Października 2011 przez bolsfanwk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 7 Października 2011 niestety, dopiero od wersji 603 możesz sprawdzić przebieg sterownika, 311,2 nie ma tej opcji. jeśli chodzi o pompki, to +/- 2,8 to padlina, martwić się możesz już przy 1,5~8, a bipy (023), to +/- 30, przy 1,9 poj. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2011 Witam . podepnę się pod temat. byłem dziś na sprawdzeniu pompek . wynik na kompie ktory pokazał mi mechanik to -0,014 , - 0.04 , + 0,024 , +0,014, te dwa pierwsze stwierdził , że są do wymiany a te dwa następne ok. ( były wymieniane 40 tyś. km temu) moje pytanie co za wynik mi pokazał bo szukam całe forum i takich parametrów nigdzie nie mogę znależć. nadmienię , że objawy są takie jakby jeden już przestał pracować. pilne bo zostawiłem samochód w warsztacie i jutro mam się określić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2011 a jak u ciebie z matematyką ?? +/-2,8 to już totalna lipa... Szukałbym w elektronice, lub samych ustawieniach (regulacjach) < jakie objawy ? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #9 Napisano 26 Listopada 2011 właśnie zauważyłem , ze moje wyniki mieszczą się w normie . objawy takie , ze wczoraj rano zaświeciła mi sie kontrolka od esp i nagle staracil moc i zszedł z obrotów. po odłaczeniu na chwile aku kontrolka już nie świeci i przejechałem bez objawów ok. 40 km. po odpaleniu samochodu bez dodawania gazu silnik pracuje ok. , ale jak tylko dodam gaz to czuć przerywanie silnika , nie chce się wkręcać na obroty i chodzi jakby na trzech garach i stuka ( raczej pyrka) coć w silniku od strony pasażera. jechać nie próbowałem bo mam samochód od tygodnia i boję się , żeby czegoś nie uszkodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #10 Napisano 27 Listopada 2011 właśnie zauważyłem , ze moje wyniki mieszczą się w normie .objawy takie , ze wczoraj rano zaświeciła mi sie kontrolka od esp i nagle staracil moc i zszedł z obrotów. po odłaczeniu na chwile aku kontrolka już nie świeci i przejechałem bez objawów ok. 40 km. po odpaleniu samochodu bez dodawania gazu silnik pracuje ok. , ale jak tylko dodam gaz to czuć przerywanie silnika , nie chce się wkręcać na obroty i chodzi jakby na trzech garach i stuka ( raczej pyrka) coć w silniku od strony pasażera. jechać nie próbowałem bo mam samochód od tygodnia i boję się , żeby czegoś nie uszkodzić wiesz co kolego zrób ? ... pompowtryski padają, ale jest sposób na to żeby je ożywić, w Myślenicach gostek ma zakład, podpina specjalną maszynę pod silnik autka do układu paliwowego, odpalasz autko, i autko przez godzinę chodzi na specjalnym jakimś chemicznym paliwie, podczas tego gazujesz auto, i po całej operacji jedziesz się przejechać i jesteś w szoku pozytywnym oczywiście przy tym trzeba wymienić też filtr paliwa, audi a3 1.9 tdi 130 koni, kuzynowi zaczeło falować na wolnych obrotach, pojechał na czyszczenie układu paliwowego tą metodą, zapłacił 150 zł, i w aucie odnalazło się 15 koni, zaczeło jeździć i dysponować większą mocą, w dodatku przestało falować na wolnych obrotach chemia wyczyściła i ożywiła pompowtryski Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #11 Napisano 1 Grudnia 2011 masz namiar na ten zakład? dzisiaj wymienia mi mechanior wszystkie uszczelki w pompowtryskiwaczach . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merc Zgłoś #12 Napisano 5 Grudnia 2011 uszczelki wymienione ,kabelki posprawdzane i przejechane już ok. 500 km bez problemu a i odgłos silnika jest o niebo lepszy. A koszt tylko 200 pln Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach