Skocz do zawartości
Jack0211

Problem z odpaleniem gdy silnik zostanie zgaszony na Lpg

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bilaz1

Mam to samo jak ściągnę wężyk podciśnienia na kolektorze i zgaszę to pali normalnie dzięki za podpowiedz spróbuje wyszukać zestaw naprawczy do reduktora

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki sam problem ale zastanawiam się czy reduktor zamontowany w moim Pasku jest wystarczający do mocy 193 KM.

Oznaczenia reduktora: E8 67R-01 4066 AT09 1140922.

Myślałem nad zmianą reduktora na MAGIC III 250/350 KM.

Nie wiem też czy wymienić cewki wtrysków gazu mam Valtex czerwone chyba 1 Ohm a zmienić same cewki na 3 Ohm.

Czy to coś da?

Powiem że zestaw naprawczy wtrysków był wymieniony 5000 km temu.

 

Czekam na opinie POZDRAWIAM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalnie spadłem z krzesła -- przecież w tym samochodzie to nie ma prawa być i jechać !!!! Ty montowałeś instalację czy kupiłeś z takim g.....em.

 

Masz problem z odpalaniem od początku , czy się zrobiło po jakimś czasie ?

 

Tak czy siak :

- reduktor nadaje się co najwyżej na śmietnik - natychmiast (pewnie i tak od 4 tys na benzynie chodzi) - Magic to jest zły wybór : 2x Zavoli ewentualnie ACR01

- te wtryski to też śmieć

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dgasek powiem tak kupiłem go z tą instalacją gość sam go sprowadził z Niemiec w2008r.z przebiegiem 116000 km. W 28.04.2008r. założył instalacje gazową i 10.2010r Ja go kupiłem z przebiegiem 196000 km a w tej chwili 210000 km a problem z odpalaniem zaczął się od niedawna więc napisz dokładnie jaki symbol reduktora Zavolie mam kupić i jakie wtryski żeby to jakoś się zgrywało.

 

Jak Byś mógł mi zarzucić fote jak masz to zrobione i jakie spalanie gazu uzyskujesz?

 

Dzięks i Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reduktory 2 x Zavoli Zeta N.

Wtryskiwacze Hana zielone.

Ciężko fotkę będzie zrobić , bo reduktory mam wsadzone w zderzak , chyba że przy okazji zrobię jak będę zamieniał.

Spalanie tak jak teraz i bez klimy , niecałe 14 (13.7) litrów - samo miasto. Ale to bardzo spokojna i delikatna jazda.

Trasa zależnie jak szybko --- 12 - 15.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast zavolaków które to są podatne na brud proponuje lovato hp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Lovato HP też będzie do turbo dobre - na przykład passat zrobiony na 190 KM ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolałbym kupić jeden reduktor Lovato ale który: Mod. 91 EL.Major 170KW cena 365 zł czy RGJ FAST HP 275 KM cena 495 zł i powiem że fundusze ograniczone.

Wiem że to nie ten dział ale mam pytanko jak jeżdżę spokojnie (100/120) nie widzę ubytku oleju a jak wkręcam go na wysokie obroty czyli wszyscy za mną nikt przede mną (150/180) to ciągnie olej i to sporo bo na 1400 km trasy Koszalin - Niebull (Niemcy, 30km od Flensburga) w tym 800 km autoban ubyło około 0,50 l. oleju 10W40 shell helix.

I druga sprawa podzwania mi pod deklem zaworów ale tylko ad strony bagnetu czy to popychacze?

 

Sorki za te pytania i proszę o wyrozumiałość z góry dziękuje i POZDRAWIAM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam podoobny problem, instalacja STAG 300 plus, reduktor NIKO, wtryski MagicJet, Passat 1.8t 190KM. W piątek mam umówioną wizytę u gazownika, jak odbiorę auto to dam znać co było u mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wodzu25 -- jaki masz przebieg i dlaczego na takim oleju śmigasz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

210000 km no i jak go kupiłem taki był lany.

A co h....a z tym olejem?

Jaki powinien być ?

I dlaczego bierze olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te silniki generalnie jak depczesz to potrafią brać olej, także przy ciągłej jeździe 140-180 0.5l/1000 jest prawdopodobne.

210 tys i półsyntetyk to trochę coś dziwnego --- mi właśnie stuknęło 200 tys. i z 5w50 przeszedłem na 5w40 , natomiast zalewanie silnika najtańszym badziewiem to lekka przesada -- pytanie dlaczego ktoś to zrobił.

 

Wracając do tematu -- napraw gaz , jeżdżąc z tym co masz wykończysz silnik (naprawa nie będzie tania).

Jak umęczysz gaz będziesz się mógł martwić o resztę.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to znaczy brać Lovato Mod. 91 EL.Major 170KW cena 365 zł i hana zielone?

to jak patrzeć ponad 1000 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
o znaczy brać Lovato Mod. 91 EL.Major 170KW
Nie ten mocniejszy model hp do Turbo, jeden z forumowiczów ma taki założony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten kosztuje 500 zł a do tego hana z listwami 380 x 2 bo to V6 wychodzi z kosztami 1300 zł to nie mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na lpg-forum pisali że to Lovato HP przy 180KM w passacie stykowo było, także nie wiem czy jest sens wywalać wywrotkę kasy. 2 x Zavoli kosztuje 360 i jest sprawdzone i bezproblemowo temperaturowo i ciśnieniowo. W Megapolu pojedyncze Hany zielone są po 82 pln + rozdzielacz . Dochodzą jeszcze węże złączki i inne drobiazgi , ale to w 1000 pln się zamknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra 2x Zavoli zeta n i Hana zielone.

Zrobię to sie odezwę.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zavolaki do turbo się nie nadają mają przerosty ciśnienia, co do lovato testuje go i jest bardzo dobry jak za tą kasę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaraz jadę odebrać autko. jest zrobione. poszedł oring w reduktorze i przepuszczał gaz do kolektora. jak sprawdzę to potwierdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaraz jadę odebrać autko. jest zrobione. poszedł oring w reduktorze i przepuszczał gaz do kolektora. jak sprawdzę to potwierdzę.

Potwierdzam, autko odpala bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności