Gość resi Zgłoś #21 Napisano 25 Sierpnia 2011 ok, więc tak. Jedziesz samochodem - temp w normie Samochód stoi - Temperatura za wysoka ale jaka ? może masz zapchaną gdzieś chłodnice bo jeśli się przejedziesz to jest cała gorąca ( wiatrak i strumień powietrza podczas jazdy chłodząc rozprowadza ciepło równomiernie po całej chłodnicy) i dlatego jest równomiernie nagrzana. Na wolnych obrotach masz połowę chłodnicy gorącą bo nie ma co rozprowadzić ciepła. Nie wiem czy tak jest faktycznie, to tylko moje przemyślenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rad8k Zgłoś #22 Napisano 25 Sierpnia 2011 ok, więc tak. Jedziesz samochodem - temp w normie Samochód stoi - Temperatura za wysoka ale jaka ? może masz zapchaną gdzieś chłodnice bo jeśli się przejedziesz to jest cała gorąca ( wiatrak i strumień powietrza podczas jazdy chłodząc rozprowadza ciepło równomiernie po całej chłodnicy) i dlatego jest równomiernie nagrzana. Na wolnych obrotach masz połowę chłodnicy gorącą bo nie ma co rozprowadzić ciepła. Nie wiem czy tak jest faktycznie, to tylko moje przemyślenia. Jade spokojnie czy stoje temperatura 100C Jak dam ostro w palnik temperatura 90C No własnie nie wiadomo co jest przyczyną a nie chce wymieniac dobrych czesci bo szkoda kasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #23 Napisano 21 Grudnia 2015 Witam Mam problem z wysoką temperaturą a mianowicie: Termostat sprawny nagrzewnica grzeje uszczelka pod głowicą zrobiona i na trasie temperatura ok 89-91 ale w miescie jak trochę postoję w korkach to temperatura wzrasta do 100 stopni na climatroniku na desce stoi na 90 to już jest trochę dziwne ale dziwi mnie to że wentylator się nie załącza przy tak wysokiej temperaturze czyżby uszkodzony czujnik na dolnym kroćcu od chłodnicy? Dodam że wentylator załącza się po włączeniu klimatyzacji, ale kiedy przełączę na econ to się wyłącza i nie działa ani na pierwszym ani na drugim biegu. Co może być przyczyną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karton Zgłoś #24 Napisano 22 Grudnia 2015 Witam o ile dobrze pamientam to temperatura ma prawo się wachać od 85 do 105 stopni i w tych zakresach wskazówka na zegarach stoi na środu rzeby nie irytować kierowcy. A sprawdź sobie w etce jaka jest temperatura załączania wentylatora bedzie podana jak znajdziesz czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #25 Napisano 22 Grudnia 2015 czyżby uszkodzony czujnik na dolnym kroćcu od chłodnicy B5 fl to nie tak jak w b3 i b4 , niema czujnika wentylatora płynu chłodzącego silnik - jest wiskoza która załacza wentylator wraz z wzrostem temp. płynu. Czujnik na wężu chłodnicy o którym piszesz jest to dwustopniowy wyłącznik termiczny elektrycznego wentylatora chłodnicy klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleiz Zgłoś #26 Napisano 23 Grudnia 2015 100 stopni to żadna wysoka temperatura. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #27 Napisano 24 Grudnia 2015 100 stopni to żadna wysoka temperatura. u mnie taka temperatura to norma , zazwyczaj w mieście i na trasie (wiosna , jesień , zima) 98stopni , a latem to już różnie od 98 do nawet 110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aju Zgłoś #28 Napisano 26 Grudnia 2015 Ta temp to wypatrzona na wskaźniku czy z komputera? Sprawdzałeś temp zewnętrznym miernikiem (termometrem) Może czujnik temp nawala, znajomy w golfie mk4 miał taki problem że wskazówka była ostro za połową skali. Sprawdzane było wszystko a po zmierzeniu temp płynu zewnętrznym termometrem okazało się że nawaliły zegary albo czujnik. Na szczęście dla niego był to tylko czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #29 Napisano 1 Stycznia 2016 Witam ponownie Wymieniłem włącznik wentylatora ten w dolnym przyłączu chłodnicy najprawdopodobniej padł bo kiedy zwarłem styki na ostro to działa zarówno pierwszy jak i drugi bieg wentylatora teraz tylko muszę sprawdzić w mieście jak dostanie temperatury czy faktycznie załączy wentylator, bo na trasie to trzyma ładnie temperaturę 89-90 stopni choć wiadomo jest teraz chłodno więc nie ma się co dziwić. A co do sprawdzanie sugerowałem się głównie odczytami z klimatronika bo na laptopie pokazuje to samo co w klimatroniku. Zewnętrznym termometrem nie mierzyłem ale raczej ten czujnik który pokazuję jest ok. Niestety gdybym zdiagnozował padnięty włącznik wcześniej może ominęła by mnie wymiana uszczelki pod głowicą bo prawdopodobnie silnik nie miał odpowiedniego chłodzenia i przegrzewał się a ja o tym nawet nie wiedziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #30 Napisano 28 Kwietnia 2023 Co może być przyczyną wysokiej temperatury? A czasem poniżej 90 w trasie. Zamówiłem już ori termostat. Czy skończenie się czynnika chłodniczego w klimatyzacji, gdy jest załączona może przegrzewać silnik? Nie słyszałem ostatnio by drugi wentylator się włączał. Jak go ewentualnie naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach