Skocz do zawartości
Misiekeg3

B6 2.0 TFSI Problem ze szczelnoscia wydechu

Rekomendowane odpowiedzi

Mam od pewnego czasu problem z wydechem u siebie w passacie. Pewnego dnia podczas jazdy uslyszalem straszny swist w momencie kiedy wlacza sie turbina. Juz myslalem ze padla turbina. Okazalo sie ze rozszczelnil sie pierwszy katalizator przy laczeniu z turbina i w momencie pompowania cisnienia przez turbine katalizator swiszczal.... Wydech sciagniety i pospawany .... Wytrzymalo trzy tygodnie i znow to samo ... jednak po sciagnieciu wydechu okazalo sie ze w miejscu spawanym wszystko jest ok ... nie widac nigdzie zadnych nieszczelnosci... Jutro bede sprawdzal bo moze jeszcze pod obudowa jest jakas szczelina...

Turbina sprawdzana i nie ma do niej zastrzezen....

Najgorsze jest to ze nawet po wrzuceniu biegu i rozpedzaniu auta na podnosniku swistu nie slychac... Dopiero kiedy auto dostanie obciazenie czyli podczas normalnej jazdy...

 

Jak tylko uda mi sie rozwiazac problem to napisze odrazu jednak moze ktos mial juz taki problem i moglby mnie naprowadzic na przyczyne i rozwiazanie tego problemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupic nowey wydech a nie bawic sie w spawanie tu spawniesz potem tam poleci nowa dziura i tak w kolko sorki wiem ze starasz sie oszczedzic ale spawanie wydechu czesto tak sie konczy > zanim cokolwiek kupisz wsadz szmate w koncowke wydechu i szukaj dziury jesli nic nie znajdziesz szukaj nieszczelnosci w intercolerze i jego ukladzie byc moze gdzies masz nieszczselnosc i jak turbo laduje swiszczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie to najlepsza rzecz ... spawanie to sprawa na chwile ... dzis jade na montaz nowego wydechu z nierdzewki i mam nadziej ze sprawa ucichnie .... tez myslalem nad intercoolerem ale dzwiek jest identyczny jak ostatnio przy dziurze w kacie....

Dam znac za pare godzin jak sie czegos dowiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko rozwiazane. Po remappingu turbina dostala wieksze cisnienie ... Aby uniknac uszkodzenia zaworu spustowego zainstalowalem tzw. Diverter Valve Spacer. Jednak tak jak mi mowiono seryjne zawory spustowe nie wytrzymuja wiekszego sinienia i zaleca sie wymiane na mocniejsze np z firmy FORGE MOTOR SPORT. Pekla membrana w zaworze i to wlansie on caly czas upuszczal cinienie z turbiny. Stad ten dziwny syk i brak mocy.

Mam nadzieje ze niektorym z was pomoze taka podpowiedz :)

 

Gdybym nie zalozyl tego "spacera" nie bylo by tego syku jednak auto i tak stracilo by bardzo na mocy.

 

WOJTEK dzieki za pomoc tak czy inaczej :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności