Skocz do zawartości
janek122455

regulacja ciśnienia doładowania

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem passatb6 2005 r zapaliła śie kontrolka świec żarowych i po chwili auto śię zatrzymało i póżniej już nie mogłem odpalic ściągnąłem lawetą podpiąłem wag can pro wyskoczył błąd Po 299 regulacja ciśnienia doładowania nieosiągnięta granica regulacji, proszę może ktos mi pomoże co mam zrobic

Edytowane przez bimbol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem passatb6 2005 r zapaliła śie kontrolka świec żarowych i po chwili auto śię zatrzymało i póżniej już nie mogłem odpalic ściągnołem lawetą pod piołem wag can pro wyskoczył błąd Po 299 regulacja ciśnienia doładowania nieosiągnięta granica regulacji, proszę może ktos mi pomoże co mam zrobic
wężyki podciśnienia do sprawdzenia i N75 oraz N18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to oznacza n75 i n18 oraz czy mógłbyś powiedzie gdzie znajdują się wężyki podciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okolice turbo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie wiesz co i jak to naprawde lepiej oddaj auto komuś kumatemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wezyki podcisnienia sa w okolicach turbo sa czarne i cienkie i steruja praca turbiny beda wychodzily z gruszki turbo i tam tez znajdziesz te n75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto ci staneło, ale wątpie by przeładowanie turbiny miało z tym związek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedż dziśaj sprobóję sprawdzic wężyki podciśnienia i ewentualnie n75 czy jest taka ewentualnośc że mogła paśc turbina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za podpowiedż dziśaj sprobóję sprawdzic wężyki podciśnienia i ewentualnie n75 czy jest taka ewentualnośc że mogła paśc turbina

 

Jesli padlaby Ci turbina to na pewno nie wskazywalby na to ten blad. Nawet przy padnietej turbinine auto nie zgasloby. Jesli padlyby uszczelnienia to widzialbys za soba chmury dymu, nawet jesli cos staloby sie z wirnikiem to slyszalby shalas spod maski ale auto raczej nie zgasloby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem wężyki podciśnienia i n75 a okazało się że to była padnięta pompa paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdziłem wężyki podciśnienia i n75 a okazało się że to była padnięta pompa paliwa

 

ta w zbiorniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak ta w zbiorniku

 

Czyli wydaje mi sie ze auto juz wczesniej musialo Ci przeladowywac i teraz ten blad zostal odczytany.

Blad walnietej pompy paliwa nie wyskakuje na vagu.

Ile zawolali za nowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wkład silnik pompy 320 zł vw tak wcześniej wymieniłem filtr paliwa i czujnik ciśnienia spalin ponieważ wyskoczyła lampka awaria silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jesli padlaby Ci turbina to na pewno nie wskazywalby na to ten blad. Nawet przy padnietej turbinine auto nie zgasloby. Jesli padlyby uszczelnienia to widzialbys za soba chmury dymu, nawet jesli cos staloby sie z wirnikiem to slyszalby shalas spod maski ale auto raczej nie zgasloby.

I tu się mylisz. Podam Ci przykład z własnego doświadczenia kiedy to pojechałem na hamownie i podczas drugiej próby pomiaru autko puściło czarna chmurke i poprostu zgaslo i nie chialo juz odpalic,dodam ze po otwarciu maski spod korka wywali olej. Do domu wrocilo na lawecie. Byly sprawdzane wtryski,pompa etc. Okazało sie ze podczas pomiaru na hamowni ukrecil sie wirnik a lopatki od strony goracej wrecz wbily sie w obudowe turbiny i zablokowaly wydech dlatego nie chcal juz odpalic. Odpalal jedynie po zdjeciu weza od strony egr. Pokazal wiele bledow m.in od przeladowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I tu się mylisz. Podam Ci przykład z własnego doświadczenia kiedy to pojechałem na hamownie i podczas drugiej próby pomiaru autko puściło czarna chmurke i poprostu zgaslo i nie chialo juz odpalic,dodam ze po otwarciu maski spod korka wywali olej. Do domu wrocilo na lawecie. Byly sprawdzane wtryski,pompa etc. Okazało sie ze podczas pomiaru na hamowni ukrecil sie wirnik a lopatki od strony goracej wrecz wbily sie w obudowe turbiny i zablokowaly wydech dlatego nie chcal juz odpalic. Odpalal jedynie po zdjeciu weza od strony egr. Pokazal wiele bledow m.in od przeladowania.

 

Tak, z tym ze w tym przypadku nie bylo mowy o zadnym dymie z wydechu wiec zalozylem ze uszczelnienia/lopatki sa na swoim miejscu nieruszone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności