Radar Zgłoś #1 Napisano 26 Czerwca 2011 Witam, Szukałem ale nie znalazłem jak jest podobny temat proszę dołączyć. Panowie mam taki nietypowy problem, mianowicie jak zapale auto to spalanie chwile wskazuje mi 0,7L/h, przy załączonych światłach etc., natomiast jak sie motor rozgrzeje (przejade jakiesś 20-30km) to wskazuje 0,9-1L/h. Co może być powodem ? Od czego zacząć ? Przepływka? Pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 26 Czerwca 2011 A szukałeś tematów zw z zawyżaniem wartości przez kompa pokładowego robiłeś test na VAG ? Bez testu to jest milion rzeczy które możesz wymienić a i tak nic nie dadzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #3 Napisano 26 Czerwca 2011 Adekwatnie na VAGu pokazuje więcej tak samo jak na FISie, o okolo 0,2-0,3L więcej po rozgrzaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 26 Czerwca 2011 a jakieś błędy może logi przepływki, pompek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #5 Napisano 26 Czerwca 2011 przeplywki nie pamietam, auto jest po programie, pompki korekcje są okej, bipy sa lekko podwyższone ale na tym samym poziomie od okolo 1,5roku bo tyle pamietam. Wiec to wykluczam. Mnie zastanawia co moze miec wplyw na spalanie po rozgrzaniu sie motoru? Poza tym błedów zadnych nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 26 Czerwca 2011 przepływka, lewe powietrze, czujnik temp cieczy, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plusz22 Zgłoś #7 Napisano 26 Czerwca 2011 ja bym zaczoł od sprawdzenie czujnika G2/62 .kolego słyszałem też o przypadku ze gdy pompo-wtryskiwacze już nie domagały to były identyczne objawy jak u ciebie i dopiero wymiana pomogła ( a parametry przed wymiana miał jeszcze w normie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #8 Napisano 26 Czerwca 2011 Radarprogram na ile konikow masz zrobiony? Gdzies ok165km? Ktos juz pisal na forum ze nie warto szukac dziury w d... Sprawdz temperatury na vagu, tj. wody, powietrza i paliwa. Koniecznie rano jak silnik jest zimny nie odpalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radar Zgłoś #9 Napisano 27 Czerwca 2011 ja bym zaczoł od sprawdzenie czujnika G2/62 .kolego słyszałem też o przypadku ze gdy pompo-wtryskiwacze już nie domagały to były identyczne objawy jak u ciebie i dopiero wymiana pomogła ( a parametry przed wymiana miał jeszcze w normie ) Radarprogram na ile konikow masz zrobiony? Gdzies ok165km? Ktos juz pisal na forum ze nie warto szukac dziury w d...Sprawdz temperatury na vagu, tj. wody, powietrza i paliwa. Koniecznie rano jak silnik jest zimny nie odpalony Jakiś czas temu sprawdzałem te wszystkie czujniki i były okej, ale zrobie to jeszcze raz. Też myslalem ze to mogą być pompki... tylko co takiego się z nimi dzieje jak sie motor rozgrzeje ? Program standardowo tak jak piszesz. A coś wspolnego z rozrządem może być ? Bo wydaje mi się że nie, ale może sie myle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maryo Zgłoś #10 Napisano 27 Czerwca 2011 A masz mozliwosc wstawic logi? By sie przydały. Co do rozrzadu i tylko spalanie n arozgrzanym wieksze to sie troche nie ima tego. A co do pompek to zerknij czcy wartosci nie skacza, tzn wejdz gdzie sa pokazane korekty pompek i patrz pare minut czy same nie rosna i spadaja. Aha a jak sie maja bipy tj grupa 023? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach