Sadziak Zgłoś #21 Napisano 5 Czerwca 2014 Tylko zastanawiam się czy nie za bardzo przegięte z momentem ... bardzo proszę o opinie... Dzięki Absolutnie Nie! Do 380nm jest OK. ZMIENIAJ TYLKO CZĘŚCIEJ OLEJ W SKRZYNI - najlepiej 2 razy częściej niż zaleca ASO aby mieć spokojny sen.) Jak wrażenia z jazdy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #22 Napisano 6 Czerwca 2014 No ja nie narzekałem na to co było, ale teraz faktycznie czuć "power" Pozdrawiam Lukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #23 Napisano 15 Czerwca 2014 (edytowane) Chciałem dopisać jeszcze jedną BARDZO WAŻNĄ SPRAWĘ DLA WSZYSTKICH POSIADACZY TFSI ORAZ FSI... Ów technik-ant który robił mój samochód, napędził mi stracha pytaniem przed pierwszym testem ... - Co było robione przy silniku??? - Nic ... - Auto ma 119 tyś km... powinien już dawno być wymieniony popychacz pompy paliwa !!! - Nie, nie było nic robione ... Zaraz po robocie pojechałem do ASO i zamówiłem nowiutką część która kosztuje śmieszne pieniądze 48€ , a jeśli dojdzie do przetarcia i metalowe resztki wpadną do silnika to KAPLICA. Sprawdzać i wymieniać co 50 tyś km - To moja rada. Dodaje dla poglądu mój popychać po 119 tyś km Wymiana OSOBISTA a nie jestem mechanikiem, zajęła mi 30 min Zresztą sami zobaczcie manual jak to zrobić... (nie udało mi się nagrać własnego) Pozdrawiam Lukasz Edytowane 15 Czerwca 2014 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #24 Napisano 1 Lipca 2014 Dziś zamówiony W VW wychodzi 198 zł a w ASO Skody 153,70 minus mój rabacik od tego jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysieks Zgłoś #25 Napisano 9 Lipca 2014 Zamówiony w VW i wymieniony .Koszt 153,70 plus dwadzieścia minut własnej pracy. Spokój gwarantowany:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #26 Napisano 10 Lipca 2014 Zamówiony w VW i wymieniony .Koszt 153,70 plus dwadzieścia minut własnej pracy. Spokój gwarantowany:ok W jakim stanie miałeś stary popychacz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sadziak Zgłoś #27 Napisano 10 Lipca 2014 Według wielu źródeł sprawa popychacza dotyczyła w 99% aut na rynek USA i to głownie golfów gti mkv. Ja też swego czasu zrobiłem raban w serwisie żeby wymienić, a okazało sie, że stary był w idealnym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #28 Napisano 10 Lipca 2014 Według wielu źródeł sprawa popychacza dotyczyła w 99% aut na rynek USA i to głownie golfów gti mkv. Ja też swego czasu zrobiłem raban w serwisie żeby wymienić, a okazało sie, że stary był w idealnym stanie. Ale wiesz Piotrek nie duża kasa za to więc profilaktycznie można sobie go zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tubi Zgłoś #29 Napisano 9 Sierpnia 2014 Ten popyhacz to u wszystkich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #30 Napisano 5 Października 2014 Ten popyhacz to u wszystkich? U wszystkich TFSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samek Zgłoś #31 Napisano 5 Października 2014 TSI też? W TT miałem 1.8 TFSI (CDAA), w pasku mam 1.8 TSI też CDAA... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #32 Napisano 19 Lipca 2015 W 2.0TFSi, w 1.8Tfsi niet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach