Skocz do zawartości
giblaski

Problem z podciśnieniem Passat b5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem

 

Czy węże podciśnień są dobrze podłączone ?

 

http://imageshack.us/photo/my-images/855/1653944352.png/

 

Od jakiegoś czasu mam nagły spadek mocy , turbo nie dmucha tak jak powinno

Szukając przyczyny natknąłem się na małą dziurkę w intercoolerze , myślałem że problem się rozwiązał ale jednak to nie to

Może szlak trafił zawór n75 ? Czy można go podmienić na N18 (ten z czarnym lebkiem)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam pewien problem

 

Czy węże podciśnień są dobrze podłączone ?

 

http://imageshack.us/photo/my-images/855/1653944352.png/

 

Od jakiegoś czasu mam nagły spadek mocy , turbo nie dmucha tak jak powinno

Szukając przyczyny natknąłem się na małą dziurkę w intercoolerze , myślałem że problem się rozwiązał ale jednak to nie to

Może szlak trafił zawór n75 ? Czy można go podmienić na N18 (ten z czarnym lebkiem)?

tak można je zamieniać miejscami a tu podaje ci prawidłowe podłączenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam na rysunku masz podpisane klapa gasząca. Przecież w AFN nie ma klapy gaszącej. A przy okazji ja się podepnę. Jest w AFN pompa vacum? Jeśli tak to gdzie i jak ją sprawdzić, jeśli nie ma to skąd jest brane podciśnienie na sterowanie łopatkami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam pytanie z innej troszkę beczki. Jeżeli zamienimy zawory n75 i ten od egr i okaże sie że n75 jest zepsuty to czy wszystko będzie działało? Wg mnie jeżeli zawór od egr nie dziala to zamiana nic nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do mojego problemu to przebadałem Vagiem i wyskoczył błąd 575

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego na początek możesz zamienic N75 z N18 i zobaczyć jak bedzie.

Powyżej 120 km/h nie łapie auto muła?

Ale jesli masz dostep do VAG to bedzie duzo łatwiej.

00575 to przeładowanie w rórze doładowania.

Komp. zawsze prawde ci powie.

Twój VAG, masz pełny dostęp???

 

Poczytaj o tym błedzie, sprawdzałes czy nie masz zapieczonych kierownic???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pawelo220v

 

On od dołu ma muła ale zamienie zaworki napewno

Wężyki też wymienie na nowe , bo te moje są stare i sparciałe

Wtedy zobacze czy odniesie to jakis rezultat.

Tak mam pełny dostęp .

Sprawdzę logi dynamiczne i podam tutaj logi

 

aha ... Kierownice można wykluczyć bo turbo było czyszczone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności