giblaski Zgłoś #1 Napisano 7 Czerwca 2011 Witam mam pewien problem Czy węże podciśnień są dobrze podłączone ? http://imageshack.us/photo/my-images/855/1653944352.png/ Od jakiegoś czasu mam nagły spadek mocy , turbo nie dmucha tak jak powinno Szukając przyczyny natknąłem się na małą dziurkę w intercoolerze , myślałem że problem się rozwiązał ale jednak to nie to Może szlak trafił zawór n75 ? Czy można go podmienić na N18 (ten z czarnym lebkiem)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 7 Czerwca 2011 Witam mam pewien problem Czy węże podciśnień są dobrze podłączone ? http://imageshack.us/photo/my-images/855/1653944352.png/ Od jakiegoś czasu mam nagły spadek mocy , turbo nie dmucha tak jak powinno Szukając przyczyny natknąłem się na małą dziurkę w intercoolerze , myślałem że problem się rozwiązał ale jednak to nie to Może szlak trafił zawór n75 ? Czy można go podmienić na N18 (ten z czarnym lebkiem)? tak można je zamieniać miejscami a tu podaje ci prawidłowe podłączenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_chris_ Zgłoś #3 Napisano 7 Czerwca 2011 tam na rysunku masz podpisane klapa gasząca. Przecież w AFN nie ma klapy gaszącej. A przy okazji ja się podepnę. Jest w AFN pompa vacum? Jeśli tak to gdzie i jak ją sprawdzić, jeśli nie ma to skąd jest brane podciśnienie na sterowanie łopatkami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamcito Zgłoś #4 Napisano 7 Czerwca 2011 Witam. Ja mam pytanie z innej troszkę beczki. Jeżeli zamienimy zawory n75 i ten od egr i okaże sie że n75 jest zepsuty to czy wszystko będzie działało? Wg mnie jeżeli zawór od egr nie dziala to zamiana nic nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
giblaski Zgłoś #5 Napisano 7 Czerwca 2011 Wracając do mojego problemu to przebadałem Vagiem i wyskoczył błąd 575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelo220v Zgłoś #6 Napisano 7 Czerwca 2011 Kolego na początek możesz zamienic N75 z N18 i zobaczyć jak bedzie. Powyżej 120 km/h nie łapie auto muła? Ale jesli masz dostep do VAG to bedzie duzo łatwiej. 00575 to przeładowanie w rórze doładowania. Komp. zawsze prawde ci powie. Twój VAG, masz pełny dostęp??? Poczytaj o tym błedzie, sprawdzałes czy nie masz zapieczonych kierownic??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
giblaski Zgłoś #7 Napisano 7 Czerwca 2011 pawelo220v On od dołu ma muła ale zamienie zaworki napewno Wężyki też wymienie na nowe , bo te moje są stare i sparciałe Wtedy zobacze czy odniesie to jakis rezultat. Tak mam pełny dostęp . Sprawdzę logi dynamiczne i podam tutaj logi aha ... Kierownice można wykluczyć bo turbo było czyszczone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #8 Napisano 8 Czerwca 2011 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach