Skocz do zawartości
sylwusia13

Do posiadaczy 2.0 fsi i tfsi

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie czy ktoś z posiadaczy 2.0 fsi mógłby zamieścić manuala z vcds lub vaga czy vasa dotyczącego abs,chodzi mi konkretnie o kod sterownika abs.Wywaliłem kody sterownika i nigdzie niemoge znaleść odpowiedniego kodowania do tej wersji.Wszystkim zainteresowany z góry dziękuje za pomoc.Po poprawnym kodowaniu napewno podziele się wiedzą.Numer sterownika 3c0614095q .

Edytowane przez sylwusia13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tez zalezy od pompy jaką masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiem ale trzeba sprubowac wszystkiego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam tą stronę do kodowania wszystkich sterowników http://www.netech.dk/index.php/vcdsecu z tego wynika, że dla sterownika ABS 3C0614095Q kodowanie jest 0013755

Edytowane przez marko32167

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam problem z moja b6 2.0tfsi wersja usa - mam brak hamulców nowa pompa i nie paca z kompem elektryk rozkłada ręce siedzi juz nad furą 2 tydzień i nie może dojść do ładu hamulce działają na jakieś 8% a mnie juz powoli trafia.... czy ktoś z was miał podobny problem albo wie gdzie może tkwić przyczyna ? czy mogło dojść do uszkodzenia przy składaniu auta któregoś z komputerów ? HELP!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba tylko serwis masz zapowietrzoną pompe ABS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień elektryka albo doradź mu uzupełnienia swojej wiedzy z zeszytów VW na temat hamulców. Ile stał samochód w naprawie. Ja miałem taki przypadek i świeciło mi się wszystko na zegarach od hamulców ale mała jazda na torze wygasiła mi kontrolki wszystkie. Odpowietrzanie pompry abs przed serwisem polecam opcje szukaj. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info które przekazane jest dalej zobaczymy czy jest to zapowietrzenie jeśli tak to dam znać jeszcze dziś .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok problem tkwił w kompie mała wymiana i jest ok

 

---------- Post added at 19:03 ---------- Previous post was at 18:59 ----------

 

a mam jeszcze mały problem może ktoś się z tym spotkał mianowicie świst powietrza z pod pedału hamulca po jego całkowitym wciśnięciu świst znika odpuszczenie hamulca świst się pojawia irytujące / hamulce działają bez zarzutu ale z takim piskiem cienko jeździć możę wiecie o co chodzi??? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mam jeszcze mały problem może ktoś się z tym spotkał mianowicie świst powietrza z pod pedału hamulca po jego całkowitym wciśnięciu świst znika odpuszczenie hamulca świst się pojawia irytujące / hamulce działają bez zarzutu ale z takim piskiem cienko jeździć możę wiecie o co chodzi??? pozdrawiam

 

Może masz pneumatyczne hamulce... :haha A tak na serio - to na pewno jest świst powietrza, a nie np. świszczący dźwięk sprężyny? Miałem tak kiedyś w Oplu Vectra i strasznie mnie to irytowało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:zeco świszczący dźwięk sprężyny ......hym... a niby jak sprężyna może świszczeć? czasami świst się pojawia a czasami nie definitywnie jest to powietrze.... tylko skąd....? :niekumam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
świszczący dźwięk sprężyny ......hym... a niby jak sprężyna może świszczeć? czasami świst się pojawia a czasami nie definitywnie jest to powietrze.... tylko skąd....?

 

Nie wiem, jak wytłumaczyć ten dźwięk, bo sprężyna może wydawać różne dźwięki. Od typowego "iiii-iiii", przez "eeuuuu", aż do właśnie takiego dziwnego dźwięku przypominającego świst. Coś w rodzaju "śśśśś". :-D Ciężko to wyrazić literkami, to po prostu trzeba usłyszeć. ;)

 

Jeśli upierasz sie, że na 100% jest to świst powietrza, to chyba jedyne co można zrobić to wziąć auto na podnośnik z kimś za kierownicą. Niech wciska pedał hamulca, a od spodu mechanik patrzy, nasłuc***e.

Bo tak, to ciężko powiedzieć co to może być, bo pęknięte przewody hamulcowe raczej świstu nie wydają, a sama pompa (jeśli jest uszkodzona) też raczej nie. Poza tym piszesz, że hamulce są ok, a w takich przypadkach miałbyś problem z hamowaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam szukałem trochę na forum ale większość tematów dotyczy b5 i starszych wersji ale zakładam że rozwiązanie tego problemu jest takie same i w b6 cc mianowicie padła dmuchawa wycieraczki i kierunki wszystko na raz

wypowiedzi dla dla starszych braci passata kierują w stronę przekaźnika --- czy wiecie może który jest to przekaźnik ??? jaki ma nr ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale odkopał:bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności