Gość luklawecki Zgłoś #21 Napisano 16 Marca 2007 Witam. Ja regenerowałem maglownice w moim Audi A4. Jeździłem nim jakieś 7 miesięcy po regeneracji i nic nie ciekło. Uważam że jeśli potafisz sam wyciągnąc maglownicę( 3-4 godz. roboty) to regenaracja jest najlepszym rozwiązaniem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek Zgłoś #22 Napisano 19 Marca 2007 W moim pasku właśnie padła przekładnia oddaje do regeneracji koszt 700zł wole zregenerować i mieć jakąś gwarancje niż kupić używkę która nie wiadomo kiedy padnie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość slawo1972 Zgłoś #23 Napisano 19 Marca 2007 Ok.Ale jak sprawdzić przekładnie mając ją w ręku, czy jest sprawna? :665: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #24 Napisano 20 Marca 2007 Ok.Ale jak sprawdzić przekładnie mając ją w ręku, czy jest sprawna? :665: Trzymając ją w ręku możesz ew. sprawdzić czy pracuje bez oporów, czy nie ma luzów. Ale czy nie będzie ciekła to tylko w aucie na pracującym silniku już pod ciśnieniem oleju. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bols Zgłoś #25 Napisano 16 Kwietnia 2007 Jacek ja w moim passku regenerowałem przekładnie robił mi to warsztat w łodzi gwarancja na 12 miesięcy zapłaciłem cosik kole 600 pln. Jak narazie wszystko smiga elegancko jak jestes zainteresowany namiarami to Ci podesle Pozdrawiam kolego jakie miałes objawy w tej kolumnie bo mi delikatnie puka jakby u góry a zawieche mam wymieniona kpl. i tak mysle o kolumnie ze moze byc to??co ty mi podpowiesz o tej regeneracji kolumny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #26 Napisano 29 Marca 2009 Witam! Tak czytam wasze opinie i się zastanawiam czy nie sprzedać passata i nie kupić O.... Om.... po prostu mam dosyć wiecznie coś z tymi wachaczami ciągle coś jak nie łącznik to wachacz to ..! Wczoraj po wielkim namyśle Zregerenowałem Maglownicę (Przekładnię kierowniczą) W warsztacie w Łodzi Zadzwonili do mne że moja się już praktycznie nie nadaje ponieważ listwa jest wybita Jeśli włożą swoją listwę to koszt 940 zł z robocizną a jeśli włożą swoją całą maglownicę to 1240zł , włożyli mi tą za 1240 zł i co Przed regeneracją miałem wyczuwalne stuki podczas pokonywania tzw. Policjanta Teraz praktycznie ich nie mam ale jak ruszam kierownicą energicznie w lewo w prawoNA WŁACZONYM SILNIKU to słyszę stuki podobne jakie miałem wcześniej , jutro jadę ponownie do nich i zobaczymy co powiedzą.. Ale jeszcze przed odebraniem auta powiedzieli że lekki luz jest na wachaczach i dlatego więc postanowiłem sprawdzić te wachacze , są OK ! Ciekawe co powiedzą ! Moje pytanie...Czy takie wyczuwalne stuki Wy też macie?????????????Ba jak pamiętam jak sprowadziłem paska to nic nie było słycać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #27 Napisano 11 Kwietnia 2009 Już po wymmianie maglownicy i co kiszka wymienil mi trzy i nadal są stuki przy energicznym ruszaniu kierownicą w lewo i w prawo! A regenerowałem w łodzi!Gośc powiedział że nie wie co jest że maglownica OK a stuki jak były tak są! Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #28 Napisano 22 Kwietnia 2009 Zregerenowałem Maglownicę (Przekładnię kierowniczą) W warsztacie w Łodzi Czy chodzi może o warsztat na Przędzalnianej 6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #29 Napisano 22 Kwietnia 2009 widze ze wyszedł tutaj kolejny problem z paskami naszymi... u mnie tez spiernicza olej z przekładni od strony kierowcy.ale póki co to dolewam jakies 50ml na dwa tygodnie wiec nie ma tragedii ale wkurza mnie juz ta plama w garażu;/jak bym starym ciągnikiem jeździł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #30 Napisano 9 Maja 2009 Powiem wam szczerze jak macie tam regenerować to dajcie sobie spokój z regeneracją Na Prze..... Historię znacie nie muszę opisywać Po prostu jak ktoś ma za dużo pracy to idzie na ilość a nie na jakość i tak jest wszędzie! Tam też tak było Teraz będe jechał 4 raz w maglownicy są nadal nie stuki ale takie waleni......... że głowa boli . Więc nie czekając na termin jaki mi wyznaczyli w warsztacie pojechałem do innego warsztatu , mechanik od razu doszedł do śrub mocujących maglownicę i okazało się że tamci zerwali gwint w maglownicy i maglownica podczas max skrętu w lewo uderzała o podszybie ! Dokręcili mi to ale stuki nadal ewidentnie są w maglownicy ! Z tego co wiem to regeneracja polega na szlifowaniu listwy wymiany uszczelnień i montaż Nie wymieniają listwy wałka nie patrzą na reduktor itd. Po prostu żenada ! I jeśli ktoś będzie miał taki problem jak ja że są luzy na wałku i listwie to ma pozamiatane Ale jeśli tylko wycieki to z Bogiem sprawa! Uważam że nie umieją za wiele ale jak się reklamują! Niedługo następna wizyta ! A co najlepsze to Szef tego zakładu powiedział że Stuki są ale nie wie gdzie i tyle i posłał mnie do domu To jest szef zakładu Mechanicznego !!!!! Na koniec powiem tylko tyle ze jak ktoś ma tylko wycieki ok może regenerować ale stuki nic innego nie pozostaje jak kupić używkę ewent NOWĄ! Co mogę zrobić jak odmówią mi naprawy ponownie mojej przekładni , jakie mam prawo?? Zna się ktoś troszkę na tym????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #31 Napisano 11 Maja 2009 Powiem wam szczerze jak macie tam regenerować to dajcie sobie spokój z regeneracją Chodzi o ten warsztat o którym pisałem wcześniej? Ja u nich robiłem bo oleju gubiłem sporo (ok. 1,5 litra tygodniowo przy jeździe do pracy i z powrotem:eek:) a czekałem na nadejście wyznaczonego terminu. Jak już samochód stał na warsztacie dostałem od nich telefon ze "listwa jest zgnita" (cyt. dosłowny:D). Trochę mnie to zdziwiło, bo olej zacząłem gubić nagle, więc moim zdaniem poszedł jakiś simering. Nie wiem czy to mogła być wina skorodowanej listwy, bo raczej już wcześniej coś by ciekło. No ale nie było wyjścia jak tylko zgodzić się na założenie innej i kolejne 3 stówki:( Na koniec mechanik powiedział, że sama maglownica jest wybita przy ustawieniu do jazdy na wprost i mogą mi dać tylko gwarancję na wycieki a nie na luzy. Po odbiorze słyszę stuki z prawej strony zawieszenia, weług nich wybita jest końcówka, ale wcześniej tego nie miałem:mad: Chyba będę musiał się do nich jeszce raz wybrac... A co do tego pytania to nie wiem, może powołać się na to, że nie wywiązali się z umowy, czyli naprawy magla (skoro jak mówisz coś jeszcze skopali). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katazipen Zgłoś #32 Napisano 17 Maja 2009 Proponowałbym Ci jechać ponownie do nich ja jadę 22 maja więc też podjedź ! Wiesz oni mówią to co chcą krętacze a my płacimy! Ja im tego nie daruję Ma być zero stuków!Inaczej niech ją wyjmują i zwrot kasy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #33 Napisano 18 Maja 2009 Bez względu na te stuki i tak musze jechać bo z tego co zaobserwowałem znowu ucieka mi olej ze wspomagania:mad: Nie jest to duża, ilośc bo powoli się sączy, ale jednak. Więc wybiorę się do nich i po naprawie będę się domagał wydania nowej gwarancji, bo moim zdaniem zgodnie z kc będzie to dokonanie istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
katiusza_77 Zgłoś #34 Napisano 9 Czerwca 2009 WITAM WSZYSTKICH CZYTAM I CZYTAM I JUŻ SAMA NIE WIEM CO JEST LEPSZE : REGENERACJA , CZY WSZYSTKO NOWE ?? ZWARIOWAŁAM OD NADMIARU INFORMACJI I OD PRZYKŁADOWYCH KOSZTÓW POMÓŻCIE :588: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach