Skocz do zawartości
Bond29

Kable zapłonowe NGK - Problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jak w tytule zakupiłem do mojego wozu kabelki zapłonowe bo stare coś gdzieś już szwankowały . A że silnik ma gaz więc zainwestowałem w NGK . Autko na tych kabelkach nie zrobiło 1 tyś km jak zaczęło coś przerywać . Dzisiaj postanowiłem zmienić cewkę bo miałem drugą . Po powrocie do domu wieczorkiem dopaliłem autko zrobiłem może 10km zaczęło znowu szarpać podniosłem maskę a ku mojemu zdziwieniu iskrzy jak cholera na jednym cylindrze . I teraz pytanie czy ktoś miał kiedyś podobny przypadek żeby po tak krótkim czasie występowało przebicie na kablach ?? Najgorsze jest to że pudełko już wywaliłem a mam tylko paragon a 150 zł piechota nie chodzi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie pekl Ci kabel przy gniezdzie do swiecy. ostatnio zmienialem kable WN na boscha - takie jak na zdjeciu w prawym dolnym rogu http://strony.toya.net.pl/k114/allegro/kable_bosch.jpg

mechanik ktory mi je zamawial (sam sobie montowalem) powiedzial ze jakby cos z blaszkami nie pasowalo to mam je wywalic. no i nie pasowalo ale myslalem sobie ze jak one tam sa, to ktos madrzejszy odemnie je tam dal nie bez powodu. po kilku probach z przesuwaniem blaszek (tak aby spasowaly i pozostaly) okazalo sie ze kable popekaly przy gniazdach. jak blizej sie przyjrzalem to okazalo sie ze ta guma z kabla jest bardzo delikatna i latwo peka. stare kable mozna bylo wyginac, rozciagac i nic sie z nimi nie dzialo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest gdzieś coś pęknięte bo to jest niemożliwością aby kable tej "klasy" tak się zachowywały a najlepsze jest to że przebicie jest tylko na 3 cylindrze licząc od strony rozrządu bo iskrzy tak że auto aż przygasa , a autem nie nie da jeździć i pali jak jak smok .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wez paragon kable wal do sklepu wymien i oddaj im pudelko z kabli co ci dadza nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam nadzieje zę w dobtym dziale pisze.Otóz dzisiaj wymieniałem kable wysokiego napięcia w passat b5 2.8 v6 99r. AQD i pomieszałem kolejność przez głupotę potrzebuję podpowiedź jak je podłączyc w jakiej kolejnośći z cylindrów do cewek....przez to auto szarpie i nie chce odpalić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem przeprawę z kablami ngk. Ku przestrodze, nie kupujcie tego g.... Ja zrobiłem 20 tyś. i autem zaczęło szarpać przy dużym obciążeniu. Założyłem stare oryginalne BREMI i śmiga aż miło.

 

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności