Skocz do zawartości
Mike_00

buja podczas przyspieszania ??

Rekomendowane odpowiedzi

a jakie miales objawy, bo chyba nie takie jak my skoro tylko oslona przegubu byla walnieta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie bujało tak od 1700-2100 obrotów na 4 biegu normalnie na boki przodem, jak na łódce. za to na 5 malało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie że przy tym mrozie mniej buja, tylko na co temperatura może mieć wpływ? w przyszłym miesiącu jak zakupię rozrząd stawiam do mechanika niech szuka przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie wrecz przeciwnie.

 

dzis to nawet na P bujalo, czyli podchodzi bardziej pod dwumase skoro na jalowym buja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bujanie na boki podczas przyspieszania(takie jak na łódce) to objaw zużytych przegubów wewnętrznych. mam ten sam objaw. byłem w auto-danecki w piekarach i szefu od razu to stwierdził. w związku z tym mam pytanie: czy warto pakować się w zamienniki czy kupic tylko oryginl przegubu w serwisie. oryginał 800zł jak oddam stary przegub a zamiennik firmy LOBRO (DKN) ok 300zł za sztuke. co myślicie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po roku bujania sie :-) tak sie rozbilo, ze mechanik postawił na przegub wewnętrzny.

 

Ponawiam pytanie o jakosc zamienników?

Na allegro sa nawet za 185 ale to pewnie jakies dno. Chyba ze sie mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolegę kilka postów wcześniej byłem przekonany, że winą naszego "bujania" jest dwumasa, niestety nie (wymieniałem niedawno)... Prawdopodobnie to faktycznie może być przegub wewnętrzny... Na przeglądzie facet powiedział mi że mam do wymiany małe tulejki zawieszenia... Więc zakupiłem od razu na obie strony: małe tulejki, duże tuleje w aluminiowej obudowie, oraz łożyska wraz z piastami (prawie 800zl) i dziś miałem zamiar to zmienić... I gdy zdjąłem jedno koło to okazało się że mam całkiem oberwaną gumę od przegubu wewnętrznego, więc od razu zajrzałem do drugiego i oczywiście to samo... Zrezygnowałem więc z wymiany owych części i teraz zamówie jeszcze te przeguby (kolejne 400zł) i dam znać jak się to wszystko zmieni po wymianie wszystkiego... Auto oddam chyba w poniedziałek więc myśle, że do końca przyszłego tygodnia sprawa będzie w miarę jasna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakupiłem oryginał za 812zł i po wymianie jest wkoncu OK.

 

Jakby nie mozna bylo odrazu tego wymienic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam niedawno paska dałem do mechanika na wymianę oleju w skrzyni i silniku, stwierdził że mam oberwaną gumę na przegubie wewnętrznym więc prawdopodobnie jest do wymiany, na razie nie miał czasu ale jak to będzie przegub to dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mike a powiedz jeszcze ktory to przegub u Ciebie padł??? Prawy czy lewy, bo moze ja bym tylko jeden tez wymienil a na drugim sama gume...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie tak jak u kolegi prawy przegub, jeśli ktoś nie ma kasy na nowy to można zamienić i bujanie będzie odczuwalne tylko przy jeździe na wstecznym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemcionet

Witam wszystkich. Mam problem z szarpaniem samochodu nie mogę założyć nowego postu ponieważ jestem nowym.

 

Mój problem to szarpanie silnika między obrotami 2800 a 3000 tys obrotów na każdym biegu

 

Na zimnym silniku jak chce dać mu więcej gazu to jest gwałtowne szarpnięcie tak gdzieś przy 3 tys obrotów.

 

Przy jeździe około 160km/h obroty koło 3 tys wskazówka obrotów drga a samochód się trzęsie jedynie co pomaga to delikatne puszczenie gazu.

 

Dodatkowo na każdym biegu jak już się przekroczy 3 tys obrotów nie czuć mocy .

 

Proszę o jakie kol wiek rady co do postępowania z moim Passkiem B6 2.0 tdi 170 km

 

i proszę was jeszcze o poradę jaki kupić kabel do diagnostyki.

 

Pewnie nie w tym temacie napisane posty ale nie mogę dodać nowych tematów i mogę tylko dopisywać się do innych. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dawno tu juz nie zagladalem, ale jesli nadal masz problem to moze byc tez przegub,

a co do kabla to moge ci odsprzedac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności