kris1975 Zgłoś #41 Napisano 24 Października 2011 Witam no i lipa zmieniłem felgę i niestety buja dalej tylko teraz zauważyłem jadąc po rondzie w lewą stronę to jest bardziej odczuwalne. Pan Władek z warsztatu powiedział że sprawdzi problem jak zmienię opony na zimówki bo miał już klienta który zapodał nowe opony Goodyear i miał z nimi problem w postaci wibracji i trzęsień karoserią . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej1234 Zgłoś #42 Napisano 24 Października 2011 Witam no i lipa zmieniłem felgę i niestety buja dalej tylko teraz zauważyłem jadąc po rondzie w lewą stronę to jest bardziej odczuwalne. Pan Władek z warsztatu powiedział że sprawdzi problem jak zmienię opony na zimówki bo miał już klienta który zapodał nowe opony Goodyear i miał z nimi problem w postaci wibracji i trzęsień karoserią . Kolego jeśli mogę coś zasugerować ,to proponuję jednak dokładnie sprawdzić opony ,szczególnie TYLNE a w szczególności tylną prawą bo jak wynika z powyższego opisu jakaś zmiana po wymianie koła jdnak. jest. Z opisu też wynika że przy jezdzie w lewo czyli dociążeniu tylnego prawego koła wibracja się nasila.Opony należy sprawdzić nie pod kontem wyważenia, a pod kontem czy nie ma pęknięcia kortu tak zwana krzywizna opony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szladziu Zgłoś #43 Napisano 24 Października 2011 jak masz pirelli to na pewno opony do wymiany miałem juz dwa nowe komplety pirelli w dwóch rożnych autach i taki sam objaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #44 Napisano 3 Listopada 2011 Witam, Panowie czy są jakieś nowe wieści na ten temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezarycezary Zgłoś #45 Napisano 5 Listopada 2011 Witam Narazie nic nie robia ,brak kasy,wymiana lozysk w skrzyni to tutaj kosztuje Ale tak sobie rozmawialem z kolego,ze moze sprubujcie jeszcze jednego ,wylaczcie EPS,bo ja mam silnik 1,9 ale konikow mam sporo wiecej niz firmowe autko,a turbo dziala u mnie inaczej,po prostu jest zmienione prawie wszystko,on ma 2 l. i ma pona 200 koni,zmiany tak jak u mnie,u nas jezdzimy po miescie troche szybciej i jak za kazdym razem daje gazu uciekajac z rada to jak delikatnie dam kierownice w lewo to mam uczucie lekkiego drgania,cos jakby kola raz jedno raz drugie chcialo byc szybsze,on ma tak samo,i kontrolka sie jeszcze nie zapala od EPS,ogolnie jest to takie wrazenie,ze przod dziwnie sie zachowoje,po zatym jest dziwny dzwiek z okolic skrzni biegow,ale co dziwne dzieje sie to tak w tedy jak juz sie toczysz na drugim czy trzecim biegu i nagle dajesz gazu,a silnik doslownie az sie chce wyrwac z wielkiej ciezkiej trumny.Po wylaczeniu EPS nie da sie bo mieli kolami Sprawdzcie moze to jest to. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #46 Napisano 14 Listopada 2011 Witam widzę że nikt sobie z tym nie poradził więc zacznę chyba od wymiany oleju w skrzynce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luuk Zgłoś #47 Napisano 23 Listopada 2011 Witam Koledzy! Nie mam dobrych wieści dla Mike_00 w końcu pozbyłem się wibracji w czasie przyspieszania. I cóż się okazało? Mianowicie silniki 2.0 TDI 140KM mają błąd konstrukcyjny, który powoduje, że olej niewystarczająco smaruje górne części silnika i tym samym wyciera się krzywka na wałku. Koniec końców mój mechanik wymienił wałek rozrządu, wałki balansowe pompy oleju oraz samą pompę oleju bo stara była tylko na złom. Konkludując i posumowując wymieniłem: - wałek - wałki balansowe pompy - pompę oleju - popychacze zaworowe - zawory - pompowtryski 2 (czekam kiedy padną pozostałe) - rozrząd został wymieniony przy okazji Najśmieszniejsze jest to, że handlarze częściami doskonale wiedzą o problemie z pompą i mają przygotowane gotowe zestawy naprawcze heheheheh. Nadmienie informacyjnie, że wymieniałem olej co 15000 km a wszystkie części eksploatacyjne zawsze były i są oryginalne VW. Co do półosi to zostały sprawdzone i są ok, przeguby wewnętrzne też są wymienione i też są ok ale że padły to nic nowego na naszych dziurach. Generalnie mam tylko jedno przemyślenie po tych naprawach DIESEL TO ZŁO!!!! Może po 2007 silniki z CR są lepsze ale 2.0TDI na pompowtryskach to totalny SHIT. Mam nadzieję że coś to pomoże. POZDRAWIAM ---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 17:08 ---------- Hej kris1975, olej i filtr oleju w skrzyni DSG musisz/powinieneś wymieniać co 60000 km, ja tak robię od nowości i wszystko jest ok. Tak zaleca VW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #48 Napisano 26 Listopada 2011 luuk, napisz ile kosztowal cie wałek rozrządu, wałki balansowe pompy oleju, popychacze zaworowe, zawory ? zgaduje, ze to wlasnie te czesci byly odpowiedzialne za te bujanie gdzie kupowales czesci ? serwis VW ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #49 Napisano 27 Listopada 2011 Panowie jeśli wyżej wymienione rzeczy miły by wpływ na takie zachowanie to chyba bujało by samochodem przy dodawaniu gazu na biegu jałowym, tak mi się przynajmniej wydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #50 Napisano 27 Listopada 2011 Na luzie nic nie czuc, ale kolega luuk wymienil chyba wszystkie mozliwe czesci i dopiero na zaworach trafil i bujanie ustalo. Pogadam z moim mechanikiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robsonw1 Zgłoś #51 Napisano 27 Listopada 2011 Panowie, a ja podczas przyspieszania mam inny dziwny objaw. Dzis jechalem w trasie i podczas wyprzedzania (przyspieszanie na 4 , 5 biegu na rozgrzanym silniku) slysze jakies terkotanie w silniku. Jak by cos lekko stukalo, obcieralo... ciezko opisac. Dzieje sie to tylko na rozgrzanym silniku podczas wyprzedzania. Dodam, że jest to lekko przerywające terkotanie. Ktoś się spotkał z takim problemem? ---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 16:00 ---------- dodam, że wcześniej tego nie było, objaw zaczął występować nagle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luuk Zgłoś #52 Napisano 1 Grudnia 2011 Hej kolego Kris1975 nie wiem jakie sa twoje kompetencje I wiedza na temat silnika 2.0 TDI BMP lub tez silnika spalinowego w ogole, ale wibracje W czasie przyspieszania sa powodowane przez to ze walek nie otwiera zaworu w odpowiednim momencie gdyz krzywka jest wytarta. A poza tym takie posty nic nie wnosza do dyskusji, wybebeszylem silnik I wyeliminowalem problem co tez opisalem na tym polega rzeczowa dyskusja. ---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:46 ---------- Hej Mike_00 walek, szklanki, zawory, walki balansowe, pompa lacznie z przesylka kosztowaly mnie ok. 1700 zlotych. Oczywiscie mowie o czesciach uzywanych, nowe mysle ze razy trzy jedyny pozytyw jest taki ze auto jezdzi teraz doskonale. Zalecam sprawdzanie poziomu oleju bo niestety to powoduje uszkodzenie czesci. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #53 Napisano 3 Grudnia 2011 No to chyba jest temat "bujanie podczas przyśpieszania" a nie wibracje silnika i kolega się nie nerwuje, jak by mi sinik wpadał w wibracje to szukał bym w takim właśnie temacie, a gdybym miał wiedzę na temat mechaniki to bym nie śledził tematu tylko brał się do roboty pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #54 Napisano 11 Stycznia 2012 Witam, temat umarł czy ktoś coś więcej wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #55 Napisano 12 Stycznia 2012 Ja się przyznaje że pozalowalem kasy na naprawę i jeżdżę tak od maja. kolega wyżej napisał koszty i części potrzebne do naprawy. Jak zarobienia większą ilość gotówki to się za to wezmę. Chyba że wcześniej padnie silnik :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shark44 Zgłoś #56 Napisano 19 Stycznia 2012 Panowie, a ja mam chyba nieco inny problem ale zbliżony do tematu. Podczas dodania gazu, ciągnie mi auto na lewo, a gdy puszczę gaz auto ciągnie na prawo (spowrotem wraca do jazdy na wprost). Nie mam tutaj objawów opisanych wyżej tj. bujanie, szarpanie, itp. Po prostu ciągnie auto na lewo im mocniej wcisnę gaz tym mocniej jest to odczuwalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #57 Napisano 20 Stycznia 2012 zacznij od zamiany kół lewo prawo z przodu, później jedź na geometrie i zbieżność jeżeli ciagle się nic nie zmieni, to do mechanika, nich poprawi położenie silnika na łapach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #58 Napisano 20 Stycznia 2012 A może lozyska, ale tu można gdybac do woli. Jedz na serwis i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shark44 Zgłoś #59 Napisano 20 Stycznia 2012 Dzięki za podpowiedzi, myślę że koła i zbieżność będą ok ponieważ jak puszczę kierę to auto jedzie prosto. Ja sam stawiałem na łożyska bo mam wrażenie, że już je czasami słychać. Oddam mechanikowi niech też ma zajęcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amigos Zgłoś #60 Napisano 24 Stycznia 2012 Ja wymieniłem osłonę gumową przegubu wewnętrznego (była pęknięta i nowy smar, całość 160zł) i jak ręką odjął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach