Mike_00 Zgłoś #61 Napisano 24 Stycznia 2012 a jakie miales objawy, bo chyba nie takie jak my skoro tylko oslona przegubu byla walnieta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amigos Zgłoś #62 Napisano 24 Stycznia 2012 U mnie bujało tak od 1700-2100 obrotów na 4 biegu normalnie na boki przodem, jak na łódce. za to na 5 malało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #63 Napisano 31 Stycznia 2012 Mam wrażenie że przy tym mrozie mniej buja, tylko na co temperatura może mieć wpływ? w przyszłym miesiącu jak zakupię rozrząd stawiam do mechanika niech szuka przyczyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #64 Napisano 31 Stycznia 2012 a u mnie wrecz przeciwnie. dzis to nawet na P bujalo, czyli podchodzi bardziej pod dwumase skoro na jalowym buja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #65 Napisano 6 Lutego 2012 bujanie na boki podczas przyspieszania(takie jak na łódce) to objaw zużytych przegubów wewnętrznych. mam ten sam objaw. byłem w auto-danecki w piekarach i szefu od razu to stwierdził. w związku z tym mam pytanie: czy warto pakować się w zamienniki czy kupic tylko oryginl przegubu w serwisie. oryginał 800zł jak oddam stary przegub a zamiennik firmy LOBRO (DKN) ok 300zł za sztuke. co myślicie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #66 Napisano 10 Maja 2012 Po roku bujania sie :-) tak sie rozbilo, ze mechanik postawił na przegub wewnętrzny. Ponawiam pytanie o jakosc zamienników? Na allegro sa nawet za 185 ale to pewnie jakies dno. Chyba ze sie mylę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lakaszfor Zgłoś #67 Napisano 11 Maja 2012 Witam, kolegę kilka postów wcześniej byłem przekonany, że winą naszego "bujania" jest dwumasa, niestety nie (wymieniałem niedawno)... Prawdopodobnie to faktycznie może być przegub wewnętrzny... Na przeglądzie facet powiedział mi że mam do wymiany małe tulejki zawieszenia... Więc zakupiłem od razu na obie strony: małe tulejki, duże tuleje w aluminiowej obudowie, oraz łożyska wraz z piastami (prawie 800zl) i dziś miałem zamiar to zmienić... I gdy zdjąłem jedno koło to okazało się że mam całkiem oberwaną gumę od przegubu wewnętrznego, więc od razu zajrzałem do drugiego i oczywiście to samo... Zrezygnowałem więc z wymiany owych części i teraz zamówie jeszcze te przeguby (kolejne 400zł) i dam znać jak się to wszystko zmieni po wymianie wszystkiego... Auto oddam chyba w poniedziałek więc myśle, że do końca przyszłego tygodnia sprawa będzie w miarę jasna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #68 Napisano 11 Maja 2012 zakupiłem oryginał za 812zł i po wymianie jest wkoncu OK. Jakby nie mozna bylo odrazu tego wymienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #69 Napisano 11 Maja 2012 Witam niedawno paska dałem do mechanika na wymianę oleju w skrzyni i silniku, stwierdził że mam oberwaną gumę na przegubie wewnętrznym więc prawdopodobnie jest do wymiany, na razie nie miał czasu ale jak to będzie przegub to dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lakaszfor Zgłoś #70 Napisano 11 Maja 2012 mike a powiedz jeszcze ktory to przegub u Ciebie padł??? Prawy czy lewy, bo moze ja bym tylko jeden tez wymienil a na drugim sama gume... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #71 Napisano 13 Maja 2012 Prawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris1975 Zgłoś #72 Napisano 16 Czerwca 2012 Witam, u mnie tak jak u kolegi prawy przegub, jeśli ktoś nie ma kasy na nowy to można zamienić i bujanie będzie odczuwalne tylko przy jeździe na wstecznym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemcionet Zgłoś #73 Napisano 17 Czerwca 2012 Witam wszystkich. Mam problem z szarpaniem samochodu nie mogę założyć nowego postu ponieważ jestem nowym. Mój problem to szarpanie silnika między obrotami 2800 a 3000 tys obrotów na każdym biegu Na zimnym silniku jak chce dać mu więcej gazu to jest gwałtowne szarpnięcie tak gdzieś przy 3 tys obrotów. Przy jeździe około 160km/h obroty koło 3 tys wskazówka obrotów drga a samochód się trzęsie jedynie co pomaga to delikatne puszczenie gazu. Dodatkowo na każdym biegu jak już się przekroczy 3 tys obrotów nie czuć mocy . Proszę o jakie kol wiek rady co do postępowania z moim Passkiem B6 2.0 tdi 170 km i proszę was jeszcze o poradę jaki kupić kabel do diagnostyki. Pewnie nie w tym temacie napisane posty ale nie mogę dodać nowych tematów i mogę tylko dopisywać się do innych. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike_00 Zgłoś #74 Napisano 28 Sierpnia 2012 dawno tu juz nie zagladalem, ale jesli nadal masz problem to moze byc tez przegub, a co do kabla to moge ci odsprzedac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach