passatb3td Zgłoś #1 Napisano 23 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam tak dręczy mnie pytanie pytanie odnośnie baranów w vr6 czy daje to coś faktycznie czy aby ściema żeby doić kase może akurat ktoś ma i coś powie z góry dzięki za pomoc no tak chodzi mi o ""sportowy"" jak to określają sprzedawcy kolektor wydechowy do vr6 Edytowane 23 Lipca 2011 przez bimbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mate0 Zgłoś #2 Napisano 23 Kwietnia 2011 Może i coś daje, ale zamiast tego nie warto zainwestować w jakieś inne części? Kable, świece, może jakiś stożek żeby silnik miał czym oddychać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #3 Napisano 23 Kwietnia 2011 Może i coś daje, ale zamiast tego nie warto zainwestować w jakieś inne części? Kable, świece, może jakiś stożek żeby silnik miał czym oddychać? Co to ma do rzeczy...Nic To co wymieniłeś mocy nie podnosi-szkoda kasy wywalać. Witam tak dręczy mnie pytanie pytanie odnośnie baranów w vr6 czy daje to coś faktycznie czy aby ściema żeby doić kase może akurat ktoś ma i coś powie z góry dzięki za pomoc Jeżeli kompletny układ-tak.Jeżeli sam olektor-nie.Prześpij się z tym i zastanów się czy ma to sens.Wydatek spory a efekt nieodczuwalny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb3td Zgłoś #4 Napisano 24 Kwietnia 2011 Znaczy troszeczkę rozjaśnię sprawę mój vr jest po kapitale 15000km wywalone wszystko było rozrząd panewki pierścienie pompa oleju w głowicy też wszystko wypolerowana prowadnice uszczelniacze no wsio. Kable nowe beru świece nowe ngk stożek jest co do wydechu to zamiast kata strumienica pierwszy tłumik przelot środka niema aby koniec oryginał ale nówka wszystko pociągnięte na 60 rurach i tak mnie ciekawi czy da to jakiś efekt czy nie bo kasa niemała a jak ma być kicha to niema sensu się pakować, a z racji że passat jest w serii dokładnie to 176km 240nm nie wiem czy to faktyczna moc bo był hamowany w lublinie u znajomego gazownika który ma hamownie profilaktycznie wybiorę się do wawy po weekendzie majowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #5 Napisano 2 Maja 2011 czy sam kolektor 6-2-1 coś da to nie wiem, ale przy kolektorze ssącym i przepustnicy z 2.9 powinno coś wyjść na + pisałeś że masz wypolerowaną głowicę? porting? ja powoli też rozglądam się za takim kolektorem, i chciał bym troszkę wydech uwolnić... może coś by wpadło do stadka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatb3td Zgłoś #6 Napisano 3 Maja 2011 tak porting był i zawory wypolerowane nowe prowadnice uszczelniacze wsio. No ja mam u siebie jak pisałem zamiast kata strumiennice pierwszy przelot środek wywalony a koniec teraz załadowałem z abf-a tolka bo ma 2 wyjścia co odprowadza lepiej spaliny i efekt jest taki jak trzeba na niskich obrotach ładnie buczy a na wysokich zachowuje się jak trzeba czyli nie jest za głośno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bizon26 Zgłoś #7 Napisano 20 Lipca 2011 Kolego Patryk stożek to coś jednak daje mocy tylko trzeba go tak zamontować żeby nie ssał ciepłego powietrza od silnika, poza tym zinwestowanie w porządne przewody i swiece to nie strata pieniędzy. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woocash Zgłoś #8 Napisano 30 Sierpnia 2011 poza tym zinwestowanie w porządne przewody i swiece to nie strata pieniędzy. porządne to znaczy jakie? świece i przewody NGK są porządne czy są jakieś "porządniejsze" ? i jaki sportowy filtr powietrza założyć do 2E? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #9 Napisano 30 Sierpnia 2011 seryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #10 Napisano 30 Sierpnia 2011 seryjny. Masz u mnie flaszkę za prawidłową odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #11 Napisano 31 Sierpnia 2011 dzieki ale ograniczyłem alko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #12 Napisano 7 Grudnia 2011 nabyłem kolektor 6-2-1 za jakiś czas montaż i odwiedziny hamowni - zobaczymy czy coś to daje http://imageshack.us/photo/my-images/803/1001368.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dzikuvip Zgłoś #13 Napisano 12 Lutego 2012 byla już hamownia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #14 Napisano 1 Marca 2012 Nie chce zakładać nowego tematu wie pisze tu czy może mi ktoś podpowiedzieć jakiej firmy były by najlepsze pierścienie tłokowe nominał do vr6? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #15 Napisano 1 Marca 2012 (edytowane) Myślę, że tak jak w innych przypadkach Goetze się sprawdzi. Edytowane 1 Marca 2012 przez zipek135 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #16 Napisano 18 Marca 2012 Myślę, że tak jak w innych przypadkach Goetze się sprawdzi. Dzięki kolego!Goetze jest dosyć popularne i myślałem o czymś innym co może utwardzone mniej znane z wyższej pulki. A slyszl ktoś o firmie Grant? wyczytałem że ma każenie rajdowe wiec może coś produkuje o klasę wyższą niż seria. bo możliwe ze w przyszłości bede u Turbiał vr6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #17 Napisano 21 Marca 2012 Poczytaj o MAHLE ja takie do 9a zakładałem normalne kosztowały 360 zł a utwardzane 850 kilka lat temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #18 Napisano 14 Maja 2012 (edytowane) założyłem dzisiaj kolektor wydechowy 6-2-1 do mojej padaki. Wcześniej go owinąłem bandażem termoizolacyjnym. Troszkę było trzeba porzeźbić kanały by pasowało idealnie. Odczucia: -mimo owinięcia boje ciepłem z kolektora -smród i dym z bandaża - norma, trzeba poczekać aż się wypali -silnik na biegu jałowym ładniej bulgocze -ryczy przy max bucie bardzo przyjemnie nawet od samego dołu -wydaje mi się że lepiej się wkręca od dołu -przy normalnej jeździe nadal jest cisza silnik 2.8, stożek K&N, przepustnica 2.9, kolektor dolotowy 2.9, kolektor wydechowy 6-2-1 i jakiś tam "program" tak to mniej więcej chodzi Edytowane 15 Maja 2012 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #19 Napisano 24 Sierpnia 2012 (edytowane) hmm odgrzeję kotleta.. adams- kolektor owija się podwojną iloscią bandaza dwie warstwy to norma...! a do tego owin jeszcze dalszą częśc układu wydechowego. cyt:"wydaje mi się że lepiej się wkręca od dołu" ja mam takie same odczucia w swoim TDI, turbina ma lzej i szybciej wstaje co widac na zegarze doładowania. dodatkowo zrobiłem termo kocyk na turbine.... takze to CI się nie wydaje bo tak jest! cieplejsze gazy wylotowe szybciej opuszczaja układ mniej go "blokując"... Popraw umieszczenie stożka- poządnie go odizoluj cieplnie do komory silnikowej bo stracisz na mocy! chyba o tym zresztą wiesz..dodatkowo zainteresuj się termouszczelkami pod kolektor... polecam stronke http://translate.google.com/translate?hl=pl&langpair=en|pl&rurl=translate.google.pl&twu=1&u=http://www.autospeed.com/A_110474/cms/article.html i dział DIY nt pomiarów i przeróbek układów dolotowych, ciekawa strona dla tych co samemu w garazu modzą.. pzdr. Edytowane 24 Sierpnia 2012 przez KrisT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #20 Napisano 26 Sierpnia 2012 ja owijałem kolektor dość dokładnie i teraz nawet po pałowaniu można go spokojnie dotykać ręką to prawda że cieplejsze spaliny lepiej/szybciej opuszczają wydech, dlatego też gdy już zabiorę się za mody całego układu to go na 100% owinę do samego końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach