Skocz do zawartości
Gość zunior82

zmiana turbiny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zunior82

Mam maly problem, bo niemam pojecia jaka turbine zastosowac do pasata b3 93r. 1.9 TD 55kw , AAZ. i czy wogule moge wsadzic tam od tdi? nie rozpadnie sie silnik?Bo orginalna turbina sie praktycznie nienadaje to tego auta ,podaje cisnienie praktycznie przy maxymalnych obrotach ito takie co kot naplakał,a moze jest mozliwosc jej przesterowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Primera

W Twoim autku na chyba najpierw warto by intercooler zamontować ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy

napisz najpierw co masz jakie turbo :| a jak już chcesz zamieniać to z garretta seria GT na miejsce fabrycznej kkk k03 wchodzi plug&play i np GT15 była w AHU w 1Z powinno siedzieć KKK K03

można wpakować GT1744s od lublina ale koniecznie na sam początek pomajstruj z tym co masz (dawka , ciśnienie i IC :P )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zunior82

orginalnie jest teraz zamontowana garretta. nr kat. 028145703bx.. Jeszcze jedno jak zmienic cisnienie doladowania w tej turbinie? czy sie wogule da?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy

garretta masz to prawdopodobnie musisz poluzować kontre i imbusem wykręcić (niech ktoś poprawi :| ) i zakontrować - sprawdz ciśnienie po małym majstrowaniu manometrem pod obciążeniem i tak po troszku i kawałeczku aż uzyskasz zadowalający efekt .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zunior82

kontre na dzwigni sterujacej turbina? czy gdziez na obudowie turbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy

zależy od budowy jeśli masz cięgno z tyłu to na cięgnie reguluje się doładowanie a jeśli z obudowy wystaje tylko grucha to śrubą w gruszce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zunior82

mam puszke z ciegnem, na ciegnie jest regulacja. ok to juz wiem.A ty cos u siebie w passacie robiles, z doładowaniem?Lub z czym innym, i jakie wyniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy

Troche ciśnienie i dawke liznąłem dodatkowo z nudów wyjąłem z LDA trzpień i go podszlifowałem :P - troche szybciej zbiera się ; sprzęgło ślizga się. Został mi jeszce IC do wrzutu i zastanawiam się nad zwiększeniem ciśnienia wtrysku . Musze jeszcze troche żeczy zmodyfikować i cichociemna fura będzie gotowa :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zunior82

mam jeszcze jedno pytanie , jaki intercooler dopadowac do mojego passata 92r. i gdzie go najlepiej umiescic aby nierobic wielu przerobek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siwy

możesz w fabryczne miejsce (tam gdzie 1Z i AFN ) wpakować fabryczny z kierownicą powietrza lub zastanowić się nad FMIC (z przodu przed chłodnicą ) tylko wszystko z głową icek nie mozę być duży bo zrobisz sobie kosmicznego laga i rury nie mogą się ciągnąć kilometrami bo to też straty pompowania.

ja przyjąłem koncepcje założenia SMIC (220mmx220mmx70mm) jako FMIC i dwie rury(fi 50) wypuszczone pod maską, centralnie nad motorem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności