Skocz do zawartości
gringo105

Śruby regulacji reflektorów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zabrałem się za ustawianie świateł (świecą pod nogi) i okazało się że plastikowa zębatka która siedzi na metalowym kołku wchodzącym do wnętrza reflektora rozsypała się a w drugiej lampie "zeszła" z tego kolka plastik się skruszył i zonk. Nie widziałem nigdzie tych elementów jako części.

Naprawiał to ktoś? Bo wygląda mi to na "nierozbieralno-niewymienialne" a chciałbym się mylić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjmij światło i i porozwalaj wszystkie plastiki. Zostaną same metalowe kołki. Nakręć na nie nakrętki by ciasno właziły (2 szt by je zakontrować). Potem jeszcze zalej to jakąś kropelką (pomiędzy nakrętką zewnętrzną a kołkiem wlej klej ze 2 kropelki) i sam diabeł tego nie ruszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze kumam regulacja będzie się odbywała nie za pośrednictwem tej śruby od góry lampy poprzez przekładnię tylko kluczykiem za pośrednictwem tych nakrętek, czy o ty myślał "poeta"?:niekumam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak dobrze kumam regulacja będzie się odbywała nie za pośrednictwem tej śruby od góry lampy poprzez przekładnię tylko kluczykiem za pośrednictwem tych nakrętek, czy o ty myślał "poeta"?:niekumam
dokładnie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja poszedlem na latwizne i wywalilem te plasitkowe pokretla i zostaly same metalowe prety.

Nimi mozna regulowac poprzez odpowiednie kombinerki lub szczypce.

Osobiscie nie wiem jak to regulowac poprzez nakretki bo tam dojscia nie ma.

Jak to nie pomoze to mozna wyslac do regenarcji ot naprawia to (juz dzwonilem).

 

mielke mozesz wrzucic fote jak to wuglada u Ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mielke mozesz wrzucic fote jak to wuglada u Ciebie?

ja mam jeszcze normalne plastikowe sterowanie oraz silniczkami (wysokość)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko jest dojście nasadką i takim kluczykiem z giętkim ramieniem ślicznie się reguluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy miejsce/dojscie zalezy od silnika albo od rodzaju swiatel xenony?

Mozecie wrzucic zdjecie? Bo dla mnie to tam jest tak ciasno ze nic nie da rady zrobic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem za radą "charakterka" dodałem własne przemyślenia, wyszło OK

Dałem przed motylkiem tulejkę dystansową zrobioną z plastikowej nakrętki na wentyl, bo ten kołek metalowy musi być odciągnięty od obudowy lampy. Złapałem go na kropelkę potem nakrętka motylek M5 na Poxipolu i regulacja działa jak złoto. Kołek troszeczkę zeszlifowałem bo za gruby na M5.

No i szkoda że nie można dopisać w "Warsztacie" posta.

DSC00982.jpg

Edytowane przez gringo105

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulacja elektryczna oczywiście działa niezależnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gringo105 z tym motylkiem to paten fajny ale zrob zdjedie jak juz zamontujesz lampe w samochodzie. Ktoredy bedzie mozna podejsc do tej regulacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dałem przed motylkiem tulejkę dystansową zrobioną z plastikowej nakrętki na wentyl, bo ten kołek metalowy musi być odciągnięty od obudowy lampy.

 

Dlatego pisałem o dwóch nakrętkach. Rzeczywiście dolegać musi 0 jak wkręcisz 2 - dolega cacy.

 

gringo105 z tym motylkiem to paten fajny ale zrob zdjedie jak juz zamontujesz lampe w samochodzie. Ktoredy bedzie mozna podejsc do tej regulacji?

 

A czy regulujesz ją co dzień? Raz i zapominasz o sprawie. Ważne potem jest, by kupować żarówki tej samej firmy i ten sam model. Choć teraz żarówki są wykonane z tak niewielką tolerancją, że włożenie jakichkolwiek powoduje identyko świecenie. Czasy regulacji reflektora po włożeniu kolejnej pary żarówek już dawno minęły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrazenie ze jest duza roznica w dostepie do regulacji ze wzgledu na silnik i czy xeneon cz nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dostęp jest OK reflektory h7+h4 silnik 1.8 można kręcić oburącz:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności