gringo105 Zgłoś #1 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam Zabrałem się za ustawianie świateł (świecą pod nogi) i okazało się że plastikowa zębatka która siedzi na metalowym kołku wchodzącym do wnętrza reflektora rozsypała się a w drugiej lampie "zeszła" z tego kolka plastik się skruszył i zonk. Nie widziałem nigdzie tych elementów jako części. Naprawiał to ktoś? Bo wygląda mi to na "nierozbieralno-niewymienialne" a chciałbym się mylić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #2 Napisano 11 Kwietnia 2011 wyjmij światło i i porozwalaj wszystkie plastiki. Zostaną same metalowe kołki. Nakręć na nie nakrętki by ciasno właziły (2 szt by je zakontrować). Potem jeszcze zalej to jakąś kropelką (pomiędzy nakrętką zewnętrzną a kołkiem wlej klej ze 2 kropelki) i sam diabeł tego nie ruszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #3 Napisano 11 Kwietnia 2011 Jak dobrze kumam regulacja będzie się odbywała nie za pośrednictwem tej śruby od góry lampy poprzez przekładnię tylko kluczykiem za pośrednictwem tych nakrętek, czy o ty myślał "poeta"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #4 Napisano 11 Kwietnia 2011 Jak dobrze kumam regulacja będzie się odbywała nie za pośrednictwem tej śruby od góry lampy poprzez przekładnię tylko kluczykiem za pośrednictwem tych nakrętek, czy o ty myślał "poeta"? dokładnie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #5 Napisano 11 Kwietnia 2011 ja poszedlem na latwizne i wywalilem te plasitkowe pokretla i zostaly same metalowe prety. Nimi mozna regulowac poprzez odpowiednie kombinerki lub szczypce. Osobiscie nie wiem jak to regulowac poprzez nakretki bo tam dojscia nie ma. Jak to nie pomoze to mozna wyslac do regenarcji ot naprawia to (juz dzwonilem). mielke mozesz wrzucic fote jak to wuglada u Ciebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #6 Napisano 11 Kwietnia 2011 mielke mozesz wrzucic fote jak to wuglada u Ciebie? ja mam jeszcze normalne plastikowe sterowanie oraz silniczkami (wysokość) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2011 Spoko jest dojście nasadką i takim kluczykiem z giętkim ramieniem ślicznie się reguluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #8 Napisano 12 Kwietnia 2011 Ciekawe czy miejsce/dojscie zalezy od silnika albo od rodzaju swiatel xenony? Mozecie wrzucic zdjecie? Bo dla mnie to tam jest tak ciasno ze nic nie da rady zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #9 Napisano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) Poszedłem za radą "charakterka" dodałem własne przemyślenia, wyszło OK Dałem przed motylkiem tulejkę dystansową zrobioną z plastikowej nakrętki na wentyl, bo ten kołek metalowy musi być odciągnięty od obudowy lampy. Złapałem go na kropelkę potem nakrętka motylek M5 na Poxipolu i regulacja działa jak złoto. Kołek troszeczkę zeszlifowałem bo za gruby na M5. No i szkoda że nie można dopisać w "Warsztacie" posta. Edytowane 12 Kwietnia 2011 przez gringo105 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #10 Napisano 12 Kwietnia 2011 Regulacja elektryczna oczywiście działa niezależnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #11 Napisano 13 Kwietnia 2011 gringo105 z tym motylkiem to paten fajny ale zrob zdjedie jak juz zamontujesz lampe w samochodzie. Ktoredy bedzie mozna podejsc do tej regulacji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #12 Napisano 13 Kwietnia 2011 Dałem przed motylkiem tulejkę dystansową zrobioną z plastikowej nakrętki na wentyl, bo ten kołek metalowy musi być odciągnięty od obudowy lampy. Dlatego pisałem o dwóch nakrętkach. Rzeczywiście dolegać musi 0 jak wkręcisz 2 - dolega cacy. gringo105 z tym motylkiem to paten fajny ale zrob zdjedie jak juz zamontujesz lampe w samochodzie. Ktoredy bedzie mozna podejsc do tej regulacji? A czy regulujesz ją co dzień? Raz i zapominasz o sprawie. Ważne potem jest, by kupować żarówki tej samej firmy i ten sam model. Choć teraz żarówki są wykonane z tak niewielką tolerancją, że włożenie jakichkolwiek powoduje identyko świecenie. Czasy regulacji reflektora po włożeniu kolejnej pary żarówek już dawno minęły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #13 Napisano 13 Kwietnia 2011 Mam wrazenie ze jest duza roznica w dostepie do regulacji ze wzgledu na silnik i czy xeneon cz nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gringo105 Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2011 U mnie dostęp jest OK reflektory h7+h4 silnik 1.8 można kręcić oburącz:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach