mortens Zgłoś #1 Napisano 23 Marca 2011 Witam. Ostatnio w moim passacie b4 pojawiły sie trzaski raz głośne raz troche cichsze przy skręcaniu i w lewo i w prawo. Odgłosy te słychać przy skrecaniu na postoju lub przy niedużej prędkości max do 20km/h ( np. na skręcaniu na rondzie) przy wiekszych prędkościach jest spokój. Przeczytałem wiele tematów i nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi. Dodam ze wahacze, drążki kierownicze mam nowe. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #2 Napisano 23 Marca 2011 wyglada na przegłub .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #3 Napisano 23 Marca 2011 a mi na łożysko kolumny amora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #4 Napisano 23 Marca 2011 a mi na łożysko kolumny amora no tak .. te dwie najbardziej prawdopodobne rzeczy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 23 Marca 2011 a mi na łożysko kolumny amora mi też na coś w ten deseń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mortens Zgłoś #6 Napisano 23 Marca 2011 To oki Jutro zworce szczególna uwagę na te dwie możliwe przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #7 Napisano 23 Marca 2011 Ja miałem ostatnio takie same obiawy. Mi padł przegub. Koszt wyniósł mnie 75 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mozik1 Zgłoś #8 Napisano 23 Marca 2011 jeśli na postoju też słychać to taczej górne mocowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
F1RCPL Zgłoś #9 Napisano 25 Marca 2011 Miałem kiedyś ze swoim paskiem tak samo Przy skręcie kołami strzelało coś pod maską Okazało się że to poduszka z łożyskiem Po wymianie kierownicą kręciło się o wiele lżej i przestało strzelać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #10 Napisano 25 Marca 2011 sprawdź sworzeń czy nie ma luzu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mortens Zgłoś #11 Napisano 25 Marca 2011 Dzięki Panowie za pomoc. Przyczyną było łożysko górnej części kolumny McPhersona Zastanawia mnie jeszcze cena ile może ono kosztować aczkolwiek przekonam sie o tym jutro i zabieram sie za wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobylak2206 Zgłoś #12 Napisano 25 Marca 2011 jakieś 10 zł... chyba tyle płaciłem do mojego.... oczywiście za same łożysko bez poduszki bo gumy miałem dobre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stachu_19 Zgłoś #13 Napisano 25 Marca 2011 mortens u nas w sklepie to łożysko po 40zł sztuke widziałem;P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #14 Napisano 26 Marca 2011 jakieś 10 zł... chyba tyle płaciłem do mojego Kupuj i handluj:dobrze mortens u nas w sklepie to łożysko po 40zł sztuke widziałem U mnie też najtańsze 40zł:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #15 Napisano 26 Marca 2011 Przyczyną było łożysko górnej części kolumny McPhersonaZastanawia mnie jeszcze cena ile może ono kosztować aczkolwiek przekonam sie o tym jutro i zabieram sie za wymianę. W B3 jest zespolone łozysko z poduszka (cena około 36zł oryginał) a w B4 jest osobno łożysko a o sobno poduszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #16 Napisano 26 Marca 2011 W B3 jest zespolone łozysko z poduszka Stosowane są same łożyska ,jak i "zespolone" z poduszką (może to zależy od rocznika , nie wiem), ale tych drugich za tę cenę też nie widziałem (oryginalnych) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bunio89 Zgłoś #17 Napisano 27 Marca 2011 Przegub najlatwiej sprawdzic skrecajac mocna kola i ruszaniu do tylu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mortens Zgłoś #18 Napisano 27 Marca 2011 W B3 jest zespolone łozysko z poduszka (cena około 36zł oryginał) a w B4 jest osobno łożysko a o sobno poduszka Kolego jestes pewien tego ? Bo własnie mnie ta informacja interesuję. I sie na jutro zabierałem do rozkrecania tego i sprawdzic musze czy razem łozysko jest z poduszka czy oddzielnie. Razem 34zł oddzielnie 38 zł tak mi powiedziano. Ja mam passata b4 95rok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vip87 Zgłoś #19 Napisano 27 Marca 2011 Kolego jestes pewien tego ? powiem tak ze z tymi przypadkami co ja sie spotkałem tak własnie było. Czyli jest bardzo duze prawdopodobienstwo ze tak jest. No niestety nic nie dam sobie za to uciac ze tak jest w sumie ja mam tes te poduszki do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 27 Marca 2011 Kolego jestes pewien tego ? Bo własnie mnie ta informacja interesuję. I sie na jutro zabierałem do rozkrecania tego i sprawdzic musze czy razem łozysko jest z poduszka czy oddzielnie. Razem 34zł oddzielnie 38 zł tak mi powiedziano. Ja mam passata b4 95rok Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach